Äh, mitäköhän nyt tästä ajatella, pyysin miestä soittamaan jonkun itselleen tärkeän kappaleen ja mies alkoi itkemään
Kuunneltiin siis sängyllä musiikkia ja pyysin voisiko hän soittaa jonkun itsellleen jonkun tärkeän kappaleen. Pienen suostuttelun jälkeen mies suostui. Mutta kappaletta ehti kulua ehkä joku 30s(?) kunnes mies alkoi itkemään. Jotenkin tuli tosi hämmentynyt olo tuosta? Toki itsekin tykkään kuunnella musiikkia ja itselläkin on paljon henkilökohtaisesti tärkeitä kappaleita. Mutta ei ne kuitenkaan tuollaista reaktiota saa aikaan
Kommentit (27)
Oliko Jääkärimarssi?
Ehkä mies on katsonut liikaa televisiota, jossa kaikkien pitää liikuttua milloin mistäkin.
Musiikinkuuntelijat on ihan passee
Toivottavasti miehesi tajuaa jättää sut.
Vierailija kirjoitti:
Uskomaton avautuminen täällä. Mies liikuttui ja ap juoksi salamana vessaan kirjoittamaan palstalle?
Normaalisti tilanne olisi edennyt niin, että kuunnellaan biisi loppuun, vaikka silitellen. Sitten jutellaan siitä, miksi biisi on miehelle niin tärkeä (muisto jostain ehkä ?) Toinenkin voi soittaa oman tärkeän biisin. Jutellaan siitä. Ymmärsitkö ap?
Jos kappale liittyy johonkin raskaaseen, henkilökohtaiseen asiaan?
Tuliko sinulle yllätyksenä, että miehet ovatkin oikeasti se herkempi ja tunteellisempi sukupuoli?
Mä itkeskelen nykyään mun veljen lempimusiikille.
Hän on sairas ja viime aikoina mennyt huonompaan kuntoon. Ollaan oltu aina tosi läheisiä ja nyt kun kuuntelen niitä biisejä lapsuudesta, itkuhan siinä tulee.
Veli on 8v mua vanhempi, eli näitä biisejä kuunnellessa mä olin lapsi ja veli oli teini.
No kuinka hyvin tunnet miehen? Ehkä pelasi Zeldaa vaikka menehtyneen velin/ystävän tms kanssa tai jotain. Ihmisten elämiin kuuluu kaikenlaisia asioita jotka musiikki voi avata. Toki jos omat tärkeet musiikit on jotain "ihq kesä 2017"- laatua nii...