Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te keillä ei oo ystäviä, miten vietätte arkipäivät?

Vierailija
21.06.2022 |

???

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona yksin tai lasten kanssa. Teen kotitöitä, hoidan eläimiä ja teen pihatöitä.

Vierailija
2/20 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijotan seiniä yksin mun yksiössä 365 päivää vuodessa.

M36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettelen pronominien oikeanlaista käyttöä. Siksi otsikko on korjattava muotoon  "Te, joilla ei ole ystäviä..."

Ootko työtön opettaja? -eri

Vierailija
4/20 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun koneella, luen Raamattua, treenailen ja katson ikkunasta ulos. Päivät on enimmäkseen hyviä, mutta välillä on kaipuu Jeesuksen luokse.

Vierailija
5/20 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan, käyn ostoksilla, harrastan, ulkoilen. Nautin elämästäni :) Nainen olen

Vierailija
6/20 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miettisin koko ajan, eli jatkuvasti sitä, että olen yksin, tai miten yksinäinen olen, niin varmaan tekisin itsemurhan. 

Siksi en sitä mielellään ajattele. Mitä vähemmän sitä ajattelee ja muistaa, sen parempi. Mutta juuri tällaiset otsikot antavat siitä tilanteesta ikävän muistutuksen, ja saa ajattelemaan, että miksi ei sitä (lopullista ja viimeistä ratkaisua) tekisi? 

Viimeksi tunne yksinolemisesta tuli tänä aamuna, ja ajattelin tuota edellä kuvattua asiaa, että mitä minä täällä enää roikun? Kun elämässä ei ole juuri paljon mitään muutakaan sisältöä. Parin viimeisen vuoden aikana on lähes jokaikinen asia elämässä kadonnut. Työtä, rahaa ja ihmissuhteita myöten.

Vierailija
7/20 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miettisin koko ajan, eli jatkuvasti sitä, että olen yksin, tai miten yksinäinen olen, niin varmaan tekisin itsemurhan. 

Siksi en sitä mielellään ajattele. Mitä vähemmän sitä ajattelee ja muistaa, sen parempi. Mutta juuri tällaiset otsikot antavat siitä tilanteesta ikävän muistutuksen, ja saa ajattelemaan, että miksi ei sitä (lopullista ja viimeistä ratkaisua) tekisi? 

Viimeksi tunne yksinolemisesta tuli tänä aamuna, ja ajattelin tuota edellä kuvattua asiaa, että mitä minä täällä enää roikun? Kun elämässä ei ole juuri paljon mitään muutakaan sisältöä. Parin viimeisen vuoden aikana on lähes jokaikinen asia elämässä kadonnut. Työtä, rahaa ja ihmissuhteita myöten.

Ei ollut tarkoitus aiheuttaa pahaa mieltä :) t. ap

Vierailija
8/20 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä normi arkipäivä: herään, teen aamutoimet, menen töihin, töissä 8 t, tulen kotiin, teen ruokaa, vien lapsia harrastuksiin, joskus lenkkeilen tai käyn kaupassa harrastusten aikana, autan läksyissä, siivoan, pesen pyykkiä, valmistelen seuraavan päivän ruokaa, katson telkkaa tai palstailen, käyn suihkussa, menen nukkumaan, nukun.

Vierailija
9/20 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin omasta ajasta. Saan töissä ihan riittävästi sosiaalista kontaktointia, joten en kaipaa niitä vapaa-ajalleni.

Vierailija
10/20 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdin vitutustani ja makaan.

Vierailija
11/20 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ystävät ja arkipäivät liittyvät kamalasti toisiinsa? Minulla ON ystäviä, enkä ole tehnyt mitään merkittävää heihin liittyvää aikoihin arkipäivisin. Viestejä laitetaan silloin tällöin arkena, mutta en pidä tuota kauhean merkittävänä.

Vierailija
12/20 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen töihin, tulen töistä, syön lounasta. Sitten jotain seuraavaa: koiran kanssa harrastamista, kotitöitä, kaupassakäyntiä, päivällisen valmistusta, kuntoilua, lukemista, tvn katsomista, puutarhaa, asiointia. Sitten töihin ja kotiin töistä. Suihkuun, koiran lenkitystä, iltapalaa. Tv:tä, käsitöitä. Nukkumaan.

Vierailija
13/20 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä paljon. Käyn töissä, sieltä usein lähikauppaan ja äkkiä kotiin. Jos jaksan, teen jotain ruokaa, pesen ehkä koneellisen tai kaksi pyykkiä. Yleensä olen vain netissä ja katson samalla telkkaria. Syön, makaan sohvalla, lepään. Nukkumaan ajoissa ja aamulla sama alusta. Viikonloppuna olen usein humalassa. 

Vierailija
14/20 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä.

Vierailija
15/20 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim tänään kävin uimahallissa mikä auttoi pahimpaan v ... kseen.

Vierailija
16/20 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä tai sitten kotona. Joskus käyn jossain, mutta aika vähän tulee nykyään lähdettyä ulos viettämään vapaa-aikaa, koska yksin se ei vaan tunnu hyvältä. Aiemmin osasin olla yksinkin, mutta enää en kun se on kestänyt jo niin kauan eikä sille ole koskaan mitään vaihtoehtoa. Korona-rajoitukset myös passivoitti ja on tullut vaikeaksi lähteä kotoa ja olla julkisilla paikoilla. Tiedän ettei kotoa tule kukaan hakemaan enkä saa näin kavereita, mutta ei niitä ole saanut muutenkaan, niin näin tämä taitaa nyt mennää.

Vierailija
17/20 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuhastelen jotain kotosalla tai lepäilen. Käyn lenkillä ha menen nukkumaan. Kuten joku jo sanoi, nautin olostani

Vierailija
18/20 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen kanssa.  Tai jos muu perhe on omissa menoissaan, olen yksin kotona, kalastamassa tms.

Vierailija
19/20 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia olin vain töissä kaikki päivät ja usein kaksi vuoroa (eri työpaikoilla) samassa päivässä. Kotona kävin vain pikaisesti suihkussa ja nukkumassa. Toki silloin oli työkavereita työpaikoilla, joten ei sinänsä tuntunut yksinäiseltä.

Nyt, kun on lapsia eikä kavereita tai edes työkavereita, niin päivät kuluu lasten kanssa ja omien opiskeluiden parissa. 

Vierailija
20/20 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä noin 10h matkat mukaan lukien, pyrin nukkumaan 7h loput 6-7 tuntia menee työpäivästä toipumiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi