Äkkilähto Espanjaan viikon päästä. Miten siirtää menkat?
Menkkojen pitäisi alkaa just lähtöpäivänä
-e-pillerit ei käytössä
-aurallinen migreeni
Jos jollain valmisteellä onnistuu näin lyhyellä varoitusajalla tarvitseeko reseptiä varten ajan gynelle vai onnistuuko yleislääkärin vastaanotolla?
Kommentit (13)
Jälkiehkäisypilleri aloittaa menkat samontein
Liian lyhyt aika noin isoon hormonaaliseen juttuun.
Ajattelitko jakaa siellä persettä Espanjalaisille kun kuukautiset haittaa? Mitä haittaa niistä on?
Aiheesta menkkojen siirto on aijeminkin ollut. Kipin kapin lääkäriin ja resepti niihin tabuihin lääkäriltä .Nopeammin vastausolisi tullut kun selaimeesi olisit laittanut aloitus. Monta hakutulosta heti.
Vierailija kirjoitti:
Jälkiehkäisypilleri aloittaa menkat samontein
No eikä aloita.
Vierailija kirjoitti:
Jos jollain valmisteellä onnistuu näin lyhyellä varoitusajalla tarvitseeko reseptiä varten ajan gynelle vai onnistuuko yleislääkärin vastaanotolla?"
Ei tarvitse vastaanottoa. Lähibaarista löytyy varmasti mies joka pyyteettömästi pysäyttää menkat kuukausiksi pippelistä tulevalla puhtaalla luonraistuotteella kun selität tilanteen ja pyydät kauniisti
Miten voi olla noin pihalla siitä, miten naisen keho toimii?
Oon siirtänyt primolutilla, aloitettava 3pv ennen kun menkat pitäs alkaa. Syödään siirron ajan.
Keltarauhashormonilla, lääkäri määrää.
Meillä terveyskeskuksessa saa puhelinsoiton perusteella Primolutit, ei tarvitse lääkärinaikaa. Aloitus viimeistään 3 vrk ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää.
Vierailija kirjoitti:
Keltarauhashormonilla, lääkäri määrää.
Lisätään vielä että olen itse siirtänyt menkkoja tällä jo kolme vuotta. Toimii. Toki jos ei migreeniä potevalle sovi niin sitten ei voi.
Jätä menkkasi gigoloiden 🤵🏾 huoleksi, ne kyllä nuohoavat 🍆 röörisi puhtaiksi! 😋
Cardi B siirsi menkkojaan syömällä helvetisti aspiriinia. Omalla vastuulla...