Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä lähtien naiset on ollut tosi tarkkoja iän suhteen?

Vierailija
17.06.2022 |

Olen 33v mies ja kysyin erästä 23v mimmiä treffeille. Ei suostunut, koska olen kuulemma liian vanha. Mielestäni aika hölmöä ajatella 10v ikäeroa mitenkään isona

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin naisetkin saavat ilmaista itseään vapaammin. Vanhoihin ukkoihin on vaan kyllästytty.

Vierailija
2/17 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tuossa iässä on iso ikäero.

Nelikymppiseksi asti katellaan omanikäisiä, sitten ei enää ole niin väliä, 40 ja 60 on jo selkeästi aikuisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se 10 vuotta on aika paljon, parisuhteen puoliskot ihan eri maailmoista.

Vierailija
4/17 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillähän on ihan eri elämäntilanteetkin, hän varmaan vielä opiskelija. Kyllä se tossa iässä tuntuu isolta erolta.

Vierailija
5/17 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan 18 vanhana kun n. 35v. pyysi kahville. Olin tuolloin neitsyt. Pystyyn kuivuneet jaffakeksit ja kylmä termari eivät olleet vaivan väärti :D

Vierailija
6/17 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Sä vaan huomaat sen vasta nyt, kun itse vanhenet ja vonkaat yhä nuoria.

Vierailija
7/17 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero on yksi hyvä syy mikäli ei kiinnosta.

Vierailija
8/17 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti elämäntilanteenne on aivan eri, tai ainakin pitäisi olla. 23v on luultavasti opiskelija, sinä olet jo varmaan työelämässä ja opiskelut on takana? Vai oletko joku pleikkajonne joka kuvittelee edelleen olevansa parikymppinen..

Vierailija
9/17 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei ole iso ikäero, niin mikset itse vonkaa nelikymppisiä?

Vierailija
10/17 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppiseksi asti katellaan omanikäisiä, sitten ei enää ole niin väliä, 40 ja 60 on jo selkeästi aikuisia.

No en kyllä itse 43-vuotiaana katselisi mitään 60-vuotiaita. Todellakaan. Iällä ei teoriassa ole merkitystä, mutta käytännössä kuitenkin on. Ei sitä vain syty ihmisestä, joka tuntuu, vaikuttaa ja näyttää paljon vanhemmalta.

Vierailija
11/17 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40- vuotias ja 60- vuotias? Just joo. Ei.

Vierailija
12/17 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No iän merkityskin riippuu pitkälti naamastavja ulkonäöstä. Toisilla nyt vaan on vetovoimaa enemmän kuin toisilla.

Vierailija
13/17 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se ei ole iso ikäero, niin mikset itse vonkaa nelikymppisiä?

Tämä! Jännä , kun noin päin ihmetellään, että miksi ei käy, mutta toisinpäin- ei tietenkään käy.

Vierailija
14/17 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 10 välttämättä ole iso, mutta riippuu mitä halutaan. Jos _juuri_se_ nainen (tai mies) pitää olla, koska on niin paljon yhteistä, niin suurempiakin ikäeroja on niitattu. Mutta jos vaikka oma hedelmällisyytesi on jo laskemassa eikä ulkomuotokaan varmaan ole kohennut, luulet voivasi tempaista yliopistotyttösen jolla on koko elämä edessä ja ulkomuoto juuri tällä hetkellä parhaimmillaan, niin onhan on ilmeistä, ettei siinä tytölle mitään ole? Ellei jotain erityistä sielunkumppanuutta löydy, niin tietysti hän ottaa mieluummin omanikäisensä -sinun pitäisi asettua aika pian, jos aiot sen yhteisön aikarajoissa tehdä, ja hän voisi katsoa kymmentä vuotta kansainvälisellä uralla tai reppureissaamassa, maailmaa nähden. Mitä sinä voit hänelle tarjota, että kannattaisi jättää paras nuoruus väliin?

Vierailija
15/17 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap:lle ihan sama 43 v.

Vierailija
16/17 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisit varmaan ilolla 43v naisen kanssa treffeille? 😉

Vierailija
17/17 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset tietävät, että treffisovelluksissa 45-vuotias mies ei edes harkitse lähestyä 48-vuotiasta naista mutta kyllä lähestyy 18-25-vuotiaita naisia. Naisia ei kiinnosta moinen pelleily enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä