Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan että meitä pyydetään mukaan paikkoihin joihin pyytäjällä

19.06.2022 |

On ilmaisliput ja meidän pitäisi maksaa itsemme sisään.
Kaverit pyytää että mennään korkeasaareen, linnannmäelle, hotellilomalle, jne. Sitten kun ruvetaan puhumaan kustannuspuolesta niin paljastuu että pyytäjällä on kaupallisena yhteistyönä, hyväntekeväisyys järjestöltä jne saadut ilmaisliput, maksu tietylle ajankohdalle jne.
No minä en todellakaan lähde paikkaan johon jotkut maksetaan jonkun järjestön taholta tai kaupallisen yhteistyön merkeissä sisään.

Olemme kesän lasten kanssa kolmistaan kotona ja sillä hyvä.

Pakko avautua kun ärsyttää tuo vinkuminen ja vonkuminen mukaan reissuun.

Kommentit (59)

1/59 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla tällaista?

Vierailija
2/59 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/59 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä mene sitten.

Kuten sanottu ei todellakaan olla menossa.

Vierailija
4/59 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kateellinen?

Vierailija
5/59 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Jokainen perhe maksaa omat kulunsa. Ei minua kiinnosta, millä joku perhe pääsee sisään eläintarhaan. Mentiin tiskille ja ostettiin perheellemme liput. Jos jonkun ei tarvitse lippuja ostaa, se olkoon heidän onnensa. En ole kateellinen ja meillä ei mitään ilmaislippuja koskaan ole.

Vierailija
6/59 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä kustannuspuolesta aletaan edes puhumaan? Tehän maksatte omat menot.

Mulla lähti kerran sukulaislapset mielellään mukaan huvipuistoon, kun työpaikkani piti yksityistilaisuutta.

Vierailija
7/59 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen kokemus, että jos jollain ollut jonnekin ilmaisliput ja on pyytänyt itselleen seuraa, niin me ollaan maksettu puuttuvat liput porukassa niin, että jokainen on vähän hyötynyt tuosta ilmaisosuudesta.

Vierailija
8/59 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri oli saanut ilmaiseksi liput 2kpl erään saksalaisbändin keikalle.

Sanoi ettei itse mene, tarjosi lippuja mulle.

Kysyin että paljonko haluaa rahaa, ei halunnut mitään.

Ajattelin että okei, mennään sit keikalle kun kerta ei maksa mitään. Kyseessä ei ollut mikään suosikkini, normaalioloissa en olisi mennyt katsomaan ollenkaan. Keikka oli mielestäni aika huono ja kesti vain tunnin, ihan kuin olisi loppunut kesken?

Noh, seuraavana päivänä kaveri laittoi viestiä että voisi sittenkin ottaa rahaa lipuista. Kuulema ovh oli yhteensä 90€, joten hän piti kuutta kymppiä kohtuullisena.

Maksoin, enkä ole sen jälkeen ollut yhteydessä tähän heppuun, siitä on nyt jotain 5v aikaa.

Vierailija
9/59 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😁

10/59 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kateellinen?

En ole. En vain halua mennä kannattamaan paikkoja joihin maksetaan valikoidulle pienelle piirille huvittelu päivä. Tämä valikoitu pieni piiri saa minusta vapaasti käydä ilmaiseksi huvittelemassa. Turha kuitenkaan olettaa että minä maksaisin huvittelupäivästä.

Vierailija
11/59 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko39 kirjoitti:

Ajattelin että okei, mennään sit keikalle kun kerta ei maksa mitään. Kyseessä ei ollut mikään suosikkini, normaalioloissa en olisi mennyt katsomaan ollenkaan. Keikka oli mielestäni aika huono ja kesti vain tunnin, ihan kuin olisi loppunut kesken?

Noh, seuraavana päivänä kaveri laittoi viestiä että voisi sittenkin ottaa rahaa lipuista. Kuulema ovh oli yhteensä 90€, joten hän piti kuutta kymppiä kohtuullisena.

Maksoin, enkä ole sen jälkeen ollut yhteydessä tähän heppuun, siitä on nyt jotain 5v aikaa.

Mä en ois maksanu. Ja oisin vaik sanonu, etten käyny keikalla. Mistä se ois sitä tienny?

Vierailija
12/59 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vielä kesän lasten kanssa kotona, miksi? Jos kaveri ei maksa, sinäkään et mistään maksa. En ymmärrä.

13/59 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla lähti kerran sukulaislapset mielellään mukaan huvipuistoon, kun työpaikkani piti yksityistilaisuutta.

Perusoletus on se että mennään esim viikoille tunneille ne kun on yleensä halvemmat huvipuistossa jne. Jos meidän kyytiin on tulleita lasketaan bensat henkilömäärän mukaan ja maksetaan bensakulut pääluvun mukaan. (Aikuiset toki maksaa lasten kulut).

Ruokapaikkoja turha ehdottaa esim illaksi. Minä en maksa lasten ruokailuja jossain mättölässä vaan hotellihuoneessa on iltapalaksi hedelmiä ja leipää. Meidän poisjääminen iltaruokailussa voi johtaa varsinkin isollaporukalla että kimppa alea ei saa jne.

Vierailija
14/59 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa kiva, kun joku kaveri joskus pyytäisi mukaan johonkin. Mulle olisi ihan sivuseikka, että miten hän hoitaisi omien lippujensa maksamisen. Kaikilla on niin elämä täynnä eikä itsekään tule pyydettyä ketään enää mihinkään. En ihan tavoita harmituksesi syytä nyt. Eikö se ole ihanaa, että on ystäviä, ja joille sinulla on aikaa.

15/59 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vielä kesän lasten kanssa kotona, miksi? Jos kaveri ei maksa, sinäkään et mistään maksa. En ymmärrä.

Jos porukalla mennään minä en maksa jos muutkaan ei maksa.

Olen lasten kanssa kesän kotona kun kesäksi ei ollut hoitopaikkaa.

Vierailija
16/59 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko39 kirjoitti:

Mä en ois maksanu. Ja oisin vaik sanonu, etten käyny keikalla. Mistä se ois sitä tienny?

Mistä olis tiennyt?

Olisko laittanut keikalta kuvia someen? Jotkut tekee sitä..

Siinä olis huono selostaa sen jälkeen et "emmä menny keikalle"..

Ihan vaan villi arvaus?

Vierailija
17/59 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko39 kirjoitti:

Olisin maksanut, vaatinut kuitin ja jos olisin oikein innostunut, ehkäpä ilmoittanut verottajalle. Ne oli ilmaisliput, joilla myyjä teki myyntivoittoa eikä ollut käytetyn tavaran myymistä.

18/59 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa kiva, kun joku kaveri joskus pyytäisi mukaan johonkin. Mulle olisi ihan sivuseikka, että miten hän hoitaisi omien lippujensa maksamisen. Kaikilla on niin elämä täynnä eikä itsekään tule pyydettyä ketään enää mihinkään. En ihan tavoita harmituksesi syytä nyt. Eikö se ole ihanaa, että on ystäviä, ja joille sinulla on aikaa.

Mulle ovat yhdentekeviä nykyään. Pitävät itse minuun yhteyttä minä en heihin. Vastaan jos laittavat viestiä mutta en ole koskaan keskustelun aloittaja. En halua lähteä mihinkään litsille tms koska se maksaa aivan turhaa ja jotkut vielä saa ilmaiseksi huvittelupäivän.

Vierailija
19/59 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexac kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusoletus on se että mennään esim viikoille tunneille ne kun on yleensä halvemmat huvipuistossa jne. Jos meidän kyytiin on tulleita lasketaan bensat henkilömäärän mukaan ja maksetaan bensakulut pääluvun mukaan. (Aikuiset toki maksaa lasten kulut).

Ruokapaikkoja turha ehdottaa esim illaksi. Minä en maksa lasten ruokailuja jossain mättölässä vaan hotellihuoneessa on iltapalaksi hedelmiä ja leipää. Meidän poisjääminen iltaruokailussa voi johtaa varsinkin isollaporukalla että kimppa alea ei saa jne.

Missä ravintolassa saa alennusta siitä, että ruokailijoita tulee useampi kerralla?

Vierailija
20/59 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexac kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka lähdetäänkin porukalla, ei se silti tarkoita et pitäs koko reissu kulkea käsikädessä. Kuulostat puolisoni sisarelta. Ei kelvannut retkellä sama ruoka mitä kaikki muut söi yhteishankinnalla, vaan piti tehdä oma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi