Naiset ihailee bodybildereitä
Kommentit (98)
Eihän sellaiset pysty ees liikkumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M54, minkälaisia salituloksia rekordistasi löytyy?
190/300/200..aika hyvin , 5 kypäsenä tehtynä
ap
Naisena tämä tulos ei sano minulle mitään, eikä voisi vähempää kiinnostaakaan. Miehiä vartenhan nämä miehet treenaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun sedän vahvat käsivarret on siveän neitsyen lantiolla , on nainen myytyä lihaa
Mies54vSinäkin olet vielä korkkaamaton ;)
T: Markku 51
Tää 54 pappa seisoo ködet lantiolla peilin edessä, eikä ymmärrä miks naisia EI KIINNOSTA!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on bodybilderi?
Boomerin oma kieltä, joka vidun ketjussa!!!
X-generation..ohjaajan huomautus
ap
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän enemmän älykkäistä ja tietysti varakkaista. Niihin ei bodarit kuulu.
Paitsi Bull Mentula.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olen tutuilta naisilta kuullut niin kyllä Jari "Bull" Mentula on sellainen vähän niinkuin salainen unelmamies, josta haaveillaan.
On tietysti se oma mies joka on ihan kiva, mutta makuukammarin puolella ajatukset harhautuvat Jariin.
Mä en ole koskaan henkilökohtaisesti kuullut kenenkään naisen sanovan noin. Ei edes silloin kun ko. ukko oli esillä mediassa enemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun sedän vahvat käsivarret on siveän neitsyen lantiolla , on nainen myytyä lihaa
Mies54vSinäkin olet vielä korkkaamaton ;)
T: Markku 51
Tää 54 pappa seisoo ködet lantiolla peilin edessä, eikä ymmärrä miks naisia EI KIINNOSTA!!!
Naiset on vähän hankalia. onneksi tii rakastaa
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Oletan että ilmoitit tulokset järjestyksessä penkki/mave/kyykky.
Kovat tulokset kyllä (varsinkin 50 v:lle) jos on naturaalina tehty. Varsinkin penkki ja mave. Kyykky aika heikko suhteessa penkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on bodybilderi?
Suora suomennos= Lihapää
Vierailija kirjoitti:
Mitä olen tutuilta naisilta kuullut niin kyllä Jari "Bull" Mentula on sellainen vähän niinkuin salainen unelmamies, josta haaveillaan.
On tietysti se oma mies joka on ihan kiva, mutta makuukammarin puolella ajatukset harhautuvat Jariin.
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Mikä on bodybilderi?
Bodybilderi = ylikypsä setä, pillunjahtaaja eli pilderi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kovat tulokset kyllä (varsinkin 50 v:lle) jos on naturaalina tehty. Varsinkin penkki ja mave. Kyykky aika heikko suhteessa penkkiin.
Jep. En viitti repiä kyykkyä ylös..oon pystyny treenata ihan ilman loukkaantumisia. Penkki on kapea sisimmistä merkeistä...oon tyytyväinen ja aloituksesta, ei kannata ottaa ihan tosissaan.😉
mies54v
Ei elokuvissa olisi lihaksikkaita miespääosan esittäjiä jos naiset eivät niistä tykkäisi. Miettikää nyt: Schwarzenegger, Stallone, Dwayne Johnson, Vin Diesel...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Jep. En viitti repiä kyykkyä ylös..oon pystyny treenata ihan ilman loukkaantumisia. Penkki on kapea sisimmistä merkeistä...oon tyytyväinen ja aloituksesta, ei kannata ottaa ihan tosissaan.😉
mies54v
Joo, ei oo vaaraa tosissaan ottamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei elokuvissa olisi lihaksikkaita miespääosan esittäjiä jos naiset eivät niistä tykkäisi. Miettikää nyt: Schwarzenegger, Stallone, Dwayne Johnson, Vin Diesel...
En oo kyllä nähnyt yhtään noiden lihanuijien leffaa. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
mies54v
Teetkö penkin kisanostoa mukaillen pysäytyksellä vai ns. salinostona?
isämahainen aloittaja on väärässä taas kuten niin monessa muussakin asiassa.
Kehonrakentajat on kamalia ja luonnottomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo kyllä nähnyt yhtään noiden lihanuijien leffaa. Yök.
Miljoonat naiset ympäri maailmaa ovat nähneet ja ihailevat noita miehiä. Kannattaa tutustua. Esim. Terminator ja Rocky ovat elokuvinakin hyviä.
No ei. Miehet ihailee lihaksia muilla miehillä ja kuvittelee naistenkin tykkäävän jostain suoniaan pullistelevasta hirvisammakosta jolla on ilmeisen kipeät finnit niin kainaloissaan kuin nivusissaankin.
Miehet ihailee pildereitä.