Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te pitkään yhdessä olleet pidätte seksielämän jännittävänä?

Vierailija
18.06.2022 |

Olen ollut saman miehen kanssa teini-iästä. Olemme kasvattaneet kolme lasta, yksi on jo muuttanut kotoa.

Yhdessä on oltu 23 vuotta ja olemme olleet aika onnellisia, samanlainen huumorintaju ja "maailmankatsomus" yhdistää.

Mieheni on hauska, fiksu ja komea.

Valitettavasti tässä viime vuosina olen ollut jollain tavalla seksuaalisesti turhautunut, ei sillä etteikö mies osaisi hommiaan (osaa todella), vaan olen jatkuvasti himoissani ja haaveilen seksistä muiden miesten kanssa.

Oma mies sytyttää, mutta samaan aikaan tuntuu että seksielämä on samaa tylsää puuhaa. Seksin määrä ei ole ongelma, seksiä on usein.

Pikkulapsiaika meni hyvin ja seksielämä ei kärsinyt kovinkaan paljon (lapset laitettiin ajoissa nukkumaan, päiväuniaikaan pystyi myös puuhailemaan jne.).

Murrosikäisten kanssa asuminen oli haastavinta, koska pikkuteinit valvovat myöhään ja ovat kärryillä siitä mitä seksi tarkoittaa, aina piti paneskella hiljaa ja varoa ettei jäädä kiinni. Se ei ollut todellakaan jännittävää vaan ärsyttävää ja ahdistavaa.

Kaikki jotka ovat eläneet nämä vaiheet tietävät mistä puhun. Onnekkaita ovat he, joilla on iso omakotitalo useassa kerroksessa tai mahdollisuus lähteä mökille tms.

Nyt kun nuoret voi helposti jättää keskenään ja lähteä vaikka hotelliin yöksi niin tuntuu että seksi on niin tuttua ja nähtyä, että ei se ole kuin suoritus. Ei siinä juuri hekumaa ole.

Mitäs tässä tilanteessa olisi tehtävä?

Onko tämä vain pakko hyväksyä, että jännitys on kuollut?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole aika normaalia. Olen mies vastaavassa tilanteessa. Ei se sama rasia oikein jaksa kiinnostaa enää kaikkien vuosien jälkeen, vaikka vaimo onkin ikäisekseen edelleen todella hyvännäköinen (kelpaisi varmasti 99% miehistä). Mitään taloudellisia tai muitakaan huolia tai ongelmia meillä ei ole. Olen ratkaissut ongelman hankkimalla muita harrastuksia ja pitämällä kiintiöseksillä vaimon tyytyväisenä. Ei seksiä edes yli nelikymppisenä enää kaipaa samalla tavalla kuin nuorena poikana, vaikka tietenkin kun vastaan tulee vieras kaunis nainen, niin eihän asiaa voi olla huomaamatta.

Vierailija
2/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gloryholeil, lypsypöydillä ja häpeäpaaluilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, eli vastaus on että aika tylsää on meilläkin seksi. 19 vuotta yhdessäoloa, lapset teini-ikäisiä. Kaikki kiinnostava on kokeiltu, asennot, lelut, leikit... kumppani on vaan liian tuttu, niin se paras jännite jää uupumaan. Itsekin haaveilen vieraista, ihan vaan sen jännityksen takia.

Vierailija
4/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on sukua apinalle, ei joutsenelle. Geenipooli monipuolistuu, jos sikiää monelle eri miehelle. Näin tulee useampia eri geeniyhdistelmiä.

Normaali luonnon kiertokulku:

Paritellaan miehen 1 kanssa, porsitaan, erotaan.

Paritellaan miehen 2 kanssa, porsitaan, erotaan.

Paritellaan miehen 3 kanssa, porsitaan, erotaan.

Paritellaan miehen 4 kanssa, porsitaan, erotaan.

Paritellaan miehen 5 kanssa, porsitaan, erotaan.

jne.

Vierailija
5/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni mielenkiinto omaan mieheen jo kahdessa vuodessa. Ei ollut edes lapsia. Erottiin. Kaikki eivät vaan ole sellaisia, että yksi kumppani kiinnostaa seksuaalisesti. Itse tarvitsen myös vaihtelua eri miesten kanssa.

Se on ihanaa.

Ehkä voisitte kokeilla jotain parinvaihtoa?

Vierailija
6/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea antaa neuvoja, koska ihmiset ovat niin erilaisia. Meillä takana 32 vuotta ja kolme lasta. Välillä on ollut hiljaisia kausia syystä tai toisesta. Tällä hetkellä seksi taas maistuu todella hyvin, vaikka vuosia on näinkin paljon saman kanssa. Asioiden eteen voi tehdä töitä aktiivisesti ja välillä taas hyväksyä ne kuivat kaudet. Elämä ei ole stabiilia koko ajan. Pääasia, että on itselleen rehellinen kaikessa mitä tekee tai jättää tekemättä. Jos turhautuu, on varmaan tekemisen aika. Nostaisin kissan pöydälle ja puhuisin asiasta mieheni kanssa. Etsisin ratkaisua. Kyllä se voi löytyä.

Vierailija
7/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko se olla niin jännittävää? Entä jos suorituksen sijaan koittaisi vahvistaa henkistä yhteyttä? Se voisi antaa lisää seksiinkin. Tai pidätte kuukauden parin tauon seksistä ja keskitytte sillä aikaa kohentamaan parisuhdetta muuten, ehkä sen jälkeen kiinnostaa taas enemmän.

Vierailija
8/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni mielenkiinto omaan mieheen jo kahdessa vuodessa. Ei ollut edes lapsia. Erottiin. Kaikki eivät vaan ole sellaisia, että yksi kumppani kiinnostaa seksuaalisesti. Itse tarvitsen myös vaihtelua eri miesten kanssa.

Se on ihanaa.

Ehkä voisitte kokeilla jotain parinvaihtoa?

Mulla vielä nopeammin. Kaikki on muuten hyvin, mutta minulla ei ole ollut mielenkiintoa seksiin ainakaan viimeisen 1,5 vuoden aikana eli ensimmäisen vuoden jälkeen. Ero ap:n tapaukseen on siinä, että en tunne mielenkiintoa seksiä kohtaan enää ollenkaan, en itsetyydytykseen en muihin miehiin. Siksi voisin myös kuvitella, että ap:n tapauksessa suhteen avaaminen jollain tasolla voisi toimia, koska haluja vielä on.

Vierailija
9/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen avaaminen ei ole oikein vaihtoehto, koska mies arvostaa perinteistä mallia eikä ole innostunut "jakamaan" mua muille.

Kaikkea on tavallaan jo kokeiltu kahdestaan.

Olo on täysin pystyynkuollut. Ap

Vierailija
10/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksi ole jännittävää, vaan likaista ja hikistä äheltämistä.

Vierailija
11/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt aina nuorissa vieraissa.

M49

Vierailija
12/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko se olla niin jännittävää? Entä jos suorituksen sijaan koittaisi vahvistaa henkistä yhteyttä? Se voisi antaa lisää seksiinkin. Tai pidätte kuukauden parin tauon seksistä ja keskitytte sillä aikaa kohentamaan parisuhdetta muuten, ehkä sen jälkeen kiinnostaa taas enemmän.

Kyllä mä kaipaan nyt sitä jännitystä.

Toki jos sitä jännitystä voisi saada elämäänsä jostain muusta niin miksi ei. Ap

Vierailija
13/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jänskää, että saako runkata rauhassa. Muuta seksielämää tässä parisuhteessa ei ole.

Vierailija
14/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hyväksynyt sen, että seksi muuttaa merkitystään pitkässä suhteessa. Seksi ei enää millään tavalla ole jännittävää tai mitään seikkailua, vaan enemmänkin sellaisen läheisyyden ja henkisen yhteyden ylläpitoa. Kaikkea ei voi saada ja pitää valita. Olen puhunut tästä miehenkin kanssa ja olemme molemmat samoilla linjoilla asiasta, tässä vaiheessa arvostamme tuttua ja turvallista, vaikka se tarkoittaakin jännittävistä seksikokemuksista luopumista.

Vierailija
15/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole paritellut neljään vuoteen.

T30

Vierailija
16/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käynyt aina nuorissa vieraissa.

M49

Ootkohan sä mun mies🤔

Vierailija
17/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaako vai eikö anna?

Seisooko vai eikö seiso?

Vierailija
18/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää saako tänä kesänä edes kerran.

Vierailija
19/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siinä just ole jännitystä ihan kerrakseen, kun saa jännittää kuuleeko teinit ja keskeytyykö homma tällä kertaa vai ei?

Itselleni jännitystä mielekkäämpää on turvallinen ja tuttu seksi, jossa tietää saavansa sen, mitä haluaa. Eikä se ole jännitys...

Vierailija
20/30 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aina jännittävää, että minkä sukupuolitaudin kumppani tuo tuliaiseksi reissuiltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme