Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi: "Ansaitset parempaa."

utelias
20.06.2022 |

Erosimme ja mieheni sanoi, että "ansaitset parempaa". "En pysty antamaan sinulle, mitä ansaitset", hän sanoi. Miten tulkitsette sen?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei rakasta sinua, mutta kokee katumusta siitä että joutuu satuttamaan.

Vierailija
2/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää olevansa sika, kun on siitä joka paikasta kuullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain keksinyt, että noin voi sanoa. Ei tarkoita mitään. Sanahelinää, Sanoo noin kaikille.

Vierailija
4/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei rakasta sinua, mutta kokee katumusta siitä että joutuu satuttamaan.

Minusta suurinta rakkautta on kyetä päästää toinen menemään, eikä jäädä oman edun takia siihen toista kiduttamaan omine suhdetta kitkuttavine puutteineen.

Vierailija
5/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii että nyt kun joku myöntää, ettei täytä kriteeristöäsi, niin sekin on jotenkin huono juttu tai vähintäänkin epäilyksiä herättävä?

Vierailija
6/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollee pit sanoa kun on päässyt paukuttamaan pari kuukautta ja nainen alkaa toppuuttelemaan jo tahtia.

Pit siirtyä seuraavaan

Vierailija
7/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"It's not you, it's me..."

Nätti tapa sanoa, ettei halua jatkaa kanssasi.

Vierailija
8/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa mitä sanoo. Sanoin joskus nuorempana hieman samalla tapaa. Rakastin tyttöä, mutta oman vajavaisuuteni takia luovuin siitä elämästä.

Vierailija
9/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa päästä sinusta eroon mahdollisimman helposti. Tuo on ikivanha tekosyy, joka tarkoittaa lähinnä sitä, että minäpä tästä lähden, älä nosta meteliä.

Vierailija
10/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kuin nainen joka sanoo: vika ei ole sinussa vaan minussa.

Eli turhaa sananhelinää, mutta parempi kuitenkin kuin suoraan sanoa vihaavansa.

Vierailija
11/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii että nyt kun joku myöntää, ettei täytä kriteeristöäsi, niin sekin on jotenkin huono juttu tai vähintäänkin epäilyksiä herättävä?

Tuskin ap haluaisi miehen kanssa olla jos kokisi ettei mies täytä kriteerejä.

Minusta tuo lause kuulostaa vain siltä, että mies haluaa kohteliaasti sanoa, ettei ole ap:sta kiinnostunut.

Vierailija
12/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa mitä sanoo. Sanoin joskus nuorempana hieman samalla tapaa. Rakastin tyttöä, mutta oman vajavaisuuteni takia luovuin siitä elämästä.

Et kestänyt sitä että hän otti vain jänniltä kakkoseen?

Vierailija
13/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet nalkuttanut hänet munattomaksi ja saanut itsetunnon nollaan. Ja kun ei ollut miestä enää jäljellä, niin sanoi sen mitä halusitkin...

Vierailija
14/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä huono itsetunto ja suhteessa luultavasti jatkuvia rähinöitä miehen puutteista johtuen. Ihan tervettä meininkiä silloin tehdä noin, eikä se tarkoita etteikö välittäisi vaan mies ajattelee kummankin etua.

Vierailija
15/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein samoin, kun en kyennyt tyydyttämään naista sängyssä. Välitin kuitenkin naisesta paljon, mutta ei se olisi toiminut.

Vierailija
16/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ap haluaisi miehen kanssa olla jos kokisi ettei mies täytä kriteerejä.

Minusta tuo lause kuulostaa vain siltä, että mies haluaa kohteliaasti sanoa, ettei ole ap:sta kiinnostunut.

Tiesittekö, ettei parisuhteessa olijat ole mitenkään mieleltään linkitettyjä, vaan mies saattaa silti kokea olevansa riittämätön vaikka nainen omassa mielessään haluaisikin olla. Minusta nainen epäonnistui ilmaistessaan että mies todellakin riittää omana itsenään.

Vierailija
17/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tein samoin, kun en kyennyt tyydyttämään naista sängyssä. Välitin kuitenkin naisesta paljon, mutta ei se olisi toiminut.

Kai nainen olisi itse lähtenyt, jos olisi kokenut sinun olevan toivoton tapaus. Tosiasiassa tässäkin oli taustalla se, että itse et vain välittänyt naisesta riittävästi ja siksi halusit lopettaa.

Vierailija
18/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai nainen olisi itse lähtenyt, jos olisi kokenut sinun olevan toivoton tapaus. Tosiasiassa tässäkin oli taustalla se, että itse et vain välittänyt naisesta riittävästi ja siksi halusit lopettaa.

Eli sitten kun nainen olisi lähtenyt ja todennut jotain samanlaista, niin tilanne olisikin ollut jotenkin eri? Minkä takia miehenä on aina pahis näissä jutuissa?

Vierailija
19/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies päätynyt eroon jostain syystä, mutta eron syistä ei sano ilmeisesti listana, vaan kiertää asiat "ansaitset parempaa". Onko mies ollut lurjus vai kiinnostus loppui? Mikä se eron syy sitten oli (sanooko ne tai tietääkö itsekään), oliko vähemmän kiinnostusta, baarit, tuliko este, olitteko erilaisia, väärinkäsityksiä, riitaa vai oli toinen nainen. Näitä ei tarvisi miettiä, jos kaikki olisi selkeää.

Vierailija
20/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos suhde on pelkkää riitelyä, niin eihän sitä ole mitään järkeä jatkaa vaikka toisistaan välittäisikin. Taidatte nyt vähän omia traumojanne tuoda tänne ja haette nyt miehestä jotain haukkumapuuta kun se oma aikoinaan jätti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi