Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja mua ärsyttää kun aioin virkata verhoon pitsireunuksen, mutta en tajuakaa ohjetta

Virkkaaja
19.06.2022 |

Mä en ikinä tajua niitä kirjallisia ohjeita heti vaan niitä pitää miettiä ja asiaa helpottaisi se kun olisi kaavio mistä näkisi mitä tulee ja mihin, mutta tässä löytämässäni ohjeessa on vain kirjallinen ohje. Näin jo mielessäin minkälaisen verhon teen ja nyt se meni sitten pilalle kun en osaakaan tehdä tuota pitsiä.

Ei ehkä viisain idea yrittää lukea tuollaisia ohjeita kun on aivot jumissa ja pää kipeä koronan takia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siinä ole kuvaa, josta voisit päätellä jotain?

Vierailija
2/5 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ensin jollain tähteeksi jääneellä langalla (jos et halua käyttää oikeaa lankaa kokeiluihin). Yleensä nuo ohjeet kyllä avautuvat, kun pari kertaa kokeilee ja huomaa, mikä kokeilu tuottaa kuvan näköisen pitsin ja mikä ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan haastavaa oli tulkita italiankielistä virkkausohjetta, kun en ymmärtänyt siitä muuta kuin numerot. Kuvan avulla sekin ohje avautui.

Vierailija
4/5 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö siinä ole kuvaa, josta voisit päätellä jotain?

Siis on ihan valokuva siitä pitsistä, mutta en mä osaa siitä päätellä vaikka yritin. Se kaavio auttaisi mua tässä nyt.

Vierailija
5/5 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile ensin jollain tähteeksi jääneellä langalla (jos et halua käyttää oikeaa lankaa kokeiluihin). Yleensä nuo ohjeet kyllä avautuvat, kun pari kertaa kokeilee ja huomaa, mikä kokeilu tuottaa kuvan näköisen pitsin ja mikä ei.

Ehkä mä koitan myöhemmin tai teen jonkin helpomman. Pää tuntuu olevan jumissa eikä ajatus luista kunnolla. Aina nuo ohjeet vaatii multa keskittymistä ja menee alku takutessa, mutta nyt tuntuu entistä vaikeammalta. Mua on kyllä auttanut se kaavio tekstin lisäksi, mutta nyt on vain teksti siinä ohjeessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan