Rahat vähissä ja pitäisi huoltaa pyörä. Ideoita?
Katselin pyörähuoltojen hintoja ja pyörii 70-100e väliltä ja ei olisi nyt tuollaisia rahoja :( Pyörässä on 28 vaihdetta ja pitäisi kaikki osat puhdistaa kunnolla. Osaan kyllä öljytä ketjut ja vaihtaa uuden sisäkumin, mutta muita osia en mene mielellään itse sörkkimään. Missä pk-seudulla saisi edullisesti pyörän huollon?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Paljonko maksaa tavallisen vannejarrullisen pyörän jarrupalat ja ilmeisesti 28" pyörän ulkokumit, jotka on kuluneet lähes sileäksi jo? Takapyörän navassa on 21- nopeuksisen vaihteiston rattaat, mitenkähän tällainen takarengas irrotetaan, mikä vaihde kannattaisi jättää päälle että ketju olisi helpoin irrottaa ja asentaa takaisin?
Ei ole missään tapauksessa varaa maksaa työstä polkupyörähuoltoihin. Jos ei itse onnistu tekemään niin pyörä jää seisomaan. On tavallineh halpis markettipyörä, joten tuskin käy kaupaksikaan.
Kumithan käytetään kankaille. Asiat maksaa niinkuin huollot, sellaista se maailmassa on. Puhdistella voi itse jollain t-paidan jämällä ja vanhalla hammasharjalla.
https://pyorapaja.info/