Maisterit, olitteko promootiossa?
Millaista oli?
Minulla valmistumisesta on jo aikaa, mutta ei ole tullut mieleen osallistua promootioon. Kolme päivää juhlintaa, tuntuu aika höhlältä.
Kommentit (16)
En, sain tutkintotodistuksen postitse. Olisi ollut mahdollisuus osallistua promootioon.
Meinasin osallistua, mutta olisi tullut liian kalliiksi. Laskeskelin, että olisi mennyt vähintään 500 € kuluihin. Sillähän saa jo ulkomaan matkan. Muutenkaan pilkuntarkat perinteet eivät kiinnosta. Meni maku, että olisi pitänyt olla erilainen juhla-asu tilpehööreineen eri päiville.
Jos haluaa vain maisterinsormuksen käyttöoikeuden, voiko käydä vain siinä rituaalissa? Tietääkö joku?
Todistus tuli postissa kotiin ja siinä se. Asuin jo toisella paikkakunnalla ja olin töissä
Vierailija kirjoitti:
Todistus tuli postissa kotiin ja siinä se. Asuin jo toisella paikkakunnalla ja olin töissä
Sama tilanne oli minullakin.
En kokenut tarpeelliseksi osallistua. Olisi voinut kyllä olla hauskaakin. Ehkä koin sen liian traditionaalisena ja pönöttävänä.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa vain maisterinsormuksen käyttöoikeuden, voiko käydä vain siinä rituaalissa? Tietääkö joku?
Pitänee olla myös tutkinto takana.
Itse sain anomuksesta maisterin arvon ilman juhlallista vihkimistä. Tämä oli aikana, jolloin tutkinto oli FK ja maisterin arvoa piti erikseen anoa. Metrin, aluksi, että tyhjää höpinää koko tuttu, mutta nyt kun maisteri on tutkinto, niin monella nuoremmalla menevät fil.kandit ja hum.kandit sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän maisteri voi maisterin sormusta pitää, oli, provosoitu tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsistä menee terä, kun lainausmerkit sensuroidaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse sain anomuksesta maisterin arvon ilman juhlallista vihkimistä. Tämä oli aikana, jolloin tutkinto oli FK ja maisterin arvoa piti erikseen anoa. Metrin, aluksi, että tyhjää höpinää koko tuttu, mutta nyt kun maisteri on tutkinto, niin monella nuoremmalla menevät fil.kandit ja hum.kandit sekaisin.
siis Mietin, en Metrinkeleen autocorrect
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis Mietin, en Metrinkeleen autocorrect
Nyt kolme pistettäkin sensuroidaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No maistereiltahan tässä ketjussa kysytäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provosoitu, hauska. Mutta itse asiaan: eikös tuo maisterinsormuksen käyttöoikeus saada nimenomaan promootiossa?
Huhuu? Minua kiinnostaa tämä oikeasti.