Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voihan pska. Niin kyllästynyt näihin mitä työterveyshuolto korvaa mitä ei - säätämisiin.

Vierailija
19.06.2022 |

Taustalla siis ilmeisesti nivelrikko minulla, kun se ensi kertaa antoi merkkiä, minulla oli osittain loma, ja hoidin akuutin rutinan ja tulehduksen kotikonstein. Buranakuurilla, jumppaliikkeillä ja hevoskuurilla rustoravinteita. Kun en jaksanut mennä työterveyteen kuuntelemaan laihdutusohjeita eikä nivelrikkodiagnoosia tullut.

.
Ja polvi helpottikin ja olen tässä 8 kk kävellyt aivan normaalisti ja kivuitta.

No, n 10 päivää sitten toinen polvi alkoi rutista, kipuilla ja jäykistellä. Ja menin tyhmä juoksemaan sillä 2 pvää sitten, jolloin jokin jånne polven sisäpuolelta sanoi rits. Ja nyt olen kävellyt kepeillä, vapaapäiviä muutama vielä.

Kun soitin työterveyteen, sanoin hölmö sinne, että juostessa nivel revähti. Sieltä sitten tuli kirjallisesti, että vapaa-ajan tapaturmat menevät julkisen puolen kautta tai vakuutisyhtiön kautta, ei työterveyden.

Ja nyt jos haen vakuutuksesta, siellä joku vakuutuslääkäri näkee magneettikuvasta, ettå ennestään pskat rustot, ei makseta. Ja hirveä säätö edessä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on kai mentävä terveyskeskuksen kautta?

Vierailija
2/2 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on kai mentävä terveyskeskuksen kautta?

Näin on. Sinne vaan tunnetusti jonot

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän