Kuvittele tilanne, että miehesi kaveri on jäänyt teille yöksi
Olet itse yön poissa, miehen kaveri on ollut viettämässä teillä iltaa ja jäänyt yöksi. Tulet aamulla kotiin ja tuo kaveri nukkuu sohvalla.
Ja se kysymys: onko sohvalla lakanat?
Kommentit (26)
En tiedä. Tuskin nukkuisi sohvalla, toinen on niin pieni ettei mahdu nukkumaan ja toinen on mekanismien takia ikävän tuntuinen nukkua ja hieman lyhytkin pitkälle. Varmaan voisi puoli-istuvassa asennossa nukkua mekanismi kallistettuna.
Suutun jos multa ei ole kysytty lupaa yöksi jäämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Suutun jos multa ei ole kysytty lupaa yöksi jäämiseen.
Tarkotat varmaan että ilmotettu
Humalikon sohvaan hönkimät etanolihuurut vain puhdistavat sitä ja vähentävät perseenhajua.
Vierailija kirjoitti:
Mua ällöttää sekin jos oma mies menee sohvalle nukkumaan ja tosiaan pieree, hikoilee ja kuolaa koko yön piehtaroiden.
Sen kaveri kerran jäi yöksi ja kun aloin kantaa paikalle lakanoita, sanoi, ettei häntä varten tarvi. No mun sohvaa varten tarvii!
Mökilläkin miehen kaverit nukkuu sohvalla jonkun viltin kanssa.
Eli sun mies pieree, hikoilee ja kuolaa joka yö piehtaroiden omassakin sängyssä? Kultakimpaleen olet itsellesi löytänyt, ei voi muuta sanoa.
Mua ällöttää sekin jos oma mies menee sohvalle nukkumaan ja tosiaan pieree, hikoilee ja kuolaa koko yön piehtaroiden.
Sen kaveri kerran jäi yöksi ja kun aloin kantaa paikalle lakanoita, sanoi, ettei häntä varten tarvi. No mun sohvaa varten tarvii!
Mökilläkin miehen kaverit nukkuu sohvalla jonkun viltin kanssa.