Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset naiset pukeutuu MUSTAAN UIMAPUKUUN?

Vierailija
17.06.2022 |

Miksi mustaan?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta uimapuku ei kastuessaan näytä läpi nännejä, persvakoa tai häpyä.

Jokainen suomalainen nainen kuvittelee että heillä on maailman ainoat nännit, persvako ja pillu. Ai kun niitä täytyy suojella ja peitellä ettei kukaan vaan näe. Se olisi niin iljettävääkin.

Vielä 1970-luvulla suomessa asui tervejärkinen kansa jonka mielestä alasti saunominen ja järvessä uinti koko perheen ja vaikka tuttavien kanssa oli maailman luonnollisin asia. Kuka hullukaan olisi käyttänyt hikisiä ja puristavia liivejä elleivät tissit riippuneet?

Mihinköhän ne muuttivat?

Vanahainkotiin?

Vierailija
22/27 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut miStä ei näy läpi. Lisäksi musta hoikentaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuviouikkarit ovat rumia ja hassuja.

Vierailija
24/27 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen satsaamaan kunnon urheilu-uimapukuun. Katso vaikka yhdet uimakisat ja pistä merkit ylös ja ei kun selvittämään mistä saa. Pysyy päällä, kuosissa, kestää käyttöä .

Merkit on aika äkkiä käyty läpi. On arenaa ja speedoa mutta olet käynyt uimakilpailuissa viimeksi 1990-luvulla ellet ole huomannut nykyisten kilpauimapukujen vastaavan peittokyvyltään lähinnä bodypaintia.

Lisäksi niiden leikkaus on tehty kilpauimarin vartalolle ei av-mammalle joka panostaa pinnalla pysymisen enemmän kelluvuuteen.

Kyllähän kangas venyy mutta ei nyt sentään määrättömästi. Puku roikkuu hartioista samalla kun keskivartalon tienoilla alkaa vetolujuus olla äärimmillään.

Vierailija
25/27 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuviouikkarit ovat rumia ja hassuja.

Todellakin :D

Vierailija
26/27 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en, tosin yhdessä on musta takaosa. Etuosa on räikeän kirjava, se on oikea uinti uimapuku. Nykyään en enää yritä ahtautua siihen.

Minulla on turkoosi uimapuku ja toinen on kirkkaansininen. Ja olen isokokoinen. Viimeksi kokeilin yhdessä alennusmyynnissä räikeänkirjavaa uimapukua, mutta kokeilemani koot olivat aivan liian isoja, isokokoisille tehtyjä. Ei löytynyt sopivan pientä. Malli olisi ollut sellainen, minkä toivon löytäväni, mutta paremman värisenä.

Vierailija
27/27 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu itse yritän vältellä mustia uimapukuja, mutta vaikea on löytää hydrobikkiin sopivaa uikkaria, joka ei olisi musta. Tilasin aikaisemmin brittiläisistä verkkokaupoista, mutta nyt brexitin takia sekin on hankalaa.

Etenkin jos etsii vielä rintaliivikoolla olevaa sporttiuikkaria eikä halua maksaa mansikoita, sitten valinnanvaraa on aika vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi