Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri RUSAUTTELEE rystysiään joka 5. minuutti!!

Vierailija
18.06.2022 |

Aloitin uudessa työssä jossa on avokonttori, ja viereisellä työpisteellä on tyyppi joka jatkuvasti naksuttaa sorminiveliään, ja aina väliin vetää kunnon ryskynän vähintään neljällä rystysellä. Pitäisi voida keskittyä haastaviinkin tilanteisiin mutta aivot sammuu aina kun vierestä kuuluu NAKSUNROUSKIS.

En millään halua uutena olla joku valittaja, ja haluaisin että harmonia säilyy.

Pelkään että alan passiivis-aggressiiviseksi. Eilen naksutin kynää joka kerta kun vierestä kuului rusaus. Ja vieressä oleva kaveri katsoi ärsyyntyneenä kun klikkailin kynää. Tuli sellanen olo että HEHHEH!

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee sen varmaan tahallaan? Ei kivaa tuollainen käytös työkaverilta. Onko hänellä joku neuroosi, että pitää niksautella rystysiä?

Vierailija
2/45 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pakko sanoa siitä, ei tuota kestä kukaan. Yök. Tai pomo määrittelee käytössäännöt ettei tule häiriötä. Avokonttori ei ole hyvä idea, työhuone olisi helpompi toisinaan tai etä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et haluaisi valittaja olla mutta valittaja olet varsinkin kun alat kostamaan sinua häiritsevät äänet. Nyt rohkeasti vaan maanantaina toimistolle ilmoittamaan että tästä lähtien kukaan ei tee mitään mikä häiritsee minua ja korosta kuinka täydellinen olet etkä itse tee mitään muita häiritsevää koskaan kun olet niin päättänyt

Vierailija
4/45 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi pakko sanoa siitä, ei tuota kestä kukaan. Yök. Tai pomo määrittelee käytössäännöt ettei tule häiriötä. Avokonttori ei ole hyvä idea, työhuone olisi helpompi toisinaan tai etä. 

Kuka keksi avokonttorit??

Vierailija
5/45 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työkaveri joka puhuu taukoamatta. Siis ei osaa laisinkaan keskustella vaan laskettelee sitä omaa yksinpuheluaan menemään. Koulutukset ja kokoukset menee kaikki siihen että tällä on joku tarina iskeä omaan väliin. Aina alkaa: "Mulla on muuten yks kaveri joka..." Ja aina se kaveri liittyy käsiteltävään asiaan.

Vierailija
6/45 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on mahdotonta naksahtaminen johtuu kaasukuplien puhkeamisesta ja sormet voi maksattaa 20 minuutin välein. Noin tiheästi naksauttelu on mahdotonta.

Vierailija
7/45 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista että se häiritsee ihan näin lauantai-iltana niin että pitää palstalla purkautua.

Trollit on töissä 24/7

En oo trolli. Ja joo, kyllä, mietin turhia asioita vapaallakin. Meillä on myös kiertävät vuorot joten saatetaan olla tulevaisuudessa töissä yhtäaikaa lauantainakin.

Mutta kyllä, purkauduttua tuli. Kiitos ja anteeks.

-AP

Vierailija
8/45 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellaiset napsusormet ja välillä niitä on pakko naksautella, muuten tuntuu kuin menisivät jumiin.

Vierailija
9/45 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on mahdotonta naksahtaminen johtuu kaasukuplien puhkeamisesta ja sormet voi maksattaa 20 minuutin välein. Noin tiheästi naksauttelu on mahdotonta.

Tuu paikan päälle toteamaan tämä ihme.

-AP

Vierailija
10/45 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellaiset napsusormet ja välillä niitä on pakko naksautella, muuten tuntuu kuin menisivät jumiin.

No ei mene :D

Jos lopetat naksuttamisen niin palaavat normaaleiksi. Sama juttu kuin krooninen persiin rapsuttelu.

Vierailija
11/45 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kestäisi. Todella vastenmielinen vilunväristyksiä aiheuttava ääni monelle. Ota asia puheeksi hänen kanssa.

Vierailija
12/45 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei mene :D

Jos lopetat naksuttamisen niin palaavat normaaleiksi. Sama juttu kuin krooninen persiin rapsuttelu.

Tyhjäpään on pakko näemmä kommentoida, vaikka et tiedä asioista mitään.

Vierailija
13/45 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollainen ole normaalia.

Vierailija
14/45 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sentään piereskele, kuten mun työkaveri. Onneksi ei olla enää toimistolla kuten ennen. Sai koko ajan haistella sen paskanlemuja, istui vastapäätä.

Vierailija
15/45 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kestäisi. Todella vastenmielinen vilunväristyksiä aiheuttava ääni monelle. Ota asia puheeksi hänen kanssa.

Hää on nuori kaveri ja olen tähän asti vain ajatellut että pitää sietää, ihmiset on erilaisia jne. Tuntuisi että puutun jotenkin henkilöön jos pyydän ettei rusauttelisi koko ajan rystysiään. Onko joku hienotunteinen tapa ottaa asiat esille? Tauot on porrastettuja niin ei niin kauheasti nähdä.

-AP

Vierailija
16/45 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista että se häiritsee ihan näin lauantai-iltana niin että pitää palstalla purkautua.

Anteeks mutta mistä muualla ja milloin? Määrittelisitkö, niin minäkään en aloita sitä ketjua minkä meinasin.

Vierailija
17/45 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa risti sen pöydälle kopiopaperille....

Vierailija
18/45 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hyi. Yhdellä kurssilla vieressä istui aina nuori mies, joka rusautteli sormia ja välillä niskojaankin. Haisikin pesemättömälle eli oli kaikinpuolin ällöttävä.

Vierailija
19/45 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista työtä tehdään avokonttorissa?  Mitä ap niinku käytännössä teet?

Niinku käytännössä olen ihmisille erittäin tiukkojen tilanteiden ratkoja.

-AP

Vierailija
20/45 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sormia on 10. Niitä voi sinun (paikkaansapitämättömällä) kaavalla naksutella yhdestä nivelestä yhden kerran kahden minuutin välein. Siihen jos lisätään muut nivelet niin 8 x 3 + 2 x 2.

Ruskunaa riittää.