Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette liian pienille ja epäsopiville rintsikoillenne?

Vierailija
19.06.2022 |

:)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän roskikseen.

Vierailija
2/16 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun rinnat oo kasvaneet enää 30 vuoteen. Ei siis ole pieniä rintsikoita. Reikäiset ja kulahtaneet heitän roskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt isolla voitolla netin palstoilla läähättäville vanhoille pervoille  Maksavat monta kymppiä kun luulevat että ovat teini-ikäisen rintsikoita.

Vierailija
4/16 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat lentää roskiin. Jos niissä on vielä käyttöikää jäljellä niin pidän ne reservissä. Mulla vaihtelee rintojen koko kuukautiskierron mukaan melko voimakkaasti ja hoikkana ihmisenä pienikin turvotus vaikuttaa liivien istuvuuteen välittömästi, joten niitä on mulla siellä kaapissa montaa kokoa. Joskus sitä lihoo pari kiloa, joskus laihtuu. Turha olisi uusia liivejä jatkuvasti sen vuoksi, jos ne on muuten käyttökelpoiset.

Vierailija
5/16 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikenainen kirjoitti:

Olen myynyt isolla voitolla netin palstoilla läähättäville vanhoille pervoille  Maksavat monta kymppiä kun luulevat että ovat teini-ikäisen rintsikoita.

Tää ois paras. Vanhoille sukille ja kengille ja kaikelle muulle tuollaiselle ryönälle kans.

Vierailija
6/16 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole sellaisia. Miksi ostaisin epäsopivia rintsikoita?

Vierailija
7/16 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan hakaset ja muut talteen. Loput sekajätteeseen, koska elastaania sisältävää ei voi kierrättää uusiokuiduiksi.

Vierailija
8/16 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn.

M49

Vierailija
9/16 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla ne on laatikonpohjalla.

Vierailija
10/16 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhat lentää roskiin. Jos niissä on vielä käyttöikää jäljellä niin pidän ne reservissä. Mulla vaihtelee rintojen koko kuukautiskierron mukaan melko voimakkaasti ja hoikkana ihmisenä pienikin turvotus vaikuttaa liivien istuvuuteen välittömästi, joten niitä on mulla siellä kaapissa montaa kokoa. Joskus sitä lihoo pari kiloa, joskus laihtuu. Turha olisi uusia liivejä jatkuvasti sen vuoksi, jos ne on muuten käyttökelpoiset.

Teen täsmälleen samalla tavalla. Kuppikokoni vaihtelee todella paljon, ja urheilevana ihmisenä heittelee välillä painokin rajusti riippuen mikä "kausi" on meneillään. Urheiluliivit ovat kalliita, joten niitä on minulla monia kokoja ja malleja tallessa mitä vuosien varrella olen ostanut. 

Vierailija
11/16 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan juhannuskokossa.

Vierailija
12/16 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M tekstiilikeräykseen vien.

Vierailija
13/16 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun rinnat oo kasvaneet enää 30 vuoteen. Ei siis ole pieniä rintsikoita. Reikäiset ja kulahtaneet heitän roskiin.

Kiva juttu, minulla on ainakin rintaliivikoko muuttunut mm. raskauksien myötä ja myös kuukautiskierto vaikuttaa.

Jos olisin tilannut netistä epäsopivat liivit ja niiden palauttaminen olisi jotenkin hankalaa tarjoaisin jollekin ystävälleni. Venyneet ja rikkinäiset liivit lähtevät roskiin.

Vierailija
14/16 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H&M tekstiilikeräykseen vien.

Saako siitä mitä palkaksi?

Vierailija
15/16 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikenainen kirjoitti:

Mitä väliä sillä pitäjän iällä on kunhan vaan on siellä tissit sisällä olleet. Loppu on mielikuvituksesta ja hajuaistista kiinni. Saa kai niistä jotain naisen hien makujakin.

Vierailija
16/16 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vahinko-ostokset lahjoittanut kavereille/serkuille, mutta tuota myyntiä täytyy kyllä harkita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan