Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi tuijotat sinua pidempää naista?

Vierailija
19.06.2022 |

Olen huomannut että minua usein naiset tuijottaa. Olen 183cm nainen. Miehet ei juuri koskaan. En usko että he lesboja ovat?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Olen itse pitkä nainen, eivätkä ihmiset tuijota.

Vierailija
2/22 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla irokeesi, lävistyksiä tai pukeudutko tutuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet vaikuttava ilmestys. 

Vierailija
4/22 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuijota koskaan pidempiä ihmisiä. Menis niskat nurin. Terv. 150 cm hukkapätkä.

Vierailija
5/22 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saatan joskus katsoa liian pitkään jos jonkun pukeutuminen kiinnittää huomion. Monesti tekisi mieli kysyä mistä joku vaatekappale on ostettu.

Vierailija
6/22 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vielä nuori? Sitten saatat olla hyvännäköinen. Jotkut säälittävät naiset tuijottavat kateuksissaan, menevät ihan mykäksi siinä kateudessaan. Onko kyse tällaisesta?

Vierailija
7/22 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihmeellistä, että jonkun vyötärö on mun silmien korkeudella. Todellakin tuijotan ihan jo pelkästään siksi, että hahmottaisin toisen koon.

Vierailija
8/22 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ihmeellistä, että jonkun vyötärö on mun silmien korkeudella. Todellakin tuijotan ihan jo pelkästään siksi, että hahmottaisin toisen koon.

Noin lyhyet ihmiset ovat tottuneet siihen, että muut ovat pidempiä. Et ole lyhytkasvuinen.

Vierailija
9/22 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla pitkä, siksi usein katson kaiholla pitkiä kauniita naisia. Olen siis kateellinen ja ihailen.

Vierailija
10/22 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson säälien. En haluaisi olla yhtä pitkä, ei löydä miehiä. Otan osaa.

Vierailija
11/22 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee pidempiä vilkaistua, että onpa harvinaista, vaikka itse olenkin vain 174.

Minusta on joskus tuntunut että joku pidempi nainenkin katsoo ja hyvä ettei moikkaa, kuten ammattiautoilijat tervehtivät toisiaan kohdatessaan.

Vierailija
12/22 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutonaurua. Kaiken pituiset miehet roikkuvat lahkeissa.

Vierailija
13/22 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään tuijottamaan eli ihailemaan jos näen jotain kaunista, oli kyse hiuksista, nenästä, koruista, kengistä tai vaikka ryhdistä. Ehkä tuijottaisin sinuakin, tai sitten en, vaikea sanoa kun emme ole tietääkseni koskaan tavanneet. Tuijotan kaikkea kaunista ikään, sukupuoleen ja pituuteen katsomatta.

Toisinaan kerron ihan suoraan, miksi jäin tuijottamaan, jos ei pysty salaa katsomaan pidempään, vaan kohde selvästi jo miettii miksi tuijotan.

Toisaalta, jos tuijotan tuttua, niin yritän saada henkilön sijoitettua oikeaan paikkaan, eli tunnemmeko oikeasti vai näenkö vakikauppani myyjän jossain muualla emmekä siis tunne. Kasvosokeudesta kärsivänä miettisin varmaan lempilaulajasta tai näyttelijästä, mistä hänet tiedän jos kadulla tulisi vastaan. Tai vaikka presidentistämme.

Vierailija
14/22 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijotan koska ihailen. En näe täälläpäin kovin usein tosi pitkiä naisia.

Vierailija
15/22 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen ja olen iloinen siitä, että näen edes joskus itseäni pidemmän naisen. Tulee tunne vertaisuudesta.

Vierailija
16/22 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson että onpas järkyttävän näköinen. Hirvi. Pitkät miehet tykkäävät muuten lyhyistä naisista.

Vierailija
17/22 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa :D

t. ap

Vierailija
18/22 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttava näky, ihailen. Itse olen korkeintaan kengät jalassa 180cm ja kun näen itseäni pidemmän naisen niin kyllä sitä on wauwau!!

Vierailija
19/22 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tuijota vaan minä katson. Näillä kahdella on vissi ero. Mitään en sinusta hyvin todennäköisesti ajattele, niin kuin en suurimmasta osasta muistakaan kohtaamistani ihmisistä.

Jostakin syystä pidän kaikenlaisten ihmisten katselemisesta, se on yksi suosikkipuuhistani ja parhaimmillaan saan siitä suurta nautintoa ja mielihyvää ihan sellaisenaan.

Vierailija
20/22 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hajoilet siihen, että luulet muiden "sinua lyhyempien" naisten tuijottavan sinua Koska olet heitä pidempi?

Syy tuijotukseen on varmasti muussa, kuin pituudessasi tai sinun päässäsi.

Seuraava sekoilu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän