Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kesällä tai ylipäätään milloinkaan pitäisi käydä huvipuistoissa tms

19.06.2022 |

Kun osa saa huvittelu reissunsa ilmaiseksi esim hyväntekeväisyyden ja kaupallisten yhteisöiden kautta.

Tämä osataan varmaan täällä hyvin perustella kun tätä täällä osataan perustellakkin.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietihän, muistatko yhä oman lapsuutesi huvipuistoretket? Mä muistan, olivat niin tärkeitä ja iloisia tapahtumia. Siksi.

Vierailija
2/80 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole sinulta pois, jos joku haluaa huvipuistossa käydä, ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/80 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietihän, muistatko yhä oman lapsuutesi huvipuistoretket? Mä muistan, olivat niin tärkeitä ja iloisia tapahtumia. Siksi.

Emme käyneet huvipuistoissa.

4/80 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mutta miksi niitä reissuja pitää tuputtaa muille.

Vierailija
5/80 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sulla menee jos tämä on sulle iso ongelma.

Vierailija
6/80 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mielummin kesällä kuin ovat kuitenkin avoimena

7/80 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi perustelu tullut Miksi tuonne pitäisi mennä vaikka itse joutuu maksamaan on tullut tasan yksi. 🤣🤣🤣

Vierailija
8/80 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kun just on odottamassa kaksi ranneketta, työnantaja tarjos.

Vierailija
9/80 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en maksa perusterveydenhuollosta mitään( muutenkuin veroina). Aina olen käynyt lahjakorteilla risteilyillä, tuskin ikinä hytistä maksanut.

Sukulainen on töissä eräässä hotelliketjussa, liki ilmaiseksi oltiin hotellissa ja huvipuistorannekkeet saatiin kaikki ilmaiseksi.

Mulla on useat silmälasit, yksistäkään en ole maksanut. Mitäs muuta vielä, et sais ap:n oikein katkeraksi..?

Vierailija
10/80 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niihin pidä mennä. Jos ne tuottavat iloa, niin sitten voi ja saa mennä. Elämykset tuottavat iloa myös jälkikäteen. Siksi kannattaa tehdä sellaisia maksullisia asioita, joista pitää.

Vierailija
11/80 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-90 luvulla sisko oli töissä huvipuistossa. Hän ja hänen kaverit päästivät laitteisiin ilman lippuja.

12/80 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei tuota mikään iloa. Vihaan kaikkea pahinta on että ihmiset jotka ovat ennen olleet kavereita ja nyt viettävät reissukesää ilmaisten kaupallinen yhteistyö, hyväntekeväisyys järjestöjen lahjoittamien rannekkeiden jne voimalla pitää yhteyttä minuun. Ja yrittävät saada mukaan reissuun vaikka tietävät että meillä ei ole mitää ilmaisrannekkeita eikä järjestöjen maksamia hotelliöitä tiedossa

Vierailija
13/80 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyyhkis, on se elämä kovaa

Vierailija
14/80 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexac kirjoitti:

Minulle ei tuota mikään iloa. Vihaan kaikkea pahinta on että ihmiset jotka ovat ennen olleet kavereita ja nyt viettävät reissukesää ilmaisten kaupallinen yhteistyö, hyväntekeväisyys järjestöjen lahjoittamien rannekkeiden jne voimalla pitää yhteyttä minuun. Ja yrittävät saada mukaan reissuun vaikka tietävät että meillä ei ole mitää ilmaisrannekkeita eikä järjestöjen maksamia hotelliöitä tiedossa

Meille on tulossa työpaikan kustantama risteily. Minä menen.

Vierailija
15/80 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en maksa perusterveydenhuollosta mitään( muutenkuin veroina). Aina olen käynyt lahjakorteilla risteilyillä, tuskin ikinä hytistä maksanut.

Sukulainen on töissä eräässä hotelliketjussa, liki ilmaiseksi oltiin hotellissa ja huvipuistorannekkeet saatiin kaikki ilmaiseksi.

Mulla on useat silmälasit, yksistäkään en ole maksanut. Mitäs muuta vielä, et sais ap:n oikein katkeraksi..?

Etkö ole koskaan siis käynyt terveyskeskuksessa vai maksaako Sossu myös poliklinikkamaksusi?

Vierailija
16/80 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexac kirjoitti:

Ymmärrän. On erilaisia sairauksia, miksi mikään kuten oma koti, omat lapset ja perhe, ystävät, heidän halunsa viettää aikaa jne ei tuota iloa. Kannattaa hakeutua psykiatrin luokse mahdollisimman pian.

17/80 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alexac kirjoitti:

Ymmärrän. On erilaisia sairauksia, miksi mikään kuten oma koti, omat lapset ja perhe, ystävät, heidän halunsa viettää aikaa jne ei tuota iloa. Kannattaa hakeutua psykiatrin luokse mahdollisimman pian.

En mene. Kerran olen käynyt terapeutin luona ja tämä kritisoi minua. Siihen loppui haluasioida suomalaisen terveydenhuollon ammattilaisten kanssa.

Vierailija
18/80 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä istua puistonpenkillä koko kesän.

Vierailija
19/80 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexac kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mutta miksi niitä reissuja pitää tuputtaa muille.

Missä ja miten niitä reissuja tuputetaan?

(Tuntuu että tuo sana on menettänyt merkityksen, nykyään "tuputtamista" on se että jokin asia on olemassa.)

Vierailija
20/80 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexac kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme käyneet huvipuistoissa.

Niin, eivät muutkaan saisi käydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme