Irtokarkit on lapsille - Ei yli 16- vuotiaan kuulu syödä enää irtokarkkeja
Tuon ikäisen tulisi jo tajuta ettei irtokarkit sisällä mitään ihmisen tarvitsemaa
Kommentit (26)
Mä aattelin laittaa irtokarkki pöydän synttäreilleni aikuisille vieraille ja itselleni. Kohta 45 v
Mulla pääs tänään hymy kaupassa, kun mun liki 40v mies valitsi itselleen irtokarkkeja siinä tuntemattomien lapsien seassa. Vois ne asiat olla huonomminkin, jos tiedätte mitä tarkoitan.
Ehkäköhän niitä syödäänkin, jotta tulisi vähän iloa päivään, eikä "eloonjäämiseksi". Muu "perusruoka" on siihen...
Vierailija kirjoitti:
Jos on jotain mitä ihminen ei tarvitse, niin se on tofut, soijat ja seitanit
Totta. Ihminen tarvitsee kunnon pihvin, vaikka vihervassaria miten päin kiukuttaisi.
No on asioita joiden funktio elämässä on täyttää välttämättömiä tarpeita ja asioita joiden funktio on tuoda nautintoa. Jos haluaa rajata jälkimmäiset pois omasta elämästään niin se on toki ihan fine. Turha vaan tuputtaa sitä elämäntyyliä muille.
Nimenomaan (pienet) lapset ei niitä tarvitse ja ihan turha opettaa syömään karkkia. Vois olla k-18.
Jokainen syököön mitä lystää, ja niinhän ne syökin. 👌
Mistä tulit siihen johtopäätökseen, että juuri tuo ikäraja on oikea?
Iskä n 70v ja puoliso halus mennä kävelylle ja ostaa irkkareita
No alcohol, no beating kirjoitti:
Mulla pääs tänään hymy kaupassa, kun mun liki 40v mies valitsi itselleen irtokarkkeja siinä tuntemattomien lapsien seassa. Vois ne asiat olla huonomminkin, jos tiedätte mitä tarkoitan.
No mitäs tuossa on ihmeellistä?
T. Karkkihiiri-M56v
Totta puhut. Itse olen 40-vuotias mies ja aina hävettää, kun ostan irtokarkkeja. Niiden hinta on liian matala. Lähes joka viikonloppu saa jostain max 5€/kilo. Hinta pitäisi triplata.
Kun korona alkoi ja kun oikeasti pelättiin sen tarttuvan tyyliin katseen välityksellä, tilattiin miehen kanssa nettikaupasta 4-5 LAATIKKOA irtokarkkeja, ettei tarvitse ostaa niitä kaupasta ja käyttää samoja kauhoja muiden kanssa. Ajateltiin olevamme niin kovia irtokarkkien syöjiä, mutta vieläpä noita on yhden laatikon pohja jäljellä 😁 Ja n. 35-vuotiaita ollaan.
Minäpä yhä pidän irtareista ja olen yli 16, lällällälläl lieruu sultaa pääsii pieruu
Eilen näin jonkun tosi vanhan (varmaan yli 30v) bodari miehen ostavan irtokarkkeja. Hauska näky oli kun se mussutti niitä sitten kassan jälkeen. Oli ihan ison vauvan näköinen kun oli kaljupää.
En minä alle 16-vuotiaanakaan luullut niiden sisältävän mitään tarpeellista. Söin niitä vain, koska halusin herkutella. Niin teen nytkin.
Yhyy, miksi muut ei ole niinku mä haluun?????
Vierailija kirjoitti:
Eilen näin jonkun tosi vanhan (varmaan yli 30v) bodari miehen ostavan irtokarkkeja. Hauska näky oli kun se mussutti niitä sitten kassan jälkeen. Oli ihan ison vauvan näköinen kun oli kaljupää.
Ja sulla oli stringit vedetty kainaloihin saakka?
Miten se sokeri-liivate-lisäaine möykky tulee valmiiksi pakattuna ihmiselle tarpeelliseksi ja välttämättömäksi? Samoja karkkejahan siellä irtolaarissa on kuin valmiissa pusseissa.
Ei ne sinun sidukkasikaan ole ihmiselle tarpeellisia :D
Jos on jotain mitä ihminen ei tarvitse, niin se on tofut, soijat ja seitanit