Mies joi eilen yksin syntymäpäivälahjaksi antamani 960e konjakkipullon tyhjäksi
Aika hävytöntä, luulisi että olisi yhdessä maisteltu.
Kommentit (49)
Isämme osti aikoinaan broidille 18 vuotias lahjaksi lähes tonnin whiskeypullon. Saatesanoilla juodaan sitten yhdessä, kun täytät tasavuosia.
No, siinä se sitten meni saman vuoden juhannuksena muiden viinojen loppuessa. Laulettiin kyllä onnittelut kovaa ja korkeelta pullon kiertäessä.
Selvittyämme siitä jussista, meitä hävetti kollektiivisesti. Tulevina viikkoina maistiaiset saaneet osallistuivat keräykseen - oma-aloitteisesti, kun broidi oli laittamassa koko kesäduuni tiliään uuteen pulloon. Ei hän voi enää isää kattoa silmiin, jos pulloa ei ole.
Näin poika sai uuden pullon ja iskän kanssa tradiot tulille.
Luultavasti vetäs pullon naamariin kun ei jaksanut suo katella.
Helmiä sioille😂
Meillä on tuttavapiirissä yksi fiksu ja äärimmäisen mukava mies mutta alkon suhteen ihan juntti. Kun hän tulee kylään ei todellakaan kannata tarjota parhaita juomia kun hän loppasee 2 täyttä lasillista viiniä ja huuhtoo ne alas viskillä, sen jälkeen 2 lasillista viiniä ja lasillinen viskiä jne koko aterian läpi. Ennen ateriaa jo pari gt:tä ilman t:tä. Ruuan jälkeen 3-4 konjakkia ja kaikki viinipullojen jämät. Hirveä toleranssi kyllä koska hän ei ikinä ole räkä poskella tai sammu vaan herrasmies siihen hetkeen saakka kunnes vaimo komentaa kotiin.
Taas ammattialoittelija käynyt porvoossa.
En minä kyllä kärky osaa antamastani lahjasta itselleni. Tulee mieleen eksä, joka osti minulle lahjaksi kirjoja, jotka halusi itse lukea.
Säästä se tyhjä pullo ja laita siihen halvempaa, voit sitten tarjoilla ystäville "kallista konjakkia" kahvin kanssa