Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi: "Ansaitset parempaa."

utelias
20.06.2022 |

Erosimme ja mieheni sanoi, että "ansaitset parempaa". "En pysty antamaan sinulle, mitä ansaitset", hän sanoi. Miten tulkitsette sen?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii että nyt kun joku myöntää, ettei täytä kriteeristöäsi, niin sekin on jotenkin huono juttu tai vähintäänkin epäilyksiä herättävä?

Miehenä tekee aina väärin, oli niin tai näin. Jos aidosti naisen parastakin vaan haluaa ja hilaa kelvottoman ruhonsa ulos asunnosta, niin siinäkin tekee väärin. Oikeus suhteen päättämiseen on ilmeisesti naisilla.

Vierailija
22/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suhteissa tuo on käytännössä meinannut sitä että joku muu kiinnostaa nyt enemmän.

Mutta kun oikeaa syytä ei haluta kertoa niin tuo on oiva fraasi ja luullaan, että sillä ei pahoiteta toisen mieltä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällanen miestenhaukkumisketju taas, vaikka ihan asiallisesti tekisi. Olette te naiset kans.

Vierailija
24/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tein samoin, kun en kyennyt tyydyttämään naista sängyssä. Välitin kuitenkin naisesta paljon, mutta ei se olisi toiminut.

Kai nainen olisi itse lähtenyt, jos olisi kokenut sinun olevan toivoton tapaus. Tosiasiassa tässäkin oli taustalla se, että itse et vain välittänyt naisesta riittävästi ja siksi halusit lopettaa.

Eli sitten kun nainen olisi lähtenyt ja todennut jotain samanlaista, niin tilanne olisikin ollut jotenkin eri? Minkä takia miehenä on aina pahis näissä jutuissa?

Et siis näe sitä mahdollisuutta että nainen ei olisi lähtenyt? En ole ketään tässä pahikseksi sanonut. En vain ymmärrä kun väitetään, että mukamas toisen puolesta tehdään ratkaisuja. Ei, kyllä sinä ihan itse halusit lähteä. Jos olisit kokenut naisen olevan sinulle riittävä, et olisi lähtenyt.

Vierailija
25/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun suhteissa tuo on käytännössä meinannut sitä että joku muu kiinnostaa nyt enemmän.

Mutta kun oikeaa syytä ei haluta kertoa niin tuo on oiva fraasi ja luullaan, että sillä ei pahoiteta toisen mieltä niin.

Mites sä itse sanot kun et halua loukata toista?

Vierailija
26/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tein samoin, kun en kyennyt tyydyttämään naista sängyssä. Välitin kuitenkin naisesta paljon, mutta ei se olisi toiminut.

Täh? Siis ilmoititko asiasta juuri noin?

Mä olisin sanonut että sinä et mene mihinkään, nuole stana!

Ehkä ihmeellisin tekosyy mitä olen ikinä kuullut.

Vierailija
27/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai nainen olisi itse lähtenyt, jos olisi kokenut sinun olevan toivoton tapaus. Tosiasiassa tässäkin oli taustalla se, että itse et vain välittänyt naisesta riittävästi ja siksi halusit lopettaa.

Eli sitten kun nainen olisi lähtenyt ja todennut jotain samanlaista, niin tilanne olisikin ollut jotenkin eri? Minkä takia miehenä on aina pahis näissä jutuissa?

Et siis näe sitä mahdollisuutta että nainen ei olisi lähtenyt? En ole ketään tässä pahikseksi sanonut. En vain ymmärrä kun väitetään, että mukamas toisen puolesta tehdään ratkaisuja. Ei, kyllä sinä ihan itse halusit lähteä. Jos olisit kokenut naisen olevan sinulle riittävä, et olisi lähtenyt.

Aika helppokin ymmärtää, jos suhteessa on esim. sairaalloista läheisriippuvaisuutta ja suhde ei todellakaan ole mikään kauhean terve. Silloin tekee kummallekin palveluksen kun älyää lopettaa sen härdellikierteen vaikka olla haluaisikin.

Vierailija
28/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos suhde on pelkkää riitelyä, niin eihän sitä ole mitään järkeä jatkaa vaikka toisistaan välittäisikin. Taidatte nyt vähän omia traumojanne tuoda tänne ja haette nyt miehestä jotain haukkumapuuta kun se oma aikoinaan jätti?

No jos tuossa on ollut jatkuvaa riitelyä aiheesta niin toki silloin ymmärrän. Mutta jos nainen on ollut ihan ok asian kanssa, silloin en ymmärrä.

Vierailija
29/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Siis ilmoititko asiasta juuri noin?

Mä olisin sanonut että sinä et mene mihinkään, nuole stana!

Ehkä ihmeellisin tekosyy mitä olen ikinä kuullut.

Niin, sinähän edustatkin mieltymyksinesi kaikkia naisia.

Vierailija
30/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites sä itse sanot kun et halua loukata toista?

Jos olis joku toinen niin sanoisin suoraan että nyt kiinnostaa joku muu. Saa se toinenkin tehdä omat ratkaisunsa eikä jää miettimään turhaan miksi suhde meni puihin ja odottelemaan josko yritettäis vielä.

Tuo ehkä törkein asia mitä toiselle voi tehdä.

Vierailija
31/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun nuorempana kaveri yritti tuota samaa poikakaveriinsa. Hän oli siinä illan myötä löytänyt jo uuden ja vanhasta piti päästä eroon.

"sä ansaitset niin paljon paremman kuin mä" Höpöhöpö, ollaan yhdessä ja kasvetaan yhdessä. "eikun mä olen jo pahasti alkoholisoitumassa, mä olen naiseksi ihan hirvee juoppo" Ei haittaa, mä autan sua raitistumaan.. Tätä jatkui varmaan vartin verran ja sitten kaverilla meni hermo." etkö sä jumalauta tajua, että mä haluan susta eroon. Mä haluan olla vapaa ja tehdä mitä huvittaa!!!" No, miksi et heti sanonut? sitten se jannu lähti nurkan taakse nuolemaan haavojaan.

Mua niin säälitti se poika. Se vielä parin viikon ajan katseli kaveria todella haikeena, mutta ei lähestynyt. Kaveri dokas ja paneskeli ympäriinsä.

Jospa ap:n miehelläkin oli tuommoisia haluja, muttei sitten halunnut sanoa suoraan.

Vierailija
32/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Mies ei ole täysin lurjus - olemme keskustelleet todella paljon, itkeneet yhdessä ja päätös on ollut vaikea. Kun mies sanoi noin, olimme jo päättäneet erota, mutta itkimme ja halimme toisiamme - en olisi halunnut päästää irti ollenkaan. Tätä ennen olimme pitäneet viikon miettimisaikaa suhteen tulevaisuudesta. Mies oli kertonut, että on epävarma siitä, haluaako jatkaa. Oma paha oloni meni siihen pisteeseen, että sanoin että en halua että tämä enää jatkuu. Miettimisajan jälkeen olin kuitenkin toiveikas, ja sitten mies sanoi noin (että ansaitset parempaa). 

Meillä on ollut suhteemme aikana paljon ongelmia, muun muassa miehen etäisyys ja poissaolevuus minua kohtaan. Välillä olen tuntenut itseni aivan näkymättömäksi. Lisäksi minä haluaisin lapsia ja hän ei. Ehkä mies viittasi näihin asioihin sanoessaan, että ansaitsen parempaa kuin mitä hän voi antaa. On varmaan niin, että en kuule hänestä enää ikinä.

Vierailija
33/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuona "miettimisaikana" mies on varmistanut toisen suhteen.

Maks pari viikkoa niin tulet kuulemaan siitä.

Vierailija
34/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottanut oppia naisten pelikirjasta sopivien eufemismien käytössä jolla ei loukkaa tunteitasi vaikka hänen puoleltaan ne tunteet on jo loppuneet ja elämän suuntaviivat on piirrelty jo toiseen suuntaan.

Vierailija
35/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sanonut noin suhteen päättyessä, missä mies halusi lapsen ja perheen, sen sijaan minä halusin elää nuoruutta.

Vierailija
36/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Onhan tuokin mahdollista. Minulle mies sanoi, että ei aio rakastua enää, koska ei voi olla suhteessa kenenkään kanssa. Minulla on kuulemma paljon toivoa, ja tulen löytämään parisuhteen, mutta hänellä ei. Kaikki aiemmatkin suhteet ovat päättyneet näin.

Vierailija
37/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ansaitset parempaa" ="Olen huono mies enkä yritäkään olla muuta, sanomalla näin saan olla vapaasti moraaliton ja selkärangaton nahjus"

Vierailija
38/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää että ei ole saman tasoinen kanssasi. On ehkä 4, kun sinä olet 8 ja haluaa ettet kärsi ruman miehen seurasta.

N17

Vierailija
39/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

utelias2 kirjoitti:

Ap tässä. Onhan tuokin mahdollista. Minulle mies sanoi, että ei aio rakastua enää, koska ei voi olla suhteessa kenenkään kanssa. Minulla on kuulemma paljon toivoa, ja tulen löytämään parisuhteen, mutta hänellä ei. Kaikki aiemmatkin suhteet ovat päättyneet näin.

Ruikuttava luuseri.

Vierailija
40/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietää että hänen peeniksensä on liian pieni, ja toivoo että löytäisit miehen jolla on paljon isompi.

N31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan