Miksi suomalaiset naiset pukeutuu MUSTAAN UIMAPUKUUN?
Kommentit (27)
Ainut miStä ei näy läpi. Lisäksi musta hoikentaa.
Kuviouikkarit ovat rumia ja hassuja.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen satsaamaan kunnon urheilu-uimapukuun. Katso vaikka yhdet uimakisat ja pistä merkit ylös ja ei kun selvittämään mistä saa. Pysyy päällä, kuosissa, kestää käyttöä .
Merkit on aika äkkiä käyty läpi. On arenaa ja speedoa mutta olet käynyt uimakilpailuissa viimeksi 1990-luvulla ellet ole huomannut nykyisten kilpauimapukujen vastaavan peittokyvyltään lähinnä bodypaintia.
Lisäksi niiden leikkaus on tehty kilpauimarin vartalolle ei av-mammalle joka panostaa pinnalla pysymisen enemmän kelluvuuteen.
Kyllähän kangas venyy mutta ei nyt sentään määrättömästi. Puku roikkuu hartioista samalla kun keskivartalon tienoilla alkaa vetolujuus olla äärimmillään.
Vierailija kirjoitti:
Kuviouikkarit ovat rumia ja hassuja.
Todellakin :D
Minä en, tosin yhdessä on musta takaosa. Etuosa on räikeän kirjava, se on oikea uinti uimapuku. Nykyään en enää yritä ahtautua siihen.
Minulla on turkoosi uimapuku ja toinen on kirkkaansininen. Ja olen isokokoinen. Viimeksi kokeilin yhdessä alennusmyynnissä räikeänkirjavaa uimapukua, mutta kokeilemani koot olivat aivan liian isoja, isokokoisille tehtyjä. Ei löytynyt sopivan pientä. Malli olisi ollut sellainen, minkä toivon löytäväni, mutta paremman värisenä.
Juu itse yritän vältellä mustia uimapukuja, mutta vaikea on löytää hydrobikkiin sopivaa uikkaria, joka ei olisi musta. Tilasin aikaisemmin brittiläisistä verkkokaupoista, mutta nyt brexitin takia sekin on hankalaa.
Etenkin jos etsii vielä rintaliivikoolla olevaa sporttiuikkaria eikä halua maksaa mansikoita, sitten valinnanvaraa on aika vähän.
Vanahainkotiin?