Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisitteko vaimolle ja ystäväpiirille

Vierailija
19.06.2022 |

Aloin 16v suhteeseen aikuisen ja itseäni 15v vanhemman miehen kanssa, joka toimi harrastustoiminnassani ohjaajana. Hän jatkoi suhdetta kanssani useamman vuoden, kunnes päätti jättää vaimonsa elääkseen kanssani. Suhteen aikana heille oli syntynyt kaksi lasta. Mies katui päätöstään pian ja palasi vaimonsa luo. Ei siinä mitään, mutta kun suhde oli paljastunut vaimolle ja kaikille ystäville, mies selitti kaikille että kyseessä oli vain lyhyt hairahdus, eikä yli kymmenen vuotta kestänyt salasuhde. Heillä oli heikko hetki avioliitossa, ja minä käytin sitä hyväkseni.
En haluaisi olla kostonhimoinen, mutta aika lailla vitu****, että mies luikerteli tästä kaikesta kuin koira veräjästä, minun maineeni pilattiin ja ystäväpiiri käänsi selkänsä minulle. Tekisi mieli kertoa vaimolle, että mies alunperin paneskeli minua jo ollessani teini, ja että heillä miehen selityksen mukaan on ollut suhteessa heikko hetki jo heti alusta pitäen. Minulla on tietysti vastuu siitä mitä aikuisella iällä olen tehnyt, mutta on vaikea sulattaa sitä, että tavallaan joudun yksin ottamaan vastuun kaikesta tapahtuneesta.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi. Naisen on pidettävä huoli eikä ruveta seukkaamaan ulkomaisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan