En voisi seurustella miehen kanssa, joka polttaa.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
esim. sillointällöin laatusikarin tupruttava yritysjohtaja ei kai siis passaa??
Nykyajan toimitusjohtajat ovat lähempänä Alexander Stubbia ja haluavat pitää itsensä huippukunnossa. Silinteri päässä sikaria polttava tehtaan omistaja kuuluu menneisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Voisin, jos se olisi suurin ongelma miehessä. Yleensä jos jostain miehestä kiinnostun, hän sattuu olemaan tupakoiva eikä muutenkaan elämäntavoiltaan sieltä parhaasta päästä. Itse en ole elämäni aikana polttanut yhden yhtä tupakkaa.
Ne on ne baarien miehet. Enemmistö ei niissä käy. Nyt vielä jos korona-aikanakin käy, on oikeita ja vakavia puutteita elämänhallinnassa.
Tupakoivana naisena, mä en suostu tapailemaan tupakoimatonta miestä. Pari kertaa olen yrittänyt, mutta sitä mäkätyksen määrää ei jaksa kuunnella. Parempi että tupakoitsijat seurustelevat keskenään.
Olen seurustellut tupakoivan miehen kanssa, itse in polttanut. Mies ei yhtään haissut tupakalle. En tiedä, miten teki sen, mutta tosi raikas oli hengitys. Ehkä ei polttanut kovin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin, jos se olisi suurin ongelma miehessä. Yleensä jos jostain miehestä kiinnostun, hän sattuu olemaan tupakoiva eikä muutenkaan elämäntavoiltaan sieltä parhaasta päästä. Itse en ole elämäni aikana polttanut yhden yhtä tupakkaa.
Ne on ne baarien miehet. Enemmistö ei niissä käy. Nyt vielä jos korona-aikanakin käy, on oikeita ja vakavia puutteita elämänhallinnassa.
Ei ole mistään baarimiehistä kyse, vaikka ehkä tuosta kuvauksesta voi sellainen mielikuva syntyä.
Voisin seurustella tupakoivan miehen kanssa, itse en ole polttanut yli kymmeneen vuoteen. Toki olisi terveyden kannalta parempi, jos ei polttaisi ja onhan se ihan järkyttävän kallistakin nykyään.
Nykyään joutuu jo etsimään, että polttajan löytää. Amiskalaisista saattaa vielä pummeja löytyä, mutta osa niistäkin aikuistuu vuosien saatossa.
Sama, ei vaan ole puoleensavetävä piirre minusta se löyhkä, mikä tupakasta lähtee. Ja se riippuvuus, kun kaikki asiat pitää suunnitella sen mukaan että röökaaminen onnistuu.
Ei haju haittaisi. Mutta muut terveysasiat. Syöpäriskin lisääntyminen. Haluaisin elää mahdollisimman terveesti.
Tupakka haisee pahalle ja se haju tarttuu vaatteisiin ja hiuksiin. Ja sormiin, ne ketjupolttajien sormet on ällön keltaiset. Niillä ei olisi mitään asiaa koskemaan minun mitään ruumiinosaa.
Kerran työpaikalla oli vuokrattu mökki pikkujouluja varten. Eikös joku valopää ollut polttanut sisällä. Tyhmänä tartuin paljain käsin tupakanloppuun ja kiikutin sen ulos. Vaikka pidin tupakkaa etusormen ja peukalon välissä vajaan minuutin, se haju tarttui niin pahasti, että sitä ei saanut pesemällä pois. Takkiakaan ei voi laittaa tupakoijan takin kanssa samaan naulakkoon, sillä jos ne on vierekkäin, oma takki haisee tupakalle.
Vierailija kirjoitti:
Tupakoivana naisena, mä en suostu tapailemaan tupakoimatonta miestä. Pari kertaa olen yrittänyt, mutta sitä mäkätyksen määrää ei jaksa kuunnella. Parempi että tupakoitsijat seurustelevat keskenään.
Oon huomannut saman paljon helpompaa ,kun molemmat polttaa. Yhdistävä pahe .
Vierailija kirjoitti:
Nykyään joutuu jo etsimään, että polttajan löytää. Amiskalaisista saattaa vielä pummeja löytyä, mutta osa niistäkin aikuistuu vuosien saatossa.
Pummeja? Mitä ttua sä sekoilet?
Poltan sätkäröökiä ja pilveä bongista. Polttamattomat pellet voivat suksia v*t tuun 😂
En minäkään minkää haisevan läskin kanssa
Vierailija kirjoitti:
Niin se vaan mamman mieli muuttuu kun lihaksikkaat käsivarret on ympärillä😊
Mies54v
Meinaatko, että mamma hyväksyy senkin, että miesystävä opettaa siinä sivussa lapsille huonon tavan? Kannatta valita mieluummin lihaksikkaat käsivarret, jotka eivät treenaudu tupakoinnilla.
Samaa mieltä. Tupakoiva ei itse enää huomaa sitä hajua. Pahinta on se myrkkykemikaalien määrä. En kestä katsoa toisen itsetuhoista käytöstä vierestä.
En seurustelisi: tupakan haju laukaisee migreenin.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa katsella junamatkoilla kun nämä tupakan orjat hyppäävät parin minuutin pysähdykselläkin laiturille imemään posket lommolla myrkkysavua keuhkoihinsa.
Ei se ole myrkkysavua, muuten olisivat jo kuolleet.
Ei. Laatusikari haisee ihan yhtä pahalta kuin halvin itse kääritty sätkä.