Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi näyttää siltä, että jotkut miehet eivät siedä sitä että nainen saa orgasminsa muuten kuin panemalla?

Vierailija
21.06.2022 |

Selvästi näkyy palstalla tällainen suuntaus. Todella surullista.
Mutta miksi hyvät herrat?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka täällä voi arvata, kuka puhunut tosissaan ja kuka ei. Ei kukaan on vastaus.

Totta, mutta trollaaminen on aina vammaista, sitä ei muuta mikään.

Vierailija
42/47 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys tämän taustalla: miksei mies saisi valita naista tämän orgasmikyvykkyyden perusteella? Lopulta siitähän on kyse. Jos naisen orgasmikyky johtuu fysiologisista ominaisuuksista, kuten täällä väitetään, niin onhan naisillakin oikeus valita mies fysiologisten ominaisuuksien perusteella. En siis valitse itse, mutta jokaisella on oikeus valita kumppaninsa millä kriteereillä tahansa. Ap on tästä oikeudesta vääntänyt päässään asian tähän muotoon, että nainen ei saa saada orgasmia muilla tavoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin?

Mun mielestä on todella kuumaa jos saan sormettaa tai nuolla naiselle orgasmin sen jälkeen kun olen itse lauennut jos nainen ei ole saanut. Exän kanssa se toimi, mutta nykyinen vaimo ei koskaan sano/pyydä/ohjaa että hoitaisin hänet vielä loppuun. Hänen omasta mielestään on ihan ok ettei hän laukea joka kerta vaikka olen sanonut että hoitelisin hänet mielellään loppuun.

Voi kun oma mieheni ajattelisi noin. Hoitaa minulle toki usein orgasmin sormettamalla ennen yhdyntää, mutta ei aina ja Hänelle homma on siinä vaiheessa hoideltu kun Hän on lauennut. Ja kun vieläkin se 30 yhteisen vuoden jälkeen tapahtuu aika nopeasti se laukeaminen. Minustakin on ok, että en aina orgasmia saa, pikasetkin on kivoja, mutta .....

Vierailija
44/47 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin?

Mun mielestä on todella kuumaa jos saan sormettaa tai nuolla naiselle orgasmin sen jälkeen kun olen itse lauennut jos nainen ei ole saanut. Exän kanssa se toimi, mutta nykyinen vaimo ei koskaan sano/pyydä/ohjaa että hoitaisin hänet vielä loppuun. Hänen omasta mielestään on ihan ok ettei hän laukea joka kerta vaikka olen sanonut että hoitelisin hänet mielellään loppuun.

Voi kun oma mieheni ajattelisi noin. Hoitaa minulle toki usein orgasmin sormettamalla ennen yhdyntää, mutta ei aina ja Hänelle homma on siinä vaiheessa hoideltu kun Hän on lauennut. Ja kun vieläkin se 30 yhteisen vuoden jälkeen tapahtuu aika nopeasti se laukeaminen. Minustakin on ok, että en aina orgasmia saa, pikasetkin on kivoja, mutta .....

Tai sitten sinun laukeaminen tapahtuu vielä 30 yhteisen vuoden jälkeen hitaasti. Se on kätevää laittaa kaikki sen toisen niskaan.

Vierailija
45/47 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näin. Meillä voi ja saa molemmat pitää omankäden hauskaa. Ilman että tästä riidellään. Oletan myös että minä harrastan omaa hauskaa useammin kun mieheni. Korkeampi libido.

Vierailija
46/47 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi oma mieheni on myös sellainen, että nauttii juuri minun orgasmeistani kovasti. Monesti ei itse halua loppuun itse, vaan tekee minulle ensin sitten hiukka pannaan, ja lpuksi vielä tekee minulle sormin tai nuolee.

Voiko ihanampaa miestä ollakkaan!

Haluan kyllä aina hänelle kaikkea tehdä, ja melkeen jokapäivä annan suuhoitoa, jota rakastan.

Joskus ihan ottaa melkeen nukkuvalta suuhun, ja tuntea kuinka kalua nopsasti pirtsakoituu isoksi ja vaativaksi.

Tänään tehtiinkin poikkeus; mies halusi naida ja kyllä sopi hyvin, aamulla saan ekstraa sen uskon, ja odotan innolla.

Ethän sä pysyny edes omassa aiheessasi 😂😂😂

Se toinen tai kolmas persoona kirjottelee nyt ilman lupaa.

Sattumalta tätä aloin lukea ja kuinkas ollakaan, näyttää siltä, että täälläkin on oma monarinsa. Eli tyyppi joka esiintyy monena ja vastailee itselleen, alkaa jopa riidellä itsensä kanssa. 

Tälläinen oli siinä pitkässä koronaketjussa vakio'asiakas'.

Mutta että täälläkin on oma monari....Niitä persoonia oli lukematon määrä.

Vierailija
47/47 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ajattelenkin pari kuumista, niin helppo on ihan ominkäsin itse hoitaa iso O itselleen, näin naisena milikuvat antaa vapauden kuvitella mitä tahansa, kenen kanssa tahansa, miten tahansa, milloin tahansa.

Eikä se ole keltään pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan