Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin lakkasit välittämästä muiden mielipiteistä ja aloit elämään omalla tavallasi?

Vierailija
17.04.2025 |

Nuorena oli tärkeää olla juuri samanlainen kuin kaikki muutkin ja kavereiden mielipiteellä oli paljon merkitystä. Milloin sinä löysit oman itsesi ja aloit elämään juuri oman itsesi näköistä elämää?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun koin liian ahdistavaksi yrittää sopeutua muotteihin ja ymmärsin, että se tarkoittaa naiselle myös äärimmäisen väkivallan ja naisvihan kohteena olemista. 

Vierailija
2/11 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ollut nuorenakaan tuollaista tarvetta. Vastaan 6-vuotiaana, koska ennen sitä en muista juuri mitään. Syynä tälle syntymäitsevarmuudelle taitaa olla yltiökriittinen äiti - teki niin tai näin, niin aina väärin, niin parempi vain tehdä niin että edes itse on tyytyväinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan välittänyt muiden mielipiteistä ja olen aina elänyt omalla tavallani. Olen aina tykännyt suorastaan uhmata valtavirtaa -varmasti teen omalla tavallani. Mutta olenkin erilainen nuori.terv.keskivaikea aspenger nainen

Vierailija
4/11 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä synnyin keskisormi pystyssä. 

Vierailija
5/11 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan erityisesti välittänyt muiden mielipiteistä. Ehkä 25-vuotiaasta eteenpäin yhä vähemmän.

Kukaan muu ei joudu elämään minun elämääni minun nahoissani. Siksi elän juuri kuten lystään, muut saavat mussuttaa niin paljon kuin jaksavat.

Vierailija
6/11 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla

Vierailija
7/11 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vaimo käski

Vierailija
8/11 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän ja teen niinkuin parhaaksi nään. Kuitenkin lakia rikkomatta. 

Vierailija
9/11 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän ikää tulee, sitä vähemmän välittää muitten mielipiteistä. Ihanaa tajuta että voi mennä kauppaankin just niin hirveissä vaatteissa ja homssuisena kuin haluaa. Eikä ole pakko osallistua kaikkiin kissanristiäisiin jos ei kiinnosta.

Vierailija
10/11 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus silloin, kun muutin vanhempien luota pois omaan asuntoon. Ehkä jo vähän ennen.

Vierailija
11/11 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 45 vuotiaana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän