Miksi näyttää siltä, että jotkut miehet eivät siedä sitä että nainen saa orgasminsa muuten kuin panemalla?
Selvästi näkyy palstalla tällainen suuntaus. Todella surullista.
Mutta miksi hyvät herrat?
Kommentit (47)
Voisitko osoittaa missä ei siedetä?
Varmasti on miehiä, jotka eivät hyväksy kumppaninsa orgasmia muuta kuin varvasta kutittamalla, mutta ei heitä kovin paljon ole. Kuten ei heitäkään, jotka eivät hyväksyisi orgasmia muuta kuin yhdynnästä.
Onneksi heitä ei taida tosiaan monta olevan.
En kuulu ainakaan tähän ryhmää. Rakastan vaimon orgasmeja kun dildotan häntä, se saa omatkin halut nousemaan.
Me masturboidaan miehen kanssa usein yhdessä. Mies saa yleensä heti kun minäkin. Eli ei näytä ainakaan mun miestä haittaavan.
Ei haittaa. Kiihottavaa se on katsella kun nainen yhdynnän aikana hoitelee itseään sormin tai vibralla. Löytää kuitenkin paremmin itsestään herkät kohdat kuin minä, molemmat nauttii.
Kh, vieläkö väität että tuo on miesten yleinen mielipide?
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa. Kiihottavaa se on katsella kun nainen yhdynnän aikana hoitelee itseään sormin tai vibralla. Löytää kuitenkin paremmin itsestään herkät kohdat kuin minä, molemmat nauttii.
Näin minäkin naisena tykkään tehdä, mutta sekin on väärin nautittu kh:n mielestä! Miehen pitäisi tehdä kaikki.
Ihaniakin miehiä siis on olemassa muitakin kuin mun omani!!
Ap, kun väität jotakin, niin voisit esittää jotain väitteidesi tueksi.
Minusta näyttää siltä, että ap on ihan omalla toiminnallaan saanut jotkut miehet käyttäytymään noin.
Voin kyllä saada orgasmin yhdynnässäkin, mutta kyllä paras mies seksissä on sellainen, joka nuolee minulle ensin orgasmin.
Ensirakkauteni oli juuri tuollainen; nuoli aina ensin ja hyvin, orgasmiin saakka.
Sen jälkeen sain herkemmin myös yhdynnässä.
"Selvästi näkyy palstalla tällainen suuntaus.".
Missä ja millälailla tämä tulee esille?
Minusta taas näyttää siltä, että ap oikein kovasti haluaisi, että maailma ja miehet olisivat sellaisia kuin hän päivästä toiseen täällä maalailee. Silloin hän voisi esiintyä toiveroolissaan seksipalstan kokeneena ja viisaana ladyna, kaikkien naisten ystävänä ja pelastajana, joka pistää miehet ojennukseen ja klitorikselle.
Valitettavasti maailma ja miehet kuitenkin ovat mitä ovat, jokainen omanlaisensa ja pääsääntöisesti ihan hyvin kumppaninsa kanssa sängyssä toimivia, koska he kuuntelevat sitä mitä kumppani itse sanoo, eivätkä apinoi palstanaisen vinkkejä, ainakaan kysymättä. Tämä ikävä epäsuhta ideaali- ja reaalimaailman välillä sitten aiheuttaa kiukkua ja aivan puun takaa tulevia yrityksiä selittää maailma ja miehet sellaisiksi joina haluaisi heidät nähdä. Kuten nyt tämäkin ketju.
AP voisi kaapia hiekat pois vulvastaan, ja yrittää jatkaa elämäänsä. Vaikealtahan tuo tilanteesi vaikuttaa, mutta ehkä vielä saat elämästä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Minusta näyttää siltä, että ap on ihan omalla toiminnallaan saanut jotkut miehet käyttäytymään noin.
Ai miten?
Jaa... En tunnista kyllä tällaista, ei oo ketään haitannut.
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas näyttää siltä, että ap oikein kovasti haluaisi, että maailma ja miehet olisivat sellaisia kuin hän päivästä toiseen täällä maalailee. Silloin hän voisi esiintyä toiveroolissaan seksipalstan kokeneena ja viisaana ladyna, kaikkien naisten ystävänä ja pelastajana, joka pistää miehet ojennukseen ja klitorikselle.
Valitettavasti maailma ja miehet kuitenkin ovat mitä ovat, jokainen omanlaisensa ja pääsääntöisesti ihan hyvin kumppaninsa kanssa sängyssä toimivia, koska he kuuntelevat sitä mitä kumppani itse sanoo, eivätkä apinoi palstanaisen vinkkejä, ainakaan kysymättä. Tämä ikävä epäsuhta ideaali- ja reaalimaailman välillä sitten aiheuttaa kiukkua ja aivan puun takaa tulevia yrityksiä selittää maailma ja miehet sellaisiksi joina haluaisi heidät nähdä. Kuten nyt tämäkin ketju.
Täsmälleen, naulan kantaan ja napa (tai klitoris) kymppiin!
Miten niin?
Mun mielestä on todella kuumaa jos saan sormettaa tai nuolla naiselle orgasmin sen jälkeen kun olen itse lauennut jos nainen ei ole saanut. Exän kanssa se toimi, mutta nykyinen vaimo ei koskaan sano/pyydä/ohjaa että hoitaisin hänet vielä loppuun. Hänen omasta mielestään on ihan ok ettei hän laukea joka kerta vaikka olen sanonut että hoitelisin hänet mielellään loppuun.
Koska maailmankuvasi on väärstynyt. Kyse on sinusta, ei muista.