Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku mies haukkui ohuet huuleni lyttyyn deittiapissa. Mitä ihmettä? Onko tosiaan miesten mielestä huulitäytteet parempia kuin luomuhuulet?

Vierailija
18.06.2022 |

Enpä aiemmin ajatellut, että naamassani olisi mitään vikaa, mutta olen kuullut samaa ihmettelyä ja kommentointia huulistani nyt jo muutamaan kertaan ja kyllähän toi aika pahalta tuntuu.

Ensimmäistä kertaa elämässäni harkitsin huulitäytteitä, mutta heräsin onneksi ajatukseen, että eihän sen niin pitäisi mennä ja poistin sen sijaan apin.

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohue huulet ovat sievät, jos ne on oikeanlaiset.

Ankkahuulet taas oksettavia kaikissa tapauksissa.

Vierailija
2/96 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä kysymys. Ohuet huulet ovat aika kriipit. Normaalit ilman täytettä ovat paras. Täytetyt ovat aina ällöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että jäit mistään paitsi. Mitä tuommoisella äijänkuvatuksella edes tekisi? Umpityhmä sälli.

Vierailija
4/96 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulitäytteet ovat rumia ja eivät sovi kuin harvoille. Turbohuulet sopii tummaihoisille, eurooppalaisella ne näyttävät naurettavalta. Toivottavasti tämä huulitäyte trendi menee nopeasti ohi. Insta on pilannut naiset.

Vierailija
5/96 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se mitään huulitäytteitä pyysi. Halusi vain että sinulla olisi ylipäätään jotain huuliksi laskettavaa ilman niitä täytteitäkin. Kyllä sitä kaikenlaista ihminen saa toivoa toisen ulkonäöltä.

Vierailija
6/96 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tuollaiset kommentit omaan arvoonsa.

Moni peräkammarin poika odottaa löytävänsä jonkun Bella Hadidin kumppanikseen ja luulevat, että on varaa arvostella tavallisia naisia.

Vierailija
7/96 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsetunto ja unohda moiset idiootit.

Vierailija
8/96 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki itsetunto ja unohda moiset idiootit.

Mielestäni ap tässä juuri osoitti itsetuntoaan.

Vierailija
9/96 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se mitään huulitäytteitä pyysi. Halusi vain että sinulla olisi ylipäätään jotain huuliksi laskettavaa ilman niitä täytteitäkin. Kyllä sitä kaikenlaista ihminen saa toivoa toisen ulkonäöltä.

Saa toki toivoa. Mutta jos hän näkee jo useastakin kuvasta ja kuvakulmasta, että minulla ei pulleita huulia ole, miksi hän mätsää ja tulee tämän minulle ilmoittamaan? Miksi ei vaan ohita ja etsi sellaista, joka viehättää häntä. Tämä on se, mitä en tässä ymmärrä. Minä en voi huulilleni mitään. Tai siis no, täytteet voi aina laittaa, mutta tosiaan tuskin nekään hänelle kelpaisi. Ja täytteillä ei koskaan samanlaisia, kuin mitä täyteläiset luomuhuulet olisivat.

Vierailija
10/96 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, et sinä voi toivoa mitään toisten ulkonäöltä. Voit vain valita heistä, jotka miellyttävät ja pitää suusi supussa ja olla valitsematta heistä, jotka eivät miellytä. Jos tasosi ei riitä heihin, jotka miellyttävät niin... Sinun on mentävä peilisi eteen.

Vierailija
11/96 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa toki toivoa. Mutta jos hän näkee jo useastakin kuvasta ja kuvakulmasta, että minulla ei pulleita huulia ole, miksi hän mätsää ja tulee tämän minulle ilmoittamaan? Miksi ei vaan ohita ja etsi sellaista, joka viehättää häntä. Tämä on se, mitä en tässä ymmärrä. Minä en voi huulilleni mitään. Tai siis no, täytteet voi aina laittaa, mutta tosiaan tuskin nekään hänelle kelpaisi. Ja täytteillä ei koskaan samanlaisia, kuin mitä täyteläiset luomuhuulet olisivat.

Täältä opittua, miehet mätsää kaikkien kanssa jos joku ottaisi yhteyttä. Hänellä kai oli muitakin mätsejä miellyttävimmillä huulilla. Sattui vain olemaan aikaa ja jos vaikka olisit ollut seksiä vailla niin seksi kelpaa sellaisiltakin mitkä ei niin kiinnosta ja mitä ei halua pitää.

Vierailija
12/96 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä

A) eden huolisit moisen pöljän?

b) Pahoitat mielesi tuollaisen pöljän sanomisista?

Ukko on roska, anna sen mennä.

Vierailija
13/96 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän muhkeat huulet voivat olla ihan luonnostaankin ilman mitään täyteaineita.

Itse en kyllä ole koskaan ymmärtänyt tätä kauneusihannetta että naisella täytyy olla näyttävät huulet. Tiedän vaikka kuinka monia kauniita ohuthuulisia naisia.

Vierailija
14/96 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuet tai paksut kunhan on omat 👍

Vierailija
15/96 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies = kaikki meihet?

Vierailija
16/96 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, anteeks mutta ohut ylähuuli  ei ole kyllä mitenkään viehättävä ominaisuus ihmisellä. 

Ei tarvii olla mikään ankkahuuli, mutta olis ne huulet kiva olla. Pussaaminen tuntuu todella oudolta ihmisen kanssa , jolla ei ole huulia.

Ja näyttäähän se oudolta. 

Vierailija
17/96 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, et sinä voi toivoa mitään toisten ulkonäöltä. Voit vain valita heistä, jotka miellyttävät ja pitää suusi supussa ja olla valitsematta heistä, jotka eivät miellytä. Jos tasosi ei riitä heihin, jotka miellyttävät niin... Sinun on mentävä peilisi eteen.

Minä en muita toivo kuin että ei näyttäisi Akseli Herleviltä, olisi töpseli nenää ja puhuisi järkyttävää turun murretta. Valitettavasti täällä 80% ikäisistäni miehistä näyttää siltä joten en deittaile mitään. On vain asioita joista ei voi päästä yli ja se sallittakoon kaikille.

Vierailija
18/96 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti halusi vain purkaa omaa pahaa oloaan johonkin satunnaiseen. Älä välitä yhtään. Aina joskus tuollaista voi sattua. Sinulla kohde voivat olla huulet, jollain toisella silmät, kolmannella nenä, neljännellä otsa jne. Jne.

Vierailija
19/96 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies on taas kaikki miehet? Hyvin te vedätte

Vierailija
20/96 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä idiooteista, ei  ole sen kauheampia kuin täytteiset repesorsa huulet, menee kyllä kaikki halu tutustua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan