Humalassa tulee lähetettyä "räväkkää" ja "suorasanaista" palautetta yritykselle ja tapahtumajärjestäjille, miten päästä tästä tavasta eroon?
Otsikossahan se pääpointti tulikin. Hieman kuppia ottaneena yleensä innostun lähettämään palautetta vähän milloin mistäkin. Tämä palaute on toki ihan asiasta, mutta silti vähän hävettää mitä tuli kirjoitettua ja lähetettyä. Kun olen sellainen persoona, että herkästi kyllä huomautan epäkohdista, mutta sitten kuitenkin se palautteen antaminen tapahtuu lähes aina humalassa. Selvinpäin jättäisin palautteen jättämättä ja haluaisin kuitenkin epäkohtiin puuttua... vaikealta vaikuttaa
Kommentit (16)
Sama kun yksi ylempänä. Jos et saa pidettyä itseäsi kurissa, juot liikaa.
Hyväksy se, että sun mielipiteillä saati tunteilla ei oo mitään merkitystä kenellekään.
Piilota puhelin itseltäsi tai anna puolisolle. Niin voit juoda rauhassa.
Jos olet ihan asiasta antanut palautetta niin ihan sama olitko humalassa tai et. Suomalaiset nielee kiltisti vähän liikaakin huonoa palvelua. Riippuu pitkälti siitä miten asiat esität.
Olet koko ajan humalassa, niin kukaan ei huomaa eroa
Lopeta juominen ! Huomaat elämä on monin tavoin parempaa, säästy rahaa .Ala opetele selvänä sosiaaliseksi!
Lopeta se kännissä sekoilu niin säästyt morkkiksilta.
Onko mahdollista tehdä luonnokset harmittavista asioista heti ja lähettää siistityt versiot vasta selvin päin?
Alkolukko laitteisiin...
Hah hah.
Kuule, mä lähetän palautetta räväkästi selvin päin.
Siksi toisekseen, jos olet riittävän kännissä, niin sähän teet varmaan hirveesti kirjoitusvirheitä, vai?
Tässähän on nyt selvästi se tilanne, että alkoholi nimenomaan mahdollistaa sulle sen toivottavan käytöksen: haluat puuttua epäkohtiin, mutta et nyhveröisyyttäsi saa sitä selvin päin tehtyä. Alkoholi on ratkaisu. Jatka samaan malliin!
Miettisin mistä tämä tarve ohjeistaa muita oikein kumpuaa.
Suomessa lampaillaan liikaa, ja yritykset käyttävät sitä röyhkeästi hyväkseen, joten ihan hyvä on meidän tavallisten ihmistenkin koventaa otteita.
Mulla esiinty kans tuollaista "kärkkäyttä" kännissä ja jossakin kohtaa tajusin, että se johtuu kilttityttösyndroomasta. Kun on vuosikausia antanut ihmisten kävellä ylitse, niin kännissä alitajunta laittaa sitten kunnon puolustuskannan. Olen opetellut asettamaan rajoja ihmisille selvin päin sekä vähentänyt alkon käyttöä merkittävästi. Win-win.
Älä välitä. Me jotka sinulta saamme palautetta emme edes lue sitä. Toteamme vain, että se on taas se yksi tyyppi.
Lopeta se juominen.Se on se ongelma. Siis se ettet ole oppinut tunnistamaan rajojasi alkoholinkäytön suhteen. Valtaosa ihmisistä kun oppii ekasta tai tokasta krapulasta.