Yksin asuva naapuri tilasi juuri valtavan perhepizzan!
Satuin näkemään ovisilmästä, kuinka lähetti toi sen ovelle! Ei kyllä ole mikään ihme, että lihoo, kun tuollaisia vetää naamaansa!
Kommentit (29)
Ihana naapuri sun yksin asuvalla naapurilla :D
Vai että oikein sattumalta satuit näkemään😂
Myöntäisit jo kyttääväsi
Kävikö mielessä että ei aio syödä sitä kerralla?
Aijaa, minä ajattelin, että sinua vaivaa, että naapurilla on varaa ostaa valmista pizzaa, vaikka itse syöt pelkkää kaurapuuroa päivin ja öin.
Sit sä mussuttelet siellä yksin sun kaalilaatikkoa.. Tuliko postiluukusta hyvät tuoksut?
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten sillä on siellä mies?
Tanssii hullu Amalia kamalia tansseja tanssii
tai sitten sillä on siellä mies.
Taas on tuettu erdoganilaisten pitsapaikkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanssii hullu Amalia kamalia tansseja tanssii
tai sitten sillä on siellä mies.
Ihanaa et joku hoksasi
Itse odotan puolisolta vahvistusta, tilaanko pitsaa. Oisko pitsa päivä.. Sais tilattua silleen sopivasti, ennen ku se tulee kotiin, nii sit tulis pitsatkin silleen sopivasti samoihin aikoihin.
Ai missä ajassa? Itsekin joskus tilaan ja syön sen yksin, vaikka olen 45kg.
Vierailija kirjoitti:
Aijaa, minä ajattelin, että sinua vaivaa, että naapurilla on varaa ostaa valmista pizzaa, vaikka itse syöt pelkkää kaurapuuroa päivin ja öin.
Päivin öin, niin paljon lupasin ja perhepizzani söin, mä vähän hullu olla taisin
Käy kertomassa hänelle, että kyttäsit häntä ja kirjoitit hänestä vauvapalstalle.
Kaapin kokoinen mies voi syödäkin sen kerralla ja äärimmäisen nälkäinen nainenkin. Itse söisin pizzaa parissakin erässä. Miksi tilata pienempi, kun voi syödä isompaa pizzaa pariin otteeseen.
Ehkä sillä tosiaan oli siellä mies (tai nainen). 🖤
Hauska trollaus. Taisi tapahtua sinun mielikuvituksessa. Ovisilmä on kätevä jos katsoo ulos lähtiessä, ettei ole käytävässä pitkätakkista setää.
Vierailija kirjoitti:
Käy kertomassa hänelle, että kyttäsit häntä ja kirjoitit hänestä vauvapalstalle.
Tuo naapuristo (tai naapuri) on varmasti muutenkin aikalailla läpimätä. =)
Me tarvitaan tässä koko päivän kolmen kimpan jälkeen vähän energiaa
Mäkin tilaan aina perhepizzan kun saa kuljetuksen ilmaseks.
Syön sitä sit päivän tai kaks päivää, joskus viä kolmantenakin päivänä. Oon yksin ja nainen,
ei siinä oo ku n. 2200 kcal, se ei tee parille päivälle ku 1100 kcal per päivä,
ei mua ainakaan tollanen kalorimäärä lihota yhtään.