Millä laitteella palstailet täällä nyt? 2022
Kommentit (30)
Haha, täällä "lapsukaiset" huutelee heti jotain hurumummoa, jos kertoo olevansa pöytäkoneella. Mutta kappas vaan, kun näyttää olevan tasoissa noiden kahden muun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Haha, täällä "lapsukaiset" huutelee heti jotain hurumummoa, jos kertoo olevansa pöytäkoneella. Mutta kappas vaan, kun näyttää olevan tasoissa noiden kahden muun kanssa.
Taitaa olla pelaavat teinit asialla.
nostetaas kun on vielä vuotta jäljellä
Puhelimella, samalla vilkuilen tv:tä.
Vierailija kirjoitti:
No täällähän on yksi palstahullu, jonka mielestä pöytäkoneet ovat jotakuinkin maailman kamalin asia heti sotien ja kulkutautien jälkeen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No täällähän on yksi palstahullu, jonka mielestä pöytäkoneet ovat jotakuinkin maailman kamalin asia heti sotien ja kulkutautien jälkeen. :D
Joo, se on onneton reppana. Se varmaan olettaa, että kaikki pöytäkoneet on rämiseviä peltipurkkeja. Mulla on Macmini. Se on n. telkkarin digiboksin kokoinen ja äänetön.
Työpaikan tehomyllyllä, IBM 486. Kova luu.
Laitteella, jonka ip-osoite vaihtuu koko ajan.
Pöytäkone joka on itselleni räätälöity pelikone, ja vastaa käytännössä noin 25 läppärin tehoa.
t: nainen 41v.
iPhone 14 Pro Maxilla. Vaimo osti minulle sellaisen kun olen ollut kiltti.
Läppäri, käytettynä ostettu yrityskone. Lenovo Think Pad. Ostettaessa siinä oli Windows 7, mutta nyt käyttöjärjestelmä on Windows 10.
Lisäksi kotona on vanha työläppäri, Lenovo ThinkPad, Windows 7.
Pöytäkoneella, läppärillä ja puhelimella :)
Asia ei lainkaan kuulu galluphullulle
Vierailija kirjoitti:
Ja te vastaatte stalkkerille!
Öhh... millaista tietoa kuvittelet jonkun saavan toisista anonyymipalstalla?
Mä oon läppärillä ja päivittäin käyn tsekkaan juttunne.