Mies joi eilen yksin syntymäpäivälahjaksi antamani 960e konjakkipullon tyhjäksi
Aika hävytöntä, luulisi että olisi yhdessä maisteltu.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota pullo ja pakkaus talteen. Ensi synttäreillä täytät sen halvalla konjakilla ja annat uutena, "kun kerran tykkäsit tästä niin kovasti". Katsotaan huomaako mitään eroa. Veikkaan, että ei.
Pitää saada uusi korkki sinetteineen ja vielä osata ujuttaa se paikalleen niin ettei mies huomaa.
Avaat pullon muka itse etukäteen ja tarjoilet hänelle, kiltti ja kohtelias vaimo kun olet.
Mikset kysyny huikkaa kerta halusit itekin sitä maistaa?
Hehee. Tämän on samaa tasoa kun viini"harrastajat" peittelee alkoholismiaan ja kehuskelee miten hyvää oli se ja se 50e punaviinipullo. Tosiasiassa se 50e punaviini on ihan yhtä pahaa vanhalle hikisukalle maistuvaa kuin 15e pullokin.
Minä en juo koskaan muuta kuin noin 40% juomia. Mulla olisi mennyt varmasti päivän aikana koko pullo. Hyvä konjakki on todella nautinnollista nautittavaa. Juon muutaman pullon vuoden aikana. En siis mitään muuta alkoholia.
Em usko et msksanu 960 vaan 96 € korkeintaan.
Esittikö ällöttäviä vonkausreploja, kun huomasi sun uuden tamponinnarukorun?
Toitko tuliaisena AV-reissusta Saimaaseeseen?
Vierailija kirjoitti:
Toitko tuliaisena AV-reissusta Saimaaseeseen?
*Saimaahan
Vierailija kirjoitti:
Esittikö ällöttäviä vonkausreploja, kun huomasi sun uuden tamponinnarukorun?
Mieheni ei ole naippo.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Em usko et msksanu 960 vaan 96 € korkeintaan.
Tämä.
Ihminen, jolla on varaa ostaa tonnilla yksi flinda lahjaksi, ei koe tarvetta brassailla tuon hinnalla, eikä harmita jos tonni menee kurkusta alas.
Todennäköisemmin se on maksanut just about sen satasen, ja koska satanen on AP:lle iso raha, on käärmeissään kun ei itse saanut juoda tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Hehee. Tämän on samaa tasoa kun viini"harrastajat" peittelee alkoholismiaan ja kehuskelee miten hyvää oli se ja se 50e punaviinipullo. Tosiasiassa se 50e punaviini on ihan yhtä pahaa vanhalle hikisukalle maistuvaa kuin 15e pullokin.
Vai että viiniharrastajat peittelevät alkoholismiaan? Jep-jep! Tuo viimeinen lausahduksesi punaviineistä paljastaa sun oman käsityksesi alkoholista. Kapasiteettisi ei riitä edes ymmärtämään, että viinistä voi nauttia muullakin tavoin kuin sinun tavallasi - äkkiä kurkusta alas ja päämääränä humala. Puhumattakaan, että viinejä/viinitietoutta voi harrastaa, koska et edes tiedä, mitä se tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs oli konjakkimerkki?
Kyseessä oli tämä konjakki, mutta ulkomailta ostin:
https://www.alko.fi/tuotteet/922208/Ch-teau-de-Montifaud-H-ritage-Louis…
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs oli konjakkimerkki?
Kyseessä oli tämä konjakki, mutta ulkomailta ostin:
https://www.alko.fi/tuotteet/922208/Ch-teau-de-Montifaud-H-ritage-Louis…
Ap
Hyi, ostin tuota kerran pari pulloa viikonlopuksi, oli järkky pahaa! Irvistellen piti juoda. Hennessy on parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin miehelle lahjakortin ja se käytti sen koko lahjakortin itseensä! Ajattelin, että olisi ostanut jotain yhteistä sillä. Törkeää.
Useimmat lahjakortit eivät kelpaa viinan ostoon.
-Kapanteri.- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin miehelle lahjakortin ja se käytti sen koko lahjakortin itseensä! Ajattelin, että olisi ostanut jotain yhteistä sillä. Törkeää.
Useimmat lahjakortit eivät kelpaa viinan ostoon.
Mitä hittoa sillä lahjakortilla sitten tekee? Antaisivat rumasana käteistä jos jotain haluaa antaa.
No nyt voit juoda oman pullosi yksin, hyvällä omallatunnolla.
Vai et kait nuukuuksissasi ostanut vain yhtä pulloa?
Aika harmi kuitenkin jos tonnin pullo menee yhdellä kertaa. Omasta mielestä tuollaiset hienosteluviinat kuuluu kyllä nauttia pienissä erissä ja hitaasti nautiskellen.
Miten hyvältä illan neljäs, kahdeksas tai kahdestoista lasi voi edes enää maistua? Kallis juoma menee noin ihan hukkaan.