Mies kaatoi kännissä grillin, ruoat pilalla :-(
Miksi vielä sunnuntainakin pitää toikkaroida kännipäissään? Mitäs nyt syödään?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loimulohta? 200 g makaronilaatikkoa? Raikkaita voileipiä? Vanukkaita? Jauhenlihaa?
Vaihtoehtoja löytyy.*jauhelihaa
Tyhmä.
Niin oletkin mutta älä ahdistu siitä <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerät lihansyöjät!
HV ituhippi
Nuole sinä hevoseni perce huo*a!
Mä syön sen kapisen luuskan,tunge sä vaan ruohoo suuhus ituhippi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaat/haet noutoruokaa tai käyt kaupassa jos kotona ei ole muita aineksia valmistaa ruokaa kuin pilalle menneet.
Huomenna tulee vasta palkka. Ap
No sitten lainaamaan sukulaisilta/tuttavilta/naapurilta rahaa tai ruokatarpeita huomiseen asti kun pystyt maksamaan takaisin,
Tämä oli sitten se unelmiesi mies, kun "pitää vaan olla joku mies".
Toisaalta en ymmärrä miesten valitusta, jos naiselle kelpaa mikä tahansa kadulta repäisty luuseri. Miksi miehet, ne maaseudun miehetkin on sitten yksin? Ei istu oikein mun logiikkaan. Tätä matalammalle rimaa ei voi enää saada.
"Mikä tahansa mies kelpaa" - kategorian kriteereihin luulisi sopivan kenen tahansa. Vai onko matchin ehtona se, että olet sössinyt elämäsi niin maan perusteellisesti?
Mikset grillannut itse, ei tarvitsis nyt valittaa... (tee itse paremmin jos osaat)
Vierailija kirjoitti:
Onko grilli jo saatu pystyyn?
Ei. Ja ukkoki retkottaa vielä sen vieressä. Hengissä on kun jotain örisee.
No talo ei kuitenkaan palanut. Mies vertaistukiryhmään, jos on jo ongelma tuo juominen.
Menikö grillitussut ihan hiekkaisiksi?
Nostatte ne ruuat maasta ja pyyhitte huolellisesti paperilla ja sitten kohti ääntä. Älkää nyt saatana viitsikö esittää että ruoka "menee pilalle" jos se tipahtaa jollekin alustalle.
Mistä te palstamammat aina löydätte tuollaisia miehiä, jotka sekoilevat kännissä, syövät aina kaiken ruoan, pettävät ja tekevät aina ties mitä typerää?
Nää AV:n "mies teki"- ketjut on ihan helmiä. :)
Valitsit miehesi luonteen perusteella kuten naiset aina eikö niin? :)
meillä avovaimo aukaisi housujensa vyön, niin kaatui koko ruokapöytä. nyt 2 ja 4 nelivuotias huutaa taukoamatta, kun tämänpäivän ja huomisen ruoat meni lattialle ja molemmat koirat söivät ne.
Että tuon tatuoidun kouvolatukan pitikin avata tiukka vyönsä ruokapöydässä niin ettö maha kaatoi koko pöydän. Täytyy nyt ennen saunavuoroa lähteä metsään keräämäön sieniä edes lapsille.
Ei, vaan aloittajan kaltaisilla ihmisillä on kaikkiin ratkaisuehdotuksiin aina jokin syy miksi mikään ehdotus ei käy/onnistu/ole mahdollinen.