Mistä lähtien naiset on ollut tosi tarkkoja iän suhteen?
Olen 33v mies ja kysyin erästä 23v mimmiä treffeille. Ei suostunut, koska olen kuulemma liian vanha. Mielestäni aika hölmöä ajatella 10v ikäeroa mitenkään isona
Kommentit (17)
Kyllä se tuossa iässä on iso ikäero.
Nelikymppiseksi asti katellaan omanikäisiä, sitten ei enää ole niin väliä, 40 ja 60 on jo selkeästi aikuisia.
No kyllä se 10 vuotta on aika paljon, parisuhteen puoliskot ihan eri maailmoista.
Teillähän on ihan eri elämäntilanteetkin, hän varmaan vielä opiskelija. Kyllä se tossa iässä tuntuu isolta erolta.
Muistan 18 vanhana kun n. 35v. pyysi kahville. Olin tuolloin neitsyt. Pystyyn kuivuneet jaffakeksit ja kylmä termari eivät olleet vaivan väärti :D
Aina. Sä vaan huomaat sen vasta nyt, kun itse vanhenet ja vonkaat yhä nuoria.
Ikäero on yksi hyvä syy mikäli ei kiinnosta.
Luultavasti elämäntilanteenne on aivan eri, tai ainakin pitäisi olla. 23v on luultavasti opiskelija, sinä olet jo varmaan työelämässä ja opiskelut on takana? Vai oletko joku pleikkajonne joka kuvittelee edelleen olevansa parikymppinen..
Jos se ei ole iso ikäero, niin mikset itse vonkaa nelikymppisiä?
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppiseksi asti katellaan omanikäisiä, sitten ei enää ole niin väliä, 40 ja 60 on jo selkeästi aikuisia.
No en kyllä itse 43-vuotiaana katselisi mitään 60-vuotiaita. Todellakaan. Iällä ei teoriassa ole merkitystä, mutta käytännössä kuitenkin on. Ei sitä vain syty ihmisestä, joka tuntuu, vaikuttaa ja näyttää paljon vanhemmalta.
Vierailija kirjoitti:
40- vuotias ja 60- vuotias? Just joo. Ei.
No iän merkityskin riippuu pitkälti naamastavja ulkonäöstä. Toisilla nyt vaan on vetovoimaa enemmän kuin toisilla.
Vierailija kirjoitti:
Jos se ei ole iso ikäero, niin mikset itse vonkaa nelikymppisiä?
Tämä! Jännä , kun noin päin ihmetellään, että miksi ei käy, mutta toisinpäin- ei tietenkään käy.
Ei 10 välttämättä ole iso, mutta riippuu mitä halutaan. Jos _juuri_se_ nainen (tai mies) pitää olla, koska on niin paljon yhteistä, niin suurempiakin ikäeroja on niitattu. Mutta jos vaikka oma hedelmällisyytesi on jo laskemassa eikä ulkomuotokaan varmaan ole kohennut, luulet voivasi tempaista yliopistotyttösen jolla on koko elämä edessä ja ulkomuoto juuri tällä hetkellä parhaimmillaan, niin onhan on ilmeistä, ettei siinä tytölle mitään ole? Ellei jotain erityistä sielunkumppanuutta löydy, niin tietysti hän ottaa mieluummin omanikäisensä -sinun pitäisi asettua aika pian, jos aiot sen yhteisön aikarajoissa tehdä, ja hän voisi katsoa kymmentä vuotta kansainvälisellä uralla tai reppureissaamassa, maailmaa nähden. Mitä sinä voit hänelle tarjota, että kannattaisi jättää paras nuoruus väliin?
Lähtisit varmaan ilolla 43v naisen kanssa treffeille? 😉
Koska naiset tietävät, että treffisovelluksissa 45-vuotias mies ei edes harkitse lähestyä 48-vuotiasta naista mutta kyllä lähestyy 18-25-vuotiaita naisia. Naisia ei kiinnosta moinen pelleily enää.
Nykyisin naisetkin saavat ilmaista itseään vapaammin. Vanhoihin ukkoihin on vaan kyllästytty.