Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö kotona oleskellessasi deodoranttia?

Vierailija
19.06.2022 |

Jos et käy missään

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu. Laitan aina automaattisesti dödön suihkun jälkeen. Ihan sama menenkö ulos vai olenko sisällä. Eikä sitä aina aamulla tiedä edes, jospa tuleekin lähdettyä jonnekin.

Vierailija
2/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, tai ehkä silloin, jos tulee vieraita.

Ihon pitää saada levätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No juu. Laitan aina automaattisesti dödön suihkun jälkeen. Ihan sama menenkö ulos vai olenko sisällä. Eikä sitä aina aamulla tiedä edes, jospa tuleekin lähdettyä jonnekin.

Surullista jos ihmiset on noin ehdollistettuja siihen, että koko ajan pitää olla jotain kemikaalia iholla

Vierailija
4/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä koskaan. Kuka hullu ruiskuttaa karsinogeeneja ja suoraan kainaloon imeytymään imusolmukkeisiin.

Vierailija
5/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan aina dödöä kainaloihin suihkun jälkeen. Mulla hikoaa kainalot suhteelliset helposti niin pakko laittaa heti. 

Vierailija
6/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan, en halua yksin kotonakaan haista hielle.

Vierailija
7/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä koskaan. Kuka hullu ruiskuttaa karsinogeeneja ja suoraan kainaloon imeytymään imusolmukkeisiin.

Taidat haista vahvasti kainalohielle.

Vierailija
8/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. En itsekään halua haistella hien hajua. En myöskään käy suihkussa muiden ihmisten takia vaan siksi kun haluan tuntea oloni puhtaaksi.

Vierailija
9/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan nähdä sen tutkimuksen, jossa todetaan, että deodorantissa on karsinogeenejä.

Vierailija
10/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan, koska muutoin alkaa kainalot haista. Se ei sitten seuraavana päivänä enää auta laittaa, jos pitää johonkin lähteä

Vierailija
11/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan, koska muutoin alkaa kainalot haista. Se ei sitten seuraavana päivänä enää auta laittaa, jos pitää johonkin lähteä

Suihku?

Vierailija
12/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu-u

Vierailija
13/21 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Ei ole kiva jos kotipaitoihin pinttyy hienhaju.

Vierailija
14/21 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen etätöitä, satunnaisesti minulla on toimistopäiviä tai asiakastapaamisia. Ennen toimistopäivää ja asiakastapaamista tottakai käyn suihkussa/saunassa ja aamulla (vasta aamulla) rollonia kainaloon. Jos käyn vain kaupassa, niin silloin en mitään dödöä laita.

Eli 5-7 päivää viikossa olen yleensä kokonaan ilman dödöä. Jos mielestäni alkaa hiki haista (olen vaikka ollut kasvimaalla tekemässä rankempaa hommaa) niin suihkuun. Aikoinaan huomasin sen, että jos on pitkät kainalokarvat, hiki alkaa haista nopeasti ja pahemmalle. Ei karvoja, vähemmän hajuja.

Käytännössä ainoat ihoa koskettavat kemikaalit, mitä päivittäin käytän, ovat hammastahna ja astianpesuaine, ja sitten parin päivän välein hiustenpesuaine ja ehkä suihkusaippua. Joskus käsirasva.

Vierailija
15/21 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole käyttänyt deodoranttia 14 vuoteen. Kun lähden johonkin, pesen kainalooni kylmällä vedellä. Illalla taistelen vaatteitani. Ei hienhajua.

Vierailija
16/21 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Haisen heti hielle, jos unohdan aamuisen deodoranttini. Suihkutettavia en allergisena käytä, vaan allergiselle tarkoitettuja dödöjä.

Vielä hengissä.

Vierailija
17/21 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole käyttänyt deodoranttia 14 vuoteen. Kun lähden johonkin, pesen kainalooni kylmällä vedellä. Illalla taistelen vaatteitani. Ei hienhajua.

No et sinä itse sitä enää haistakaan kun oma nokkasi on turtunut lemuun. Mutta usko pois, muut kyllä haistavat senkin edestä. 

Vierailija
18/21 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et sinä itse sitä enää haistakaan kun oma nokkasi on turtunut lemuun. Mutta usko pois, muut kyllä haistavat senkin edestä. 

En minäkään haise hielle. Jos joudun jostain syystä olemaan peseytymättä muutaman päivän, niin kainalot haisevat samalle kuin mummoni ominaistuoksu joskus muinoin. Hielle en silloinkaan haise ja hajuaistissa ei ole vikaa.

Vierailija
19/21 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen aina yksin ,arkena ja sunnuntaina,juhla aattoina ja pyhinä!Normaali tapa laitaa sitä, suihkun ja saunan jälkeen!Jopa laitan itseeni hajuvettä,vaikka olen yksin !

Vierailija
20/21 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan jos olen kipeänä enkä liiku missään. Jos olen terve, niin käyn joka päivä vähintään kaksi kertaa reippaalla kävelyllä koirien kanssa ja hikoonnun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän