Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Mitä haluaisitte mieheltänne syntymäpäivälahjaksi?

Vierailija
19.06.2022 |

Vaimollani on ensiviikolla syntymäpäivä mutta en yhtään tiedä mitä ostaisin. Onko jollakin jotain ehdotuksia? Kyseessä nainen joka tykkää meikata ja laittaa hiuksia. Eli siis laittautua. Antakaa vinkkejä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tavaraa kun entisistäkin pitäisi päästä eroon. Ihaninta olisi siivottu koti, pyykit pesty, ruoka laitettu valmiiksi, ja tämä on tärkeää: mies myös siivoaa kokkailun jäljet, ja korjaa likaiset astiat koneeseen. Lapset hoidettu yökylään mummolaan, sauna, leffa, nukkua rauhassa yö ja aamulla pitkään... Aina saa haaveilla.

Jos et muuta keksi niin vie ravintolaan, osta kukkia ja joku koru. Älä osta mitään meikki tai hiusjuttuja itse,menee pieleen.

Vierailija
22/27 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tänä vuonna muistaisi onnitella synttäripäivänä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä ajattelet, että puolet ihmiskunnasta haluaa jotain samaa?

Minä ehkä jonkun kivan uutuusromaanin. Tai jonkun klassikkosarjan dvd:llä. Laittautumiseen liittyvät asiat, vaatteet, korut, meikit haluan valita itse. Ne on niin vahvasti makuasioita.

Dvd:llä?🤣

Niin. Monia vanhoja suosikkisarjoja ei näe mistään streamauspalvelusta. Mutta pointtihan onkin se, että me olemme yksilöitä. Mikä ilahduttaa minua ei välttämättä ilahduta minua.

Vierailija
24/27 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dyson Airwrap jos laittaa hiuksia.

Vierailija
25/27 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kunhan jotain. Luulen etten saa mitään, en saanut joulunakaan, eikä sanallakaan pahoitellut tms. Ei ole ostanut mitään minulle erityisesti. Suklaalevytkin ostaa itselleen.

Vierailija
26/27 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan osta mitään meikki-/hiusjuttuja, koska hän haluaa todennäköisesti valita ne itse ja saattaa olla todella tarkka siitä, mitä käyttää. Mutta jos tiedät varmuudella jonkin tietyn myymälän tai verkkokaupan jota hän vakiohankintoihinsa käyttää, voit ostaa hänelle sinne lahjakortin.

Vierailija
27/27 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitään tavaraa ja mieheni tietää sen. Onneksi. 

Joskus käymme syömässä lähihuoltsikalla tai pizzeriassa. 

Usein mieheni keittää synttäriaamuna kahvit ja tuo ne sänkyyn suklaan kera. 

Se on hienoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä