Melkein 33v lapseton sinkku, onko peli pelattu?
Ei ole elämä mennyt todellakaan niinkuin kuvittelin, monenlaista ikävää on kohdalle osunut ja sotkenut kaiken. Onko joku muu tässä iässä ehtinyt vielä löytää kumppanin ja perustaa perheen?
Kommentit (81)
Lapsenhan voi hankkia yksinkin? Mutta siis ei minusta ole mitenkään liian myöhäistä löytää kumppaniakaan perheen perustamiseen, taitaa olla aina vaan yleisempää nykyään perheen perustaminen vähän myöhemmin elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsenhan voi hankkia yksinkin? Mutta siis ei minusta ole mitenkään liian myöhäistä löytää kumppaniakaan perheen perustamiseen, taitaa olla aina vaan yleisempää nykyään perheen perustaminen vähän myöhemmin elämässä.
Tätä vaihtoehtoa aina tarjotaan, mutta ei se ole ihan yksinkertainen asia eikä itsestäänselvä vaihtoehto jokaisen kohdalla.
Mä kävin keväällä treffeillä 37-vuotiaan lapsettoman miehen kanssa, joka sanoi, että hän haluaa joskus omia lapsia.
Miksi haluat tehdä suomeen lapsen, kylmää tai hyttysiä ja pakkoja. Kumppanin voi vielä saada.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisen miehen ei ole helppo hankkia lasta itsekseen.
Ei tietenkään ole pelattu. Nyt vaan aktiivisesti etsimään.
33 v ehtii hyvin ja on juoksut juostu. Partnerin löytyminen on kylläkin vaikeaa ja saattaa mennä hedelmällisyyshoitojen puolelle.
Miehenä neuvoisin pohtimaan mitä miehen huonoja puolia haluat opetella sietämään. Lisäksi vielä että kuinka kauan. Seitsemän vuoden jatkoissa voi hahmottaa, tulisko ero 7 vuoden paikoilla kun lapsi alkaa koulun, yläasteella kun lapsi täyttää 15 vai meniskö vieläkin pidemmäksi tai loppuun asti. Puolet liitoista kaatuu, ja voihan sitä ainakin huomioida mitä kestät ja mihin miehestä on ja kuinka pitkäksi aikaa.
Hiukan raadollista, myönnetään.
33v erosin, kahden vuoden päästä tapasin uuden miehen ja kaksi lasta saatiin. Parhain päin meni lopulta minulla kaikki 🙂 Elämänpolkuja on niin erilaisia, ei kannata ottaa painetta siitä miten asioiden pitäisi mennä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat tehdä suomeen lapsen, kylmää tai hyttysiä ja pakkoja. Kumppanin voi vielä saada.
Miksi näihin keskusteluihin tulee aina tällaisia ulisijoita? Joku ei halua lapsia ja se on ok, joku toinen haluaa ja sekin on ok. Ei tarvitse kenenkään perustella.
Ei ole liian myöhäistä vielä, mutta toki aika pian mahdollisessa tapailussa on hyvä keskustella siitä, haluaako toinen ollenkaan lapsia jne.
Ymmärtäisin ahdistuksen jos olisit 43v. Nyt jäitä hattuun ap.
Ainakaan ei kannata tuhlata aikaa tapailuun sellaisten miesten kanssa, jotka sanovat suoraan, etteivät halua lapsia.
No ei todellakaan ole peli pelattu. Kaikissa ikävaiheissa pariudutaan ja erotaan.
Minä sain esikoiseni 39 v, joten ehdit vielä! Tsemppiä sinulle!
No moi! Oon 32v lapsellinen sinkku, kaksi erityislasta ja käräjät eksää vastaan tulossa kun kieltää lapsilta hoidon. Oonko sössinyt asiani? :D
Vähän vaikea uskoa, että puolisoa enää löytyy tällä kuviolla, vaikka olenkin ihan sievä ja hyvin toimeentuleva nainen.
Minun ensimmäinen ja viimeinen (<- positiivisessa mielessä) avioliitto solmittiin kun olin yli 40 vuotias. En todellakaan odottanut avioliittoa, kun oletin ettei sellaista naista ole olemassakaan, joka rakastuisi ja tahtoisi mennä kanssani naimisiin. Koska tiedostan olevani aika omituinen ja välillä lapsellinen persoona. Uskoin että meidän seurustelu päättysi vuodessa tai korkeintaan kestäisi yhden vuoden. Nyt olemme olleet naimisissa jo 8 vuotta.
Kiitos kaikille jotka kommentoivat tänne omat hyvät kokemuksensa. On samoja tuntemuksia kuin aplla, olen 30 v.
Ei miehetkään enään oikein lapsia halua.
Kyllä pelisi on pelattu jo tältä osin.
No itse olin 34 kun löysin aviomieheni ja kaksi lasta saatiin, enempää ei haluttu. Mulla useampi kaverikin samanlaisella tarinalla.