Mistä vetoa että se Anu Maajusseissa on valehdellut ikänsä!
Ei muuten tasan tarkkaan ole se eukko 38! Pikemminkin 48 olis lähempänä totuutta varmasti. Kamala kotka muutenkin!
Kommentit (15)
Mä oisin kyl veikannu sitä n. 45 vuotiaaks.
jotkut ovat vanhaa mallia syntyessään. sitten ne huonot elämäntavat, en kyllä alkaa näkyä päällepäin jo yli kolmikymppisissä.
Lisäksi ikäisekseni mä olen joutunut kärsimään kohtuuttoman paljon huolia, sekin vaikuttaa ihon kuntoon.
Vaikka hitaammin vanhenevat ehkä mielellään syyttävätkin nopeammin vanhenevia huonoista elämäntavoista.
Mun kolmevuotiaalla pojalla menee jo pohtiessa otsa ryppyyn, ei ole vaikea nähdä, että parinkymmenen vuoden päästä poika on samanlainen ryppyotsa kuin moni meidän suvussa. (en onneksi minä.)
minun ystävättäreni sai vauvan 40vuotiaana ja kun menin häntä katsomaan sairaalaan, niin sairaanhoitaja luuli minua ystävättäreni 18v. tyttäreksi, vaikka olen siis 36v.
Sitten vuotta nuorempaa siskoani on luulut pariin otteeseen äidikseni!
Vierailija:
minun ystävättäreni sai vauvan 40vuotiaana ja kun menin häntä katsomaan sairaalaan, niin sairaanhoitaja luuli minua ystävättäreni 18v. tyttäreksi, vaikka olen siis 36v.Sitten vuotta nuorempaa siskoani on luulut pariin otteeseen äidikseni!
kaikki eivä tole kauniita, ei voi mitään.
minä katson mitä syön ja harrastan liikuntaa, käyn kosmetologilla kerran kuussa.
ja itteensä täys ku antaa ymmärtääkki !
En tiedä miksi mulle tulee mieleen että sillä vippaa hiukan päässä.
Tuleeko kenellekkään muulle mieleen siitä Anusta että sillä ei ole ihan kaikki kotona?
Ja jos on 38v. Niin kyllä on todella vanhan näköinen/oloinen ikäisekseen!
(kysymys: Ikä, ammatti ja asuinpaikkakunta - Anu vastasi: Sairaanhoitaja Kuusankoskelta)
VARMASTI se harakka höylännyt iästään kymmenen vuotta. Ei mitenkään voi olla 38v.