Oudoin tavara minkä olet nähnyt kirppiksellä myynnissä?
Mun top1-listan kärkipaikkaa pitää melkein loppuun käytetty huulirasva. Hintaa sillä oli 1 euro. Aika etovaa.
Kommentit (35)
Likainen hiusharja jossa oli melkoinen tukku hiuksia.
Olen nähnyt vanhoja valokuvia myytävän toki ehkä ne kehykset siinä on se idea, mutta silti miksi ihmeessä joku haluaisi ostaa mustavalkokuvan jonkun isovanhemmista.
Nivaska vartiotorni-lehtiä varmaan vuodelta viis ennen lumisotia.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt vanhoja valokuvia myytävän toki ehkä ne kehykset siinä on se idea, mutta silti miksi ihmeessä joku haluaisi ostaa mustavalkokuvan jonkun isovanhemmista.
Johonkin askarteluprojektiin tai sisustukseen voin kuvitella noita käytettävän. Lopputulos voi olla hieno, jos päällystää jonkun esineen mustavalkokuvilla. Esimerkiksi vanhan matkalaukun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dildo
Ostitko, oliko hyvä ja paljonko maksoit?
Paketissa olevan dildon voi hyvinkin myydä. Mulla se avaamaton satisfyer-pakkaus vielä, jota olen suunnitellut laittavani myyntiin, mutten ole kehdannut. Pitää varmaan tehdä uusi toritunnus ihan sitä varten
Miksi et käytä itse?
Lautanen, jonka mukana olisi tullut leivänmuruja ja rasvaa eli joku oli tuonut pesemättömän astian myyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Lautanen, jonka mukana olisi tullut leivänmuruja ja rasvaa eli joku oli tuonut pesemättömän astian myyntiin.
Hyi yäk!
Vierailija kirjoitti:
Käpyjä, en muista hintaa 😂
Äitini on myynyt käpyjä ja kaikki on menneet. Niistä on tehty joulukoristeita. Paras tili tuli niistä. Ne kuulemma meni aina nopeasti.
Geishakuulat Kierrätyskeskuksessa. Voin kuvitella, että joku laittaisi moiset myyntiin omalle kirppispöydälleen, missä on jos jonkinlaista puoliksi käytettyä sampoo- ja rasvaputelia sekä meikkipuuteria vuodelta 2002, mutta Kierrätyskeskuksessa tavarat päätyvät myyntiin käsittääkseni jonkinlaisen tarkastuksen kautta. Noh, kai se toisen roska on toisen aarre tässäkin tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käpyjä, en muista hintaa 😂
Äitini on myynyt käpyjä ja kaikki on menneet. Niistä on tehty joulukoristeita. Paras tili tuli niistä. Ne kuulemma meni aina nopeasti.
No en kyllä ymmärrä niitä jotka ostavat käpyjä kun niitä saa metsistä ihan ilmaiseksi. Hullun hommaa.
Vastaan on tullut vintturalle väänneltyjä haarukoita, kololaitaisia kahvikuppeja, laseja ja mukeja. Kattiloita joihin joskus kärähtänyt sapuskat niin pahoin pohjaan ettei irtoisi kirveelläkään yms paljon muuta käyttökelvotonta. Mitä ihmisten päässä liikkuu kun kauppaavat kaatopaikkakamaa?
Käytetyt, nuhruiset valkoiset alushousut, joissa oli selkeä kellertävä tahra edessä. Olihan ne tietysti ehjät, että siinä mielessä... Vieläkin yököttää, että menin katsomaan, mikä vaate se oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johonkin askarteluprojektiin tai sisustukseen voin kuvitella noita käytettävän. Lopputulos voi olla hieno, jos päällystää jonkun esineen mustavalkokuvilla. Esimerkiksi vanhan matkalaukun
Periaatteessa mikä tahansa esine voi olla hyvä askarteluprojektiin. Käytännössä on kuitenkin hyvin epätodennäköistä että kukaan tarvitsisi juuri nyt vanhoja kuvia askarteluprojektiin.
Vierailija kirjoitti:
Käytetyt, nuhruiset valkoiset alushousut, joissa oli selkeä kellertävä tahra edessä. Olihan ne tietysti ehjät, että siinä mielessä... Vieläkin yököttää, että menin katsomaan, mikä vaate se oli.
Meillä päin alusvaatteita ei saa tuoda kirppikselle myyntiin. Siitä huolimatta näin jättisuuret beessit rintsikat kirppispöydässä.
Kuka myy tai ostaa käytettyjä alusvaatteita? En minä ainakaan!
Miksi kukaan imeskelisi pistaasipähkinän kuoria? Käpälöidä niitä kyllä joutuu jotta ne saa auki, mutta imeskely?