HS: Wille Rydman ahdistellut nuoria naisia
ALKUKESÄSTÄ 2020 keskusrikospoliisin tutkijat soittivat yhdeksälle naiselle. Heille esitettiin sama kysymys.
Poliisille on toimitettu tietoa, jonka mukaan joku Kokoomuksen kansanedustajana toimiva henkilö olisi käyttäytynyt jollain tavalla epäsopivasti nuoria tyttöjä ja naisia kohtaan. Tiedätkö jotain tällaisesta asiasta, ja tiedätkö, kenestä on kyse?
Kaikki tiesivät, kenestä poliisi kyseli. Se käy ilmi tutkintamateriaalista.
Tiedän mistä on kyse ja kyseessä on Wille Rydman.
https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000008840422.html?share=d979177e4a89b1…
Kommentit (9094)
Vierailija kirjoitti:
mielenkiintoista huomata että jokainen konservatiivi mies tällä palstalla kuvittelee olevansa palstan ainoa mies. Kertonee hyvin hahmotushäiriöstä, melko hupaisaa luettavaa.
Mun mielestä ihan loistavaa, kun samaan aikaan tulee kommenttia, että kaikki tuhannet kommentit kuuluvat samoille miehille. :D Miten se hahmotushäiriö nyt menee? Miten voi hahmottaa tuplasti väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wille Rydman on konservstiivisen oikeiston suurin tulevaisuuden toivo!
Ja siksi tähän ketjuun on tullut hetkessä lähes 10 000 viestiä, kun palstapersut raivoin vimmalla puolustavat suurta idoliaan. Sehän on heille vain sulka hattuun, että joku metrin mittanen setämies vikittelee 14 vuotiaita lapsia.
Täysin irrelevantti lopputuloksen kanssa. Täysin irrelevantti.
Go MGT*W!!
Ettekä te idiootit edes huomanneet sedän ajatusvirhettä. Tarkoitin indifferentti. Mutta te horop*rseet tiedätte about kolme sanaa. Teidän elämänne on kuin Kasipallo elokuvasta. Te voitte korkeintaan voidella itselle jollain ÄÖÅOn margariinilla hädissänne ennen jokapäiväistä ruiskausta. Teitä lyödään joka päivä ohimoon ja tiedättekö mitä *^`? Sen te just ansaitsette elämässä, ette yhtään enempää.
Mies ei ollut hölmö kun teki virheen vaan naiset oli hölmöjä kun ei huomauttaneet siitä, koska viesti oli muutenkin puhdasta dadaa 😂. Mihinhän muuhun sitä vielä illan aikana tuleekaan miehen puolesta syyllistyttuä?
Annoin sulle jo toisen esimerkin, aivoton kala. Et ole koskaan lukenut yhtään teosta eläessäsi, miten sinä aivoton kala kuvittelet puhuvasti kenenkään älykkään miehen kanssa mistään? Jutteletko hänen kanssaan jostain ruskeista rintaliiveistäsi, joita Lidlistä onnistuit ostamaan kympillä kolme? Ihan aidosti kiinnostaa, miten te hylkiöt kuvittelette keskustelevanne miehenne kanssa mistään? Kertokaa.
Rauhoitu Eero, rauhoitu. Ota pienet jenkem-höyryt, niin ei vieroitusoireet aiheuta aggresiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Ukkolan logiikka on pettämätön: Kun ahdistelsta syytetty henkilö ei ahdistellut Sannaa, niin henkilön on oltava syytön...
Sanna Ukkola on sisimmältään keski-ikäinen konservatiivimies: hän kykenee katsomaan maailmaa tasan oman napansa kautta.
Sanna Ukkola on ainoastaan keski-ikäisen konservatiivimiehen juoksulikka. Turkkilan kynästähän ne kaikki Ukkolan nimissä julkaistut kolumnit on lähtöisin. Tuskin se palikka itse osaa edes lukea, saati kirjoittaa. Eihän hänen koulutustaustastaankaan löydy netistä minkäänlaista tietoa, hyvin ovat kaikki onnistuneet poistamaan.
yliopisto Leeds.
Jotain epämääräisiä opintoja, mutta ei lainkaan mainintaa valmistumisesta, eli sekin vähä todennäköisesti jäänyt kesken. Kun vähänkään täällä netissä naisen koulutuksesta kyselee, niin kyselyt poistetaan alta aikayksikön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mielenkiintoista huomata että jokainen konservatiivi mies tällä palstalla kuvittelee olevansa palstan ainoa mies. Kertonee hyvin hahmotushäiriöstä, melko hupaisaa luettavaa.
Mun mielestä ihan loistavaa, kun samaan aikaan tulee kommenttia, että kaikki tuhannet kommentit kuuluvat samoille miehille. :D Miten se hahmotushäiriö nyt menee? Miten voi hahmottaa tuplasti väärin?
Oletko koskaan kuullut että maailmassa on muitakin miehiä kuin konservatiiveja ja jos teitä on täällä kymmenkunta mölyapinaa, niin silloin et ole ainoa. Mitähän minä juuri totesin hahmotushäiriöstä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan kuullut että maailmassa on muitakin miehiä kuin konservatiiveja ja jos teitä on täällä kymmenkunta mölyapinaa, niin silloin et ole ainoa. Mitähän minä juuri totesin hahmotushäiriöstä?
Aivan. En edes yritä tuota hahmottaa itse. Yhdentekevää, mutta olet oikeassa, voin vain henkilökohtaisesti sanoa, että en edusta mitään muuta kuin itseäni. Se, että suurin piirtein tiedän sanan konservatiivi, ei tarkoita, että olisin täällä sitä edustamassa.
Huh tätä yhtä täällä riehuvaa miestä. Ilmeisesti tarkoitus on saada keskustelunaihe poistoon, mutta kyllä tuo silti on sellaista tekstiä, että hirvittää ajatella tuollaisen kulkevan jossain vapaana.
Nyt oli juuri uutisissa erilaisista vihapuhujien tyypeistä, ja jotkut täällä kirjoittavat miehet menevät selvästi siihen kategoriaan jossa ovat ideologisesti motivoituneet vihapuhujat. Tarkoitus on pelotella naiset hiljaisiksi ja myös lietsoa muita miehiä naisiin kohdistuvaan väkivaltaan. Se on pelottavaa, ja on kuvaavaa, että naisiin kohdistuvaan vihapuheeseen kiinnitetään viranomaistaholta paljon vähemmän huomiota kuin muihin vihapuheen muotoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaha. Trollukkatehdas taas päivävuorossa jankuttamassa naisviha ja Heluna-juttuja.
Pitää välillä käydä viihteen puolella, että jaksaa tätä teidän mustien itkijänaisten massaa. Miltä se kuulostaa, kun tuhannet itkijänaiset täällä mustissaan itkevät kuin Dianan hautajaisissa sellaista asiaa kuin
"....Hän kosketti selkääni, se tuntui epämiellyttävältä."
"....Hän käveli kotiaan kohti, se tuntui ahdistavalta."
"....hän kutsui minut syömään Kämppiin, emme saaneet yksimielisyyttä siitä, oliko hänen tarjoamansa torttu illallinen vai päivällinen vai Välitorttu, meille tuli riita."
Kaikkien naisten kokemukset ovat aina oikeita, niitä ei saa kriittisesti arvioida.
pitääkö meidän perustaa jonkinlainen Itkumuuripalvelu nettiin, missä jokainen nainen voi kohdistaa nämä ahdistuksen tunteensa. Olisiko sille kaupallista kysyntää.
naistenitkumuuri.fi
Varaan tuon domainin.
#BelieveAllWomen
😂🤣 NOSTO!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on varmaan sellainen "The only gay in the village" -tyyppinen vääristymä.
Vierailija kirjoitti:
Huh tätä yhtä täällä riehuvaa miestä. Ilmeisesti tarkoitus on saada keskustelunaihe poistoon, mutta kyllä tuo silti on sellaista tekstiä, että hirvittää ajatella tuollaisen kulkevan jossain vapaana.
Nyt oli juuri uutisissa erilaisista vihapuhujien tyypeistä, ja jotkut täällä kirjoittavat miehet menevät selvästi siihen kategoriaan jossa ovat ideologisesti motivoituneet vihapuhujat. Tarkoitus on pelotella naiset hiljaisiksi ja myös lietsoa muita miehiä naisiin kohdistuvaan väkivaltaan. Se on pelottavaa, ja on kuvaavaa, että naisiin kohdistuvaan vihapuheeseen kiinnitetään viranomaistaholta paljon vähemmän huomiota kuin muihin vihapuheen muotoihin.
Mä vielä etukäteen kysyin teiltä, pidetäänkö tää siistinä vaiko ei. Ei siinä mitään ideologiaa ole taustalla, voin luvata. Nyt nää teidän höpöhöpöt taas täyttää tämän palstan just niin kuin halusittekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. En edes yritä tuota hahmottaa itse. Yhdentekevää, mutta olet oikeassa, voin vain henkilökohtaisesti sanoa, että en edusta mitään muuta kuin itseäni. Se, että suurin piirtein tiedän sanan konservatiivi, ei tarkoita, että olisin täällä sitä edustamassa.
Hyvä että ymmärrät omat rajoitteesi... mutta olisiko silloin sinun syytä pidättäytyä kirjoittelemasta palstalle sontaa ja pyrkiä sen sijaan kehittämään itseäsi? Ihan vain tuli mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on varmaan sellainen "The only gay in the village" -tyyppinen vääristymä.
Ite olet homo!!!!! Minä en ole mikään Village People tyyppinen gay!!!!
Minä korkkasin jo rosen ja punkun, ulkona ihana ilma, hyvää juhannusta kaikille, myös väärintekijöille. Muistakaa katharsis.
Jättäkää rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vielä etukäteen kysyin teiltä, pidetäänkö tää siistinä vaiko ei. Ei siinä mitään ideologiaa ole taustalla, voin luvata. Nyt nää teidän höpöhöpöt taas täyttää tämän palstan just niin kuin halusittekin.
Kunnon narsku, jos täällä ei tehdä niin kuin minä haluan, niin saatte kaikki kärsiä seurauksista. Minkä ikäinen olitkaan?
Pitkissä ketjuissa harvoin puhutaan loppuviimein itse asiasta.
Vierailija kirjoitti:
oo
Vierailija kirjoitti:
Suomi velkaantuu vauhdilla ja kotitalouksilla on hirveät asuntovelat täällä Helsingissä ja kaiken kukkuraksi korko on alkanut nousemaan. Ja ruoan hinta nousee päivä päivältä ja media jaksaa jauhaa jostakin Rydmanista, kirjoittaisivat nykytilanteesta. Ihmisillä ei ole enää varaa ostaa joka päivä ruokaa ja nuoret perheet ovat ylivelkaantuneet. Jokaisessa työpaikassa on naisiin kohdistuvaa häirintää. Ja eikö sitä ole siellä eduskunnassa joka puolueessa. Lopettakaa jo turha lässytys ja paneutukaa tärkeimpiin asioihin ja joita riittää nykyaikana.
Tällä käännetään ihmisten ajatukset toisaalle, ettemme liikaa seuraa mitä hallituksemme puuhastelee. Häirintäyhdyshenkilöillä riittää puuhaa seurata silmä kovana, ettei vain kukaan kiusaa toinen toisiaan. On maailma mallissaan, ei voi muuta sanoa. Aivan järkyttävää nostaa Wille Rydman tällä tavalla tikun nokkaan. Hän tarvitsee tukea ja apua, jokainen tekee virheitä, ansaitsee toisen tilaisuuden.
Ongelmahan tässä Hesarin artikkelin ja KRPn haastattelujen perusteella on se, että on tehty hyvin samantyyppinen virhe kerta toisensa jälkeen. Tilaisuuksia on taatusti ollut jo ainakin kaksitoista. Ja mikään ei näytä menneen perille?
Rentoina roikkuvat raihnaiset pussit-
milläpäs hässit, milläpäs nussit?
Setämiehellä olisi vielä haluja, voimia,
-mutta kun kalu ei meinaa enää toimia.
Kerran jos pääsisin vielä vehkeellä tuolla-
sittenpä voisinkin ylpeenä kuolla.
Isoisäkin taisi pitäänuorista tytöistä. Katsokaa vaikka levyjensä kansia. Ja sanoituksissakin sitä sävyä. Villen mukaan mennyt 16-vuotiaan kanssa naimisiin 35-vuotiaana.
Ilmiannoin monta asiatonta kommenttia.
Ette pysty huonolla käytöksellä tai kielenkäytöllä enää hiljentämään meitä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannoin monta asiatonta kommenttia.
Ette pysty huonolla käytöksellä tai kielenkäytöllä enää hiljentämään meitä.
Kaikella kunnioituksella sulla taitaa olla jonkin sortin hahmotushäiriö, että kyseessä näissä sekopäisissä kommenteissa on joku kollektiivi kyseessä. :D
Tätä tarinaahan teinipoke toistaa. Miesten ei tarvitse tuntea minkäänlaista vastuuta saati syyllisyyttä, kun tyttölapset on (petollisia) lutkia iästä riippumatta. Juu ihan itse suunnilleen setien sepalukseen tarraavat omasta himostaan. Mieshän se uhri siinä lopulta on!!
En nyt ihan heti keksi etovampaa miestyyppiä.