Alkaako päässä prakaamaan vai mikähän on...
Olen ollut jotenkin sairaan oloinen to-illasta alkaen, kuvotti ja oli huono olo, menin aikaisin nukkumaan ja aamulla ok. Lähdin töihin ja siellä iski puoliltapäivin todella etova olo ja huippasi, olin töissä loppuun asti, koska se hieman helpotti, mutta sitten kotona klo16 aikaan alkoi valtavat vatsanippailut ja sellainen "säteilymäinen" kipu koko vatsan alueella aina hengitettäessä ja itkua väänsin, mies mietti, että ambulanssin tai päivystykseen lähdön tarve. No, se meni ohi ja sen jälkeen, siis pe-alkuillan, vatsakipuja ei ole ollut, mutta olen ollut koko vkonlopun aivan valtavan väsynyt ja voimaton ja jotenkin tokkurainen, pöllämystynyt olo. Ja aamulla oli vatsa ihan löysällä.
Samalla miettinyt kaikenlaista kauheaa mikä voikin olla vialla, mutta en vain tiedä sitä ja sitä, että olen töissä, mutta tunnen itseni siellä jotenkin ulkopuoliseksi kuitenkin, tuo fiilis ollut nyt ehkä 1kk ajan näin voimakkaana.
Ikäänkuin katselisin itseäni ulkopuolelta omasta itsestäni, en osaa selittää ja sekavaa tämäkin on.
Nyt olisin ihan valmis yöunille enkä tiedä miten jaksan alkavan työviikon. Ei ole kipuja, mutta pää sumuinen ja tämä väsymys on suurta.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Onko ollut stressiä töissä?
Ei siellä muuta olekaan, ja työskentelen sentään yksikössä jossa johtaminen ja ilmapiiri toimii. Mutta työ on hektistä ja resurssit riittämättömiä.
Ap
Juopottelet?ahmit?ylipainoa?ruokavalio?
Tuollaista tautia on ollut liikenteessä ainakin pääkaupunkiseudulla, itselläni oli alkuviikosta pari päivää vatsakipuja, ripulia, heikotusta ja päänsärkyä.
Apina rokko!