Seksuaalinen häirintä ja hyväksikäyttö
Moi
Kirjoitan nyt tarinan tänne, koska kaikki muu vaikuttaisi absurdilta - viittaan siis lakiin/ viranomaisiin.
Jouduin alle kouluikäisenä seksuaalisesti hyväksikäytetyksesti. Nainen ja myöhemmin poika. Penetraatio nainen.
Teini - ikäisenä työskentelin ihmisen kanssa, joka jatkuvasti päivittäin kehui ulkonäköäni ja minua seksuaalisesti.
Hän humalassa oltuaan yritti otta minulta suihin ja muutenkin naida. Tässä vaiheessa erouduin.
Mainitsit ytävälleni, mutta hän nauroi: pane, saa paremman liksan. Olin 16 ja neitsyt.
Olen ollut lukuisia kertoja naisilla yötä, jossa on ollut törkeää lääppimistä, vonkaamista ja kaikkiaan epäasiallista käyttäytymistä
Mielenkiintoisin ilta kaikessa on eräs Juhannus.
Iso jengi koossa - kaikilla nukkumatilat. Olin käynyt erään naisen kanssa pari kertaa kahvilla
ja kerran harrastanut seksiä.
No se itse tarina:
Makaan humalassa sängyssä. Siis överi humalassa.
Tämä ihminen saattaa minulle erektion, vaikka monta kertaa pyydän / käsken ja suorastaan huudan lopettamaan.
Hän nousee päälleni ja saavuttaa itselleen huipun. Tämän jälkeen hän län lähtee huoneesta.
Muistan silloin ajatelleeni, aina että tällaistako naisten elämä on?'
Mutta ajattelin jo silloin ajattelemani, että toiv. sukupuolien välinen taisto rauhoittuu, mutta eiheii...lisää osapuolia