Maksaisitteko kesäpaidasta yli 80 euroa?
Kävin eilen kaupassa, jossa kesäpaitojen hinta oli järjestään 80 euron luokkaa. Ihan järjetöntä minusta.
Kommentit (28)
En. Katsoin kyllä ja ihmettelin hintaa, mutta kaikki oli kuin jo valmiiksi venähtäneitä.
Vierailija kirjoitti:
Maksan kyllä laadusta. Kun ei joka kuukausi tarvitse shoppailla halpisvaatteita jotka ensimmäisen pesun jälkeen menettää ryhtinsä, värinsä ja kuosinsa maksaa kyllä mielellään hieman enemmän.
Sitä paitsi hyvä laatu näkyy ja näyttää hyvältä päällä.
Ostin muutama vuosi sitten kaksi t-paitaa jotka maksoivat noin 60 euroa kumpikin, ja ne ovat minulla edelleen käytössä. Ovat pysyneet kauniina ja muodossaan ja mallissaan. 100% puuvillaa kumpikin, merkki Culture. Ulkomailta ostettu.
Mikä merkkivaate enää takaa mitään laatua? Samoissa paikoissa samoista rimpulakankaista ommeltuja. Joka paikassa samaa.
Vierailija kirjoitti:
Oli varmaan jotain 100 % silkkiä noilla hinnoilla 🥴
Silkki maksaa 2-3 kertaa enemmän.
Maksaisin jos puuvillaa, teen itse vaatteita joten saan useimmiten halvemmalla.
Miksi puhutaan kuinka kalliita kankaat ovat? En ikinä ole löytänyt laadukasta kangasta esim housupuvuissa valmisvaatteista.
Jos napsahtaa, niin kyllä. Nyt olen immuuni vaatteille, koska kaapit ovat täynnä.
Tongin juuri vintiltä esiin 80- ja 90-luvun kesäpaitoja, joita aion käyttää tänä suvena.
Hyvät vaatteet ovat hintansa väärtti. Jos kaikki tamineet ovat laadukkaita lempivaatteita, voi niitä käyttää tasaisesti eivätkä ne kulu loppuun.
Pitkähihainen kesäpaita? Minä käytän vain lyhythihaisia paitoja kesällä. Enkä kyllä ehkä maksaisi noin paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Pitkähihainen kesäpaita? Minä käytän vain lyhythihaisia paitoja kesällä. Enkä kyllä ehkä maksaisi noin paljoa.
Pitkähihainen suojaa auringolta ilman että pitää lutrata aurinkovoiteen kanssa. Ohut kangas on myös viileämpi kuin suora auringonpaiste.
En osaa sanoa. Ohutta. Ei nyt sentään mielestäni silkkiä kuitenkaan. ap