Onko teillä käynyt niin, että teette jonkin asiallisen aloituksen ja joku pässi ilmestyy sitten kommentoimaan muka aloittajana?
Kommentit (19)
Mä olen joskus tehnyt niin ja nyt joku teki mulle saman.
Ap
Monestihan niin käy. Varsinkin, jos oikea aloittaja ei viitsi osallistua keskusteluun.
Anonymiteetti ei ole identiteetti, jonka voisi varastaa.
T: AP
Ps. oikeasti olen sitä mieltä, että jokaisen aloituksen tekijälle pitäisi saada jonkinlainen "salasana", jolla identifioitua oikeaksi aloittajaksi kommentoidessaan.
Olen
ap
Eli olen siis
ap
eiku..
ap
Ei. Mut joka toisessa ketjussa mielenterveysongelmaiset naiset väittää jotain ihan sekopäistä, että kaikki kirjoitukset on mun itseni tekemiä tai jotain muuta aivan levotonta. :D
Niin kuin esim. minun aloitukseeni kultaisista suihkuista.
T. AP
Hei nyt kaikki vale-ap:t pois tästä ketjusta trollailemasta! Tämä on vakava asia.
T: ap
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mut joka toisessa ketjussa mielenterveysongelmaiset naiset väittää jotain ihan sekopäistä, että kaikki kirjoitukset on mun itseni tekemiä tai jotain muuta aivan levotonta. :D
Spessun tyylin kyllä tunnistaa. Samoin Huoriksen.
Olen tehnyt noin muutaman kerran ja myöskin minulle on tehty useita kertoja noin.
-ap
Kävin tänään saunassa ja masturboin itseäni anukseen löylykauhalla.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spessun tyylin kyllä tunnistaa. Samoin Huoriksen.
Tälläkin kerralla meni väärin.
Aloittajana ilman lupaa esiintyvä on tuhma poika.
Joskus olen tuohon syyllistynyt, kun alkuperäisen ap:n vastaukset ovat ollet niin tylsiä ja värittömiä. Eli tuonut vähän uutta buustia keskusteluun ja sohaissut muurahaispesää hieman radikaaleimmilla vastauksillani ja mielipiteilläni!
Mulle käynyt niin että joku tekee jotain outoja aloituksia muka esiintyen itsenäni kun itse en tee aloituksia.
Voisitteko nyt oikeasti käyttäytyä asiallisesti??
Ap
Minusta tuollainen on todella ärsyttävää.
T: AP