Minun asuntoni on kalustettu kokonaan Jyskin ja IKEAn kalusteilla
Kommentit (38)
Omassa kerrostalo kaksiossa. Kalusteet ovat: Isku, Artek, marimekkoa tekstiilit. Laadukkaat ovat. Hyvästä ja laadukkaasta olen valmis maksamaan. Taidelasia Iittalaa Harri Koskinen, Oiva Toikka, Timo Sarpaneva ja Alvar Aalto.
Ikeassa on hinnat noussut ihan hirveästi, sohva ennen 299 € nyt 449 €, matto ennen 69 euroa ja nyt 109 euroa jne. Ihan järkyttäviä korotuksia.
Minulla vähän kaikkea sekaisin. Ikeaa, perittyä, Askoa, antiikkia ja Rustaa. Kunhan kun itse viihdyn. 😃
Vierailija kirjoitti:
Minulla vähän kaikkea sekaisin. Ikeaa, perittyä, Askoa, antiikkia ja Rustaa. Kunhan kun itse viihdyn. 😃
Kunhan kun 🤭
Vierailija kirjoitti:
Ikealla ihan kuranttiakin tavaraa, Jyski on kyllä vähän hiinä ja hiinä.
Muuten kanssasi samaa mieltä, mutta hiinä ja hiinä on jo niin last season.
Tuo Jysk on varmaan maailman typerin nimi myymäläketjulle. Onneksi meillä ei ole noita. Hyvähän se olisi jollekin jyväskyläläiselle yskänlääkefirmalle.
Vierailija kirjoitti:
Hassua, kun just kannustettiin meidän uusi 45 neliön kaksio Teneriffalla Ikean kalusteilla, ehkä tylsää, mutta helppoa.
Sohva, sohvapöytä, kaksi kevyttä nojatuolia, matala kaapisto, pyöreä jatkettava ruokapöytä, tuolit, sänky ja yöpöydät. Ne tulivat maanantaina. Lamput ja verhot ostettiin paikallisesta liikkeestä. Matot pitää kai hakea Ikealta, kun ei olla sopivia löydetty.
Mäkin olen kalustanut 2 asuntoa pääasiassa Ikealla. Se on vaan niin helppoa. Kotisohvalla suunittelee, mitä tarvii jasitten klikkailee ne koriin. Ikealla kalusteet ja kodin tavarat ovat myös yhteensopivia.
Mausteeksi hankin myös osan verhoja, mattoja ja valaisimia muualta. Sekä se "pakollinen" antiikkihuonekalu. 😉👌
Vierailija kirjoitti:
Näin minä luulen, että aika moni sisustaa. Minä ainakin.
Niin minullakin. Ei tarvitse lasten tapella perinnöstä.
Eikö tuo ole ihan normaalia? Erikoisempaa kai olisi, jos kaikki huonekalut olisivat antiikkia.
Ikean kalusteet on parhaita usein muuttavalle. Olen odottanut Ikealta oman malliston pyykkikonetta.
Olisi kätevä kantaa 10kg painava kone auton kyytiin nykyisten rohjojen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Jysk on varmaan maailman typerin nimi myymäläketjulle. Onneksi meillä ei ole noita. Hyvähän se olisi jollekin jyväskyläläiselle yskänlääkefirmalle.
Se vielä puuttuisikin kun noita lentelisi yöllä pimeässä huoneessa.
Ikeassa on hinta-laatusuhteeltaan ihan parhaat sängyt ja muutakin hyvää löytyy kyllä! Pitääkin mennä huomenna ostoksille ja samalla aamubuffaan <3
Kaikki aina haukkuu Ikean huonekaluja, mutta kummasti niitä vaan myydään koko ajan
Vierailija kirjoitti:
Ikeassa on hinta-laatusuhteeltaan ihan parhaat sängyt ja muutakin hyvää löytyy kyllä! Pitääkin mennä huomenna ostoksille ja samalla aamubuffaan <3
Juu, sängyt on hyviä. Ostin mökille saman sängyn mikä on kotonakin. Ei tarvinnut käydä kokeilemassa.
Joku puhuu munakennoista. Hei, ne pahvit on pakkausmatskua! Ikean pöydät ovat ihan tiivistä tavaraa. Joskus taisi olla halvin kaluste, missä ontto höttösisus. Ei ole enää. Tule pois viime vuosisadalta!
Vierailija kirjoitti:
Ikean kalusteet on parhaita usein muuttavalle. Olen odottanut Ikealta oman malliston pyykkikonetta.
Olisi kätevä kantaa 10kg painava kone auton kyytiin nykyisten rohjojen sijaan.
Tuosta olen eri mieltä, vaikka ikeaa suosinkin. Kalusteet nimenomaan eivät kestä siirtelyä eivätkä uudelleenkokoamista.
Ja pesukoneet ovat ihan syystä painavia. Kevyessä koneessa pitäisi olla ihan eri toimintasysteemi. Enpä uskaltaisi pestä 10 kg pyykkiä 10 kg koneessa.
Onkohan pesupalloja vielä myynnissä? Oli sellainen kammesta kädellä pyöritettävä "pesukone". Näitä Ikea voisi myydä kesämökeille. 😊
Niin minullakin. On myös lahjoituksina saatuja ja kirppiskalusteita. Ei mulla ole muuhun varaa.
Ikealla ihan kuranttiakin tavaraa, Jyski on kyllä vähän hiinä ja hiinä.