Oletko koskaan ajatellut avioliiton solmisen jälkeen, että olisihan sitä varmaan vähän parempikin mies voinut sittenkin löytyä?
Kommentit (27)
Kaikissa niissä on omat vikansa. Laatu ja määrä ehkä vaihtelee.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä ihan sitä kuuluisaa biologiaa. Kosijat pyörii ympärillä ja yrittää. Nainen sitten valitsee joukosta mielestään parhaan. Näin se on aina mennyt. Miten se just nyt alkoi sinua ärsyttämään? Jäitkö toiseksi?
Biologiahan on feministien pahin vihollinen, kaikki mikä viittaa biologiaan ja luonnollisuuteen pitää kadottaa ja hävittää patriarkaatin jäänteenä. Miksi ei päde tässä asiassa?
Ei minun ympärillä ole koskaan pyörinyt laumaa kosijoita, missä vika?
Ensimmäisessä avioliitossa kyllä. Nyt puoliso on joka suhteessa hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ei minun ympärillä ole koskaan pyörinyt laumaa kosijoita, missä vika?
Ei munkaan. Olen ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Välillä vieläkin ihmettelen, miten osasin tehdä noin hyvän valinnan, niinkin nuorena.
Tämä on sitä todellisuutta, nainen valitsee ja normimies ottaa sen minkä sattuu saamaan.
Mutta niinhän se on, että nainen valitsee. Ensimmäinen suudelma voi olla "kuoleman suudelma", toisin sanoen nainen saa viestin, että mies ei olekaan geneettisesti sopiva. Pariutumismenot ovat ihmiselläkin hyvin monimutkaiset.
Ärsyttää naisten omahyväisyys joka johtuu pitkälti tästä ilmiöstä. Mutta missä feministit tasa-arvon vaatijat? Ai niin, eihän sitä tarvitse muuttaa, kun naiset hyötyvät siitä.