Onko työpaikallasi ammattitaitoinen ja tehokas työntekijä, jolla on kuitenkin erittäin vaikea luonne?
Kommentit (35)
Jokaisessa hyvät ja huonot puolet.
On meillä yksi tuommoinen nainen. Hän on melkein koko ajan jostakin vihainen ja sanoo usein suorat sanat. Helppo vältellä.
On montakin. Ja heidän kaikkien motto on: "kun minä lähden kesälomalle, tämä lafka kaatuu".
Eikö sellainen ole jokaisessa vähääkään suuremmassa paikassa?
Naiset eivåt ole hyviä työntekijöitä mutta aina vaikeita luonteita kyllä.
Pistin tommosen työntekijän saikulle. Olen teostani tosi ylpeä. Kettuli mulle melkein vuoden. Sitten kyllästyin olemaan kynnysmattona.
Varmaan joka paikasta löytyy korvaamaton kpää.
On sellainen, joka osaa kaiken paremmin kuin muut, tietää kaikesta kaiken ja on yleensäkin firman paras työntekijä. Siis omasta mielestään. Ja ikävä kyllä, tehokkaan nuoleskelun ansiosta myös esimiehen mielestä.
Tunnistan itseni. Asiakkaat tykkää, työteho hyvä ja asiakasmäärä tuplat mitä työkaverilla.
Työyhteisössä olen silti monella tapaa hankala.
On. Suorastaan korvaamaton firmalle, pystyy tekemään sellaisia ihmeitä jotka ei muilta onnistuisi, matemaattisesti todella lahjakas. Jonkunlainen asperger-tapaus joka tiuskii omia mielipiteitään sumeilemattomasti ja päin naamaa miettimättä, johon ei juuri uskalla väittää vastaan - varpaillaan on koko kööri palavereissa. Useimmiten onkin toki oikeassa , mutta se tapa jolla esittää asioita on jostain sadan vuoden takaa suomen armeijasta kapiaisasemasta. Vaatii kovaa nahkaa työyhteisön jäseniltä.
Sellainen loputtomiin kälättäjä, rakastaa ääntään, aina joku pitkä yksityiskohtainen juoru menossa. Tänään tulikin paras kun kertoi n. 20 minuutin tarinan vanhan työpaikkansa jostain naisesta, joka kälätti ja oli aina äänessä ja siis kuulemma tosi rasittava heille muille, "normaaleille"..
o.O
On. Tehokas ja aikaansaava, samalla hyvin äkkiväärä ja koskaan ei tiedä mikä on vastaanotto kun sen puheille menee.
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan itseni. Asiakkaat tykkää, työteho hyvä ja asiakasmäärä tuplat mitä työkaverilla.
Työyhteisössä olen silti monella tapaa hankala.
Jos tunnistat olevasi hankala niin etkö yritä tai halua työstää omia työyhteisötaitoja?
On, mutta nyt hän on pitkällä saikulla kun liukastui vahingossa saippuaan työpaikan veskissä.
Ilmeisesti erikoinen luonne ja tehokkuus kulkevat käsi kädessä. Leppoisat laiskanpulskeat sitten tekevät puheissaan enemmän kuin käytännössä.
Johtajana antaisin heti potkut. Tuollaiset pilaa työpaikan ilmapiirin.
Mieluummin kymmenen ammattitaidotonta ja laiskaa, mutta positiivista, iloista ja ainahymyilevää kuin yksi ikimyrtsi huippuammattilainen.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joka paikasta löytyy korvaamaton kpää.
Kuka teillä, meillä Marko.
Vierailija kirjoitti:
Johtajana antaisin heti potkut. Tuollaiset pilaa työpaikan ilmapiirin.
Mieluummin kymmenen ammattitaidotonta ja laiskaa, mutta positiivista, iloista ja ainahymyilevää kuin yksi ikimyrtsi huippuammattilainen.
Arvaankin miksi ET ole johtaja.
T: johtaja
Minä, en tiiä tarkemmin miten ilmenee, mutta koskaan ei jatku sopparit. Tulosta teen duuneissa aina ihan v***sti.
As. diagnoosin sain pari vuotta sitten,kaippa se tuohon liittyy hyvin paljon, ja kuulemma erikoista vuorovaikutus, liian suoraa tai jotain .