Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset käyttää hyväksi kun olen liian kiltti. Onko se ihmisten vai minun vika?

Vierailija
21.06.2022 |

???

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

on

Vierailija
2/20 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vastuu rajojen asettamisesta on yksinomaan sinulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on

Kuulotko "ihmiset"-ryhmään? Raamattu ennusti että Jumalan poikaa vainottaisiin, selittäiskö se?

Vierailija
4/20 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyväksikäyttäjien vastuulla että he hyväksikäyttävät sua mutta on sun vastuulla että annat hyväksikäyttää itseäsi (kerta toisensa jälkeen). Kannattaa asettaa omat rajat ja pitää niistä kiinni.

Vierailija
5/20 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden ihmisten vika. Raamattu kehoittaa kiltteyteen. Kiltteys ei ole koskaan heikkoutta tai väärin.

Vierailija
6/20 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vastuu rajojen asettamisesta on yksinomaan sinulla.

Jäänyt vähän epäselväksi, mikä vastuu Jeesuksella oli, kun naulatutti itsensä? Eikö hänen olisi pitänyt ottaa huomioon niiden roomalaisten sotilaiden tunteita? Hyvinkin traumaattista tuommoinen ihmisten ripusteleminen

Vierailija
7/20 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muiden ihmisten vika. Raamattu kehoittaa kiltteyteen. Kiltteys ei ole koskaan heikkoutta tai väärin.

Eipä ole tuo kiltteyteen kehottamisen kohta sattunut silmiin?

Enempi tuo rakastaminen, että pitää vitsalla vetää

Vierailija
8/20 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aikuinen ihminen ja et ole ilmeisesti holhouksen alainen, joten sinun pitäisi osata huolehtia itsestäsi ja oikeuksistasi sen mukaisesti.

Vierailija
9/20 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyky pummeista pahimpia ovat pyörästä pudonneet akateemiset. kuvittelevat itsestään liikoja käsky muodossa pummaavatkin. MINÄ MINÄ jäänyt päälle normi elämästä täysin vieraantuneita ex virka henkilöitä.

Vierailija
10/20 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden ihmisten, siis niiden hyväksikäyttäjien vika. Mutta sinun on sen vuoksi laitettava rajat itse, koska moni ihminen ei arvosta toisia tuon vertaa, vaan nimenomaan käyttävät hyväksi jos on tilaisuus. Joten pidä huoli itsestäsi, ja toisista, jos näät että jollekin kiltimmälle meinataan olla ikäviä, saa puuttua.

Vierailija
11/20 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa vikaa. Ei toisten kiltteyttä saisi käyttää hyväkseen, mutta milläs sen estät, jollet itse aseta muille rajoja?

Vierailija
12/20 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fool me once, shame on you.

Fool me twice, shame on me.

Vierailija
13/20 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkään kuvitteellisten rajojen vetämiset eivät auta, mikäli toinen osapuoli ei paskat nakkaan sun rajoista. Vahvimman oikeus pätee ihan kaikkialla, joten muutu vahvemmaksi.

14/20 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksikäyttäjä on vastuussa omista teoistaan eli hyväksikäyttämisestä. Sinä olet vastuussa omistasi.

Vierailija
15/20 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
16/20 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen. Hyväksikäyttäjän tekoja ei voi valkopestä sillä, että toi toinen antoi siihen mahdollisuuden. Ei väkivaltaa tai murhaakaan tee oikeaksi se ettei toinen laittanut tarpeeksi hanttiin. Haloo.

Vierailija
17/20 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok.

Meiinaatko että viinan turruttamissa aivoiissa ajattelen asiaa.

Vierailija
18/20 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele asettamaan rajat. Opettele sanomaan ei. Ja nyt alat pyytäämään ihmisiltä niitä vastapalveluksia.

Vierailija
19/20 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen. Hyväksikäyttäjän tekoja ei voi valkopestä sillä, että toi toinen antoi siihen mahdollisuuden. Ei väkivaltaa tai murhaakaan tee oikeaksi se ettei toinen laittanut tarpeeksi hanttiin. Haloo.

Ei tietenkään, enkä itse ainakaan ole sellaista huomannut kenenkään väittävän.

Toisella on kuitenkin myös itsellään velvollisuus ettei tahallaan anna itsensä tulla hyväksikäytetyksi (tai pahoinpidellyksi tai murhatuksi). Miksi ihminen ei haluaisi tehdä voitavansa välttääkseen tämmöisen?

Vierailija
20/20 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin tuo hyväksi käytetty koko aikuisikäni.Kunnes 4 vuotta sitten,opettelin sanan ei! Kilttikin saa rauhan kun oppi sanoo ei! Voin hyvin ja ystävät vaihtunet tuon Ei sanan jälkeen.Kuin sukulaiset lopetti kontakti kun opein sanoo vahvasti.Ei en ole ilmainen yleistalous kone!