Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ajatellut avioliiton solmisen jälkeen, että olisihan sitä varmaan vähän parempikin mies voinut sittenkin löytyä?

Vierailija
20.06.2022 |

Vai et?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Välillä vieläkin ihmettelen, miten osasin tehdä noin hyvän valinnan, niinkin nuorena.

Vierailija
2/27 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelee että joku toinen olisi parempi puoliso kuin oma. Sehän on kamala itsepetos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti. Vaimoni olisi varmasti löytänyt paremman miehen mutta näillä mennään.

Vierailija
4/27 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on parasta mitä minulle on ikänä tapahtunut.

Vierailija
5/27 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Välillä vieläkin ihmettelen, miten osasin tehdä noin hyvän valinnan, niinkin nuorena.

Tämä on sitä todellisuutta, nainen valitsee ja normimies ottaa sen minkä sattuu saamaan. 

Vierailija
6/27 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ehdittiin olla yhdessä parikymmentä vuotta ennen kuin mentiin naimisiin, joten tiesin, mihin olin ryhtymässä. Vieläkään ei ole tullut kertaakaan vastaan sellaista miestä, joka vertailussa voittaisi omani.

Vierailija
7/27 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, jonka on nainut, on se Oikea. Ei enää jossittelua.

Vierailija
8/27 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, melkein joka kerta.

Vierailija
9/27 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Ei ole olemassa täydellistä avioliittoa.

Vierailija
10/27 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin noin, toteutin haaveen paremmasta omilla rakastuneen naisen mielikuvilla tulevaisuudesta upean miehen kanssa. Jätin aviomieheni ja aloitin suhteen. Mies oli lopulta surkein kumppani pidemmessä suhteessa. Ei ollut ruoho vihreempää aidan takana.

Vierailija
11/27 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Vierailija
12/27 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämän palstan jutuista voi päätellä suurimman osan aviomiesvalinta on mennyt hyvinkin paljon poskelleen.

Vai onko sitten valinnut vakka kantensa.

Vierailija
13/27 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mutta en minä parempaakaan saanut.

Vierailija
14/27 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ihmettelen miksi ikinä ylipäätään menin naimisiin. Oli kyllä minun kannaltani kaikin puolin surkea diili. Enää ei kiinnosta hyväksikäytetyksi tuleminen. 

Vierailija
15/27 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä luulet että avioerot johtuu?

Vierailija
16/27 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämän palstan jutuista voi päätellä suurimman osan aviomiesvalinta on mennyt hyvinkin paljon poskelleen.

Vai onko sitten valinnut vakka kantensa.

Ihan jokaisessa suhteessa on välillä raivostuttavia aikoja. Täydellisyyttä ei ole olemassakaan, joten siksi pitää katsoa kokonaisuutta.

Vierailija
17/27 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole naimisissa, mutta olen väistänyt luodin. Ensin tapailimme miehen kanssa, joka oli todella miellyttävä. Tämän jälkeen kaverini pokasi miehen minulta ja nyt olen siitä hänelle todella kiitollinen. Mies paljastui täysin öykkäriksi.

Vierailija
18/27 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan tuolla tavalla. Joskus kun ärsyttää, mietin että olisi sitä voinut erityyppisenkin miehen kanssa hynttyyt yhteen laittaa ja säästyä näiltä väännöiltä. Mutta sitten olisi taas muita ongelmia varmasti. Nykyisessä on sen verran hyviä puolia, että en ole vaihtamassa.

Vierailija
19/27 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on sitä todellisuutta, nainen valitsee ja normimies ottaa sen minkä sattuu saamaan. 

Tämä on kyllä ihan sitä kuuluisaa biologiaa. Kosijat pyörii ympärillä ja yrittää. Nainen sitten valitsee joukosta mielestään parhaan. Näin se on aina mennyt. Miten se just nyt alkoi sinua ärsyttämään? Jäitkö toiseksi?

Vierailija
20/27 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, jonka on nainut, on se Oikea. Ei enää jossittelua.

Samaa mieltä! Nyt on aika keskittyä puolison hyviin puoliin. Nämä jotka kaivamalla kaivavat puolisoistaan niitä huonoja puolia, tekevät elämänsä helvetiksi (ja puoliso myös muuttaa käytöstään vastaamaan nalkuttajan luomaa kuvaa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi