Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin tavara minkä olet nähnyt kirppiksellä myynnissä?

Vierailija
20.06.2022 |

Mun top1-listan kärkipaikkaa pitää melkein loppuun käytetty huulirasva. Hintaa sillä oli 1 euro. Aika etovaa.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni pussillinen pistaasipähkinän kuoria. Hinta oli muistaakseni 50 senttiä. Enpä ostaisi toisen käpälöimiä ja imeskelemiä kuoria, vaikka jonkin tarkoituksen niille keksisinkin.

Miksi kukaan imeskelisi pistaasipähkinän kuoria? Käpälöidä niitä kyllä joutuu jotta ne saa auki, mutta imeskely?

Vierailija
22/35 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likainen hiusharja jossa oli melkoinen tukku hiuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt vanhoja valokuvia myytävän toki ehkä ne kehykset siinä on se idea, mutta silti miksi ihmeessä joku haluaisi ostaa mustavalkokuvan jonkun isovanhemmista.

Vierailija
24/35 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivaska vartiotorni-lehtiä varmaan vuodelta viis ennen lumisotia.

Vierailija
25/35 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt vanhoja valokuvia myytävän toki ehkä ne kehykset siinä on se idea, mutta silti miksi ihmeessä joku haluaisi ostaa mustavalkokuvan jonkun isovanhemmista.

Johonkin askarteluprojektiin tai sisustukseen voin kuvitella noita käytettävän.  Lopputulos voi olla hieno, jos päällystää jonkun esineen mustavalkokuvilla. Esimerkiksi vanhan matkalaukun

Vierailija
26/35 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dildo

Ostitko, oliko hyvä ja paljonko maksoit?

Paketissa olevan dildon voi hyvinkin myydä. Mulla se avaamaton satisfyer-pakkaus vielä, jota olen suunnitellut laittavani myyntiin, mutten ole kehdannut. Pitää varmaan tehdä uusi toritunnus ihan sitä varten

Miksi et käytä itse?

Vierailija
27/35 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lautanen, jonka mukana olisi tullut leivänmuruja ja rasvaa eli joku oli tuonut pesemättömän astian myyntiin.

Vierailija
28/35 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lautanen, jonka mukana olisi tullut leivänmuruja ja rasvaa eli joku oli tuonut pesemättömän astian myyntiin.

Hyi yäk!

Vierailija
29/35 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käpyjä, en muista hintaa 😂

Äitini on myynyt käpyjä ja kaikki on menneet. Niistä on tehty joulukoristeita. Paras tili tuli niistä. Ne kuulemma meni aina nopeasti.

Vierailija
30/35 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geishakuulat Kierrätyskeskuksessa. Voin kuvitella, että joku laittaisi moiset myyntiin omalle kirppispöydälleen, missä on jos jonkinlaista puoliksi käytettyä sampoo- ja rasvaputelia sekä meikkipuuteria vuodelta 2002, mutta Kierrätyskeskuksessa tavarat päätyvät myyntiin käsittääkseni jonkinlaisen tarkastuksen kautta. Noh, kai se toisen roska on toisen aarre tässäkin tapauksessa.

Vierailija
31/35 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käpyjä, en muista hintaa 😂

Äitini on myynyt käpyjä ja kaikki on menneet. Niistä on tehty joulukoristeita. Paras tili tuli niistä. Ne kuulemma meni aina nopeasti.

No en kyllä ymmärrä niitä jotka ostavat käpyjä kun niitä saa metsistä ihan ilmaiseksi. Hullun hommaa.

Vierailija
32/35 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan on tullut vintturalle väänneltyjä haarukoita, kololaitaisia kahvikuppeja, laseja ja mukeja. Kattiloita joihin joskus kärähtänyt sapuskat niin pahoin pohjaan ettei irtoisi kirveelläkään yms paljon muuta käyttökelvotonta. Mitä ihmisten päässä liikkuu kun kauppaavat kaatopaikkakamaa?

Vierailija
33/35 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetyt, nuhruiset valkoiset alushousut, joissa oli selkeä kellertävä tahra edessä. Olihan ne tietysti ehjät, että siinä mielessä... Vieläkin yököttää, että menin katsomaan, mikä vaate se oli.

Vierailija
34/35 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johonkin askarteluprojektiin tai sisustukseen voin kuvitella noita käytettävän.  Lopputulos voi olla hieno, jos päällystää jonkun esineen mustavalkokuvilla. Esimerkiksi vanhan matkalaukun

Periaatteessa mikä tahansa esine voi olla hyvä askarteluprojektiin. Käytännössä on kuitenkin hyvin epätodennäköistä että kukaan tarvitsisi juuri nyt vanhoja kuvia askarteluprojektiin.

Vierailija
35/35 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytetyt, nuhruiset valkoiset alushousut, joissa oli selkeä kellertävä tahra edessä. Olihan ne tietysti ehjät, että siinä mielessä... Vieläkin yököttää, että menin katsomaan, mikä vaate se oli.

Meillä päin alusvaatteita ei saa tuoda kirppikselle myyntiin. Siitä huolimatta näin jättisuuret beessit rintsikat kirppispöydässä.

Kuka myy tai ostaa käytettyjä alusvaatteita? En minä ainakaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan