Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Mitä haluaisitte mieheltänne syntymäpäivälahjaksi?

Vierailija
19.06.2022 |

Vaimollani on ensiviikolla syntymäpäivä mutta en yhtään tiedä mitä ostaisin. Onko jollakin jotain ehdotuksia? Kyseessä nainen joka tykkää meikata ja laittaa hiuksia. Eli siis laittautua. Antakaa vinkkejä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kysyny multakin lahjatoiveita. Turhaan kerron, kun ei se niitä osta. Joulunakin kysyi toiveet ja melkein naurua tuli. Ostin siis itse itselleni.

Mä toivon lahjaksi itselleni lärvit.

Vierailija
2/27 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ilahdun ruusuista ( mielummin kukkakaupasta ostettu yksi iso kaunis ruusu kuin marketin aneeminen pirkkakimppu) ja laadukkaasta suklaasta. Myös ravintolapäivällinen toimii aina.

Minä en halua mitään tavaroita, koruja tai vaatteita. En silti tiedä mitä sinun vaimosi haluaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin viettää syntymäpäiväni mieheni kanssa, en tarvitsisi muuta. Mutta miehen uskonnossa syntymäpäivät kielletty, joten minkäs voit. Ei olla 10 vuoteen juhlittu kertaakaan.

Vierailija
4/27 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkan. Mutta jos vaimosi pitää laittautumisesta, niin ehkä lahjakortti kosmetiikkaliikkeeseen tai kampaajalle?

Vierailija
5/27 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalijäsenyyttä tai kampaamolahjakorttia. Toki jos se nuo ostaisi pyytämättä niin voisin siitä hiukan suutahtaa, mutta jos kysyy mitä haluan niin ne olisi mieleiset.

Vierailija
6/27 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta synnärilahjaksi iso dildo

Vierailija
7/27 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osaa mennä neuvomaan, koska en itsekään meikeistä/laittautumisesta  mitään ymmärrä, vaikka naisihminen olenkin. Ehkä sitten lahjakortti johonkin kauneusputiikkiin? Tai vie hänet syömään, se nyt on aina mukavaa.

Vierailija
8/27 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti johonkin hemmotteluhoitoon kuten aromaterapiahierontaan, kasvo- tai jalkahoitoon. Kukkia kukkakaupasta. Halaus. Yhteinen ateria vaikka ihan kotona kauniisti katettuna.

Vierailija
9/27 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vähän parempaa suklaata ja viiniä. Ehkä kukkia, mutta ei välttämättä niitäkään. Ei ainakaan mitään tavaraa, sitä on jo liikaakin.

Vierailija
10/27 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntosalijäsenyyttä tai kampaamolahjakorttia. Toki jos se nuo ostaisi pyytämättä niin voisin siitä hiukan suutahtaa, mutta jos kysyy mitä haluan niin ne olisi mieleiset.

Ai, oonko mä lihava?

Vierailija
11/27 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusheen pehmo 

Vierailija
12/27 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ajattelet, että puolet ihmiskunnasta haluaa jotain samaa?

Minä ehkä jonkun kivan uutuusromaanin. Tai jonkun klassikkosarjan dvd:llä. Laittautumiseen liittyvät asiat, vaatteet, korut, meikit haluan valita itse. Ne on niin vahvasti makuasioita.

Vierailija
13/27 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hän olisi nähnyt edes sen verran vaivaa minun eteen että tuntisi minua edes sen verran että tietäisi mitä MINÄ haluaisin lahjaksi.

Vierailija
14/27 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä ajattelet, että puolet ihmiskunnasta haluaa jotain samaa?

Minä ehkä jonkun kivan uutuusromaanin. Tai jonkun klassikkosarjan dvd:llä. Laittautumiseen liittyvät asiat, vaatteet, korut, meikit haluan valita itse. Ne on niin vahvasti makuasioita.

Dvd:llä?🤣

Vierailija
15/27 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan puolisolta mieluiten jotain elämystä.. illallisen, jalkahoidon, reissun, vuokrataan sähköpyörät ja yhdessä käydään maastossa,...

Vierailija
16/27 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot nikkaroija tai taiteilija niin itsetehty lahja säväyttää aina varsinkin, jos se on hyvällä maulla tehty.

Vierailija
17/27 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, oonko mä lihava?

Sitä varmaan epäilisin että olen miehen mielestä lihava jos se sellaisen ostaisi pyytämättä, mutta en ole, haluan pitää lihaskuntoa yllä.

Vierailija
18/27 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon aina Kalevala korun, sillä kerään yhtä sarjaa niistä.

Vierailija
19/27 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen matka jonnekin Italian viinialueelle.

Vierailija
20/27 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortti johonkin hemmotteluhoitoon kuten aromaterapiahierontaan, kasvo- tai jalkahoitoon. Kukkia kukkakaupasta. Halaus. Yhteinen ateria vaikka ihan kotona kauniisti katettuna.

Älä nyt rahojas mihinkään aromaterapiaan tuhlaa. Kyllä ketuttaisi jos mies kuvittelisi että tykkään kun joku laittaa eri tuoksuja vartalolleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi