Tiesitkö, että herpes ja kondylooma tarttuvat myös kumin kanssa?
Ja lähes kaikki taudit tarttuvat myös suuseksissä.
Onnea vaan tälle Tinderpanosukupolvelle.
Kommentit (15)
On se huomattu terveyden huollossakin. Harvoin ennen tultiin synnyttämään herpes rakkulat pillussa.
Vierailija kirjoitti:
Herpes jo ihan suudellessa tai muuten limakalvokontaktissa, yläpään ja alapään välillä
Kyllä, kondyloma voi tarttua kuminkin kanssa, jos esin ulkoisilla alueilla esim penin juuressa tai ulkoisissa huulissa on tartunnanaiheuttajasyyliä, harvemmin tosin, mutta olen nähnyt miehellä kliinisen tapauksen.
Mutta hei, lähikontaktissa voi tarttua tuhat muutakin virusta ja bakteeria, joten turvallisesti voit olla siellä sen ruudun ääressä liikkuvan virikkeen äärellä.
Mulla ei yhdelläkään kumppanilla ole ollut kondyloomia näkyvissä, mutta silti sen jostain sain, eli ollut jollain piilevänä.
Kaikki sukupuolitaudit tarttuvat kun jannu räplää skordaria paikoilleen smegmaisin näpein.
Vierailija kirjoitti:
On se huomattu terveyden huollossakin. Harvoin ennen tultiin synnyttämään herpes rakkulat pillussa.
:(
Eletään jo vuotta 2025, ei nykypäivänä enää kannata pelätä tauteja.
Oliko kuinka vaikka selittää tämä miehellesi kun jäit kiinni pettämisestä?
Vierailija kirjoitti:
Sehän voi tarttua vauvaan
Totta kai. Perus osaamista, jos yhtään oma terveys kiinnostaa.
"P*askalla käyminen on paljon likasempaa ku nussiminen." -mies
😰
Mulle tuli kondylooma tartunta uimahallin saunan lauteilta. Miehiä ei ole ollut.
Herpes jo ihan suudellessa tai muuten limakalvokontaktissa, yläpään ja alapään välillä
Kyllä, kondyloma voi tarttua kuminkin kanssa, jos esin ulkoisilla alueilla esim penin juuressa tai ulkoisissa huulissa on tartunnanaiheuttajasyyliä, harvemmin tosin, mutta olen nähnyt miehellä kliinisen tapauksen.
Mutta hei, lähikontaktissa voi tarttua tuhat muutakin virusta ja bakteeria, joten turvallisesti voit olla siellä sen ruudun ääressä liikkuvan virikkeen äärellä.