Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Melkein 33v lapseton sinkku, onko peli pelattu?

Vierailija
21.06.2022 |

Ei ole elämä mennyt todellakaan niinkuin kuvittelin, monenlaista ikävää on kohdalle osunut ja sotkenut kaiken. Onko joku muu tässä iässä ehtinyt vielä löytää kumppanin ja perustaa perheen?

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olin 34 kun löysin aviomieheni ja kaksi lasta saatiin, enempää ei haluttu. Mulla useampi kaverikin samanlaisella tarinalla.

Vierailija
2/81 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenhan voi hankkia yksinkin? Mutta siis ei minusta ole mitenkään liian myöhäistä löytää kumppaniakaan perheen perustamiseen, taitaa olla aina vaan yleisempää nykyään perheen perustaminen vähän myöhemmin elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsenhan voi hankkia yksinkin? Mutta siis ei minusta ole mitenkään liian myöhäistä löytää kumppaniakaan perheen perustamiseen, taitaa olla aina vaan yleisempää nykyään perheen perustaminen vähän myöhemmin elämässä.

Tätä vaihtoehtoa aina tarjotaan, mutta ei se ole ihan yksinkertainen asia eikä itsestäänselvä vaihtoehto jokaisen kohdalla.

4/81 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin keväällä treffeillä 37-vuotiaan lapsettoman miehen kanssa, joka sanoi, että hän haluaa joskus omia lapsia.

Vierailija
5/81 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat tehdä suomeen lapsen, kylmää tai hyttysiä ja pakkoja. Kumppanin voi vielä saada.

Vierailija
6/81 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisen miehen ei ole helppo hankkia lasta itsekseen.

Vierailija
7/81 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole pelattu. Nyt vaan aktiivisesti etsimään.

Vierailija
8/81 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

33 v ehtii hyvin ja on juoksut juostu. Partnerin löytyminen on kylläkin vaikeaa ja saattaa mennä hedelmällisyyshoitojen puolelle.

Miehenä neuvoisin pohtimaan mitä miehen huonoja puolia haluat opetella sietämään. Lisäksi vielä että kuinka kauan. Seitsemän vuoden jatkoissa voi hahmottaa, tulisko ero 7 vuoden paikoilla kun lapsi alkaa koulun, yläasteella kun lapsi täyttää 15 vai meniskö vieläkin pidemmäksi tai loppuun asti. Puolet liitoista kaatuu, ja voihan sitä ainakin huomioida mitä kestät ja mihin miehestä on ja kuinka pitkäksi aikaa.

Hiukan raadollista, myönnetään.

Vierailija
9/81 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

33v erosin, kahden vuoden päästä tapasin uuden miehen ja kaksi lasta saatiin. Parhain päin meni lopulta minulla kaikki 🙂 Elämänpolkuja on niin erilaisia, ei kannata ottaa painetta siitä miten asioiden pitäisi mennä.

Vierailija
10/81 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat tehdä suomeen lapsen, kylmää tai hyttysiä ja pakkoja. Kumppanin voi vielä saada.

Miksi näihin keskusteluihin tulee aina tällaisia ulisijoita? Joku ei halua lapsia ja se on ok, joku toinen haluaa ja sekin on ok. Ei tarvitse kenenkään perustella.

Vierailija
11/81 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, pelisi on pelattu.

Vierailija
12/81 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liian myöhäistä vielä, mutta toki aika pian mahdollisessa tapailussa on hyvä keskustella siitä, haluaako toinen ollenkaan lapsia jne.

Vierailija
13/81 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin ahdistuksen jos olisit 43v. Nyt jäitä hattuun ap.

14/81 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan ei kannata tuhlata aikaa tapailuun sellaisten miesten kanssa, jotka sanovat suoraan, etteivät halua lapsia.

Vierailija
15/81 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole peli pelattu. Kaikissa ikävaiheissa pariudutaan ja erotaan.

Vierailija
16/81 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain esikoiseni 39 v, joten ehdit vielä! Tsemppiä sinulle!

Vierailija
17/81 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No moi! Oon 32v lapsellinen sinkku, kaksi erityislasta ja käräjät eksää vastaan tulossa kun kieltää lapsilta hoidon. Oonko sössinyt asiani? :D

Vähän vaikea uskoa, että puolisoa enää löytyy tällä kuviolla, vaikka olenkin ihan sievä ja hyvin toimeentuleva nainen.

18/81 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ensimmäinen ja viimeinen (<- positiivisessa mielessä) avioliitto solmittiin kun olin yli 40 vuotias. En todellakaan odottanut avioliittoa, kun oletin ettei sellaista naista ole olemassakaan, joka rakastuisi ja tahtoisi mennä kanssani naimisiin. Koska tiedostan olevani aika omituinen ja välillä lapsellinen persoona. Uskoin että meidän seurustelu päättysi vuodessa tai korkeintaan kestäisi yhden vuoden. Nyt olemme olleet naimisissa jo 8 vuotta.

Vierailija
19/81 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille jotka kommentoivat tänne omat hyvät kokemuksensa. On samoja tuntemuksia kuin aplla, olen 30 v.

Vierailija
20/81 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehetkään enään oikein lapsia halua.

Kyllä pelisi on pelattu jo tältä osin.